חולצות מודפסות - כיצד ניתן להפוך פריט לבוש פשוט לממותג בעל ערך, המביא אליו לקוחות
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

חולצות מודפסות - כיצד ניתן להפוך פריט לבוש פשוט לממותג בעל ערך, המביא אליו לקוחות 

מאת    [ 09/02/2014 ]
מילים במאמר: 455   [ נצפה 1631 פעמים ]

 
 

חולצה הינה פריט הלבוש הנמכר ביותר מבין פרטי הטקסטיל הקיימים היום.
כי הרי לא נהוג ללכת ללא חולצה ומה גם שחולצה הנה אמירה אופנתית ואישית של כל אחד ואחת.
במאמר זה אנסה לבחון כיצד בעל עסק קטן כגדול יכול להפוך פריט לבוש פשוט וזול לממותג בעל ערך, הביא אליו לקוחות.

למה דווקא חולצה?
כמו שנכתב במאמרים רבים, לחולצות יש את הנראות הטובה ביותר על גופנו. שאנו לובשים חולצה כזו או אחרת, הסובבים אותנו רואים בדיוק מה שלבשנו ואין לנו צורך להראות להם את השעון החדש או את הצמיד שעל ידנו.

?מהו מיתוג ולמה אנו צריכים אותו
.מיתוג הנו תהליך אסטרטגי הבא במטרה לחזק, לייחד את כוחו השיווקי של עסק או חברה אל מול המתחרים שלהם
/המיתוג בא להגדיר זהות שיווקית ואת חזון החברה אל מול לקוחותיה הפוטנציאלים

אז איך נהפוך את החולצה לממותגת?
חלק ממיתוג הוא חזרה על דפוס חוזר של אותו חזון, אותו לוגו או סלוגן שאנחנו רוצים ליחצן אל מול הלקוחות הפוטנציאלים שלנו.
הידעת שה-וי של חברת נייק על החולצה עולה יותר מהחולצה עצמה?

אז מה שחשוב הוא בעצם מה אנו רוצים לשדר על החולצות המודפסות.
נכון הוא לשדר ללקוח הפוטנציאלי את החלום שלו, כלומר:
רצוי לשדר משהו רגשי ומעורר אמפתיה, הרי חשמלאי מקצועי נמצא בכל מקום, אבל איפה נמצא חשמלאי ש"מאיר את החיים" או מסעדה  ש"מכניסה לחיינו קצת פלפל".
חשוב!! מה טוב ללקוח, מה הוא רוצה לקבל.

איזה סוגי חולצות ומה כדי לבחור?
יש מגוון חולצות רחב בשוק, כאשר הזולה מבניהם היא:
חולצת טריקו- (עלותה בשוק היבוא כ- 10 ש"ח בלבד).
חולצת דרייפיט- (עלותה בשוק כ- 12 ש"ח בלבד)  של אשר נדפת זיעה ומשאירה את הגוף רענן. מתאימה מאוד לאנשים העוסקים בספורט, חדרי כושר, לאנשים העוסקים בטיולים ובעבודת כפיים.
חולצת פולו – חולצה ספורטיבית אך מכובדת כאחד. חולצה זו מתאימה לאנשי מכירות, אנשי משרד הרוצים לשדר מכובדות ויוקרה בשילוב דינמיות.

כמה צבעי דפוס רצוי לשלב בהדפסה?
לא רצוי לשלב יותר מ 2,3 צבעי דפוס.
הרי מערבולת של צבעים עושה אותך לצבעוני מידי ולא ברור. זכור אנשים רווים באינפורמציה, שהם רואים מס' צבעים קטן יותר קל להם להפנים את מה שראו ולזכור אותו.

לסיכום
חולצות הן הפריט בעל הנראות הטובה ביותר שעל גופנו בלי לומר אף מילה.
חשוב להדפיס על החולצה משהו ייחודי ולחזור על המיתוג העסקי שלך גם בחולצות המודפסות. יש לזכור להדפיס עליהן משהו רגשי שיחבר בינך לבין הלקוחות.
שאתה בוחר את החולצה רצוי שתבחר חולצה שמתאימה לעסק שלך, חולצת טריקו או חולצת פולו מכובדת יותר.
זכור לא להדפיס יותר מ 2,3 צבעים.

 

מוצרי פרסום בן ליין| כי מוצרי פרסום רוכשים בבן ליין דירקט. 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב