דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חולצות מודפסות - כיצד ניתן להפוך פריט לבוש פשוט לממותג בעל ערך, המביא אליו לקוחות 

מאת    [ 09/02/2014 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 2520 פעמים ]

חולצה הינה פריט הלבוש הנמכר ביותר מבין פרטי הטקסטיל הקיימים היום.
כי הרי לא נהוג ללכת ללא חולצה ומה גם שחולצה הנה אמירה אופנתית ואישית של כל אחד ואחת.
במאמר זה אנסה לבחון כיצד בעל עסק קטן כגדול יכול להפוך פריט לבוש פשוט וזול לממותג בעל ערך, הביא אליו לקוחות.

למה דווקא חולצה?
כמו שנכתב במאמרים רבים, לחולצות יש את הנראות הטובה ביותר על גופנו. שאנו לובשים חולצה כזו או אחרת, הסובבים אותנו רואים בדיוק מה שלבשנו ואין לנו צורך להראות להם את השעון החדש או את הצמיד שעל ידנו.

?מהו מיתוג ולמה אנו צריכים אותו
.מיתוג הנו תהליך אסטרטגי הבא במטרה לחזק, לייחד את כוחו השיווקי של עסק או חברה אל מול המתחרים שלהם
/המיתוג בא להגדיר זהות שיווקית ואת חזון החברה אל מול לקוחותיה הפוטנציאלים

אז איך נהפוך את החולצה לממותגת?
חלק ממיתוג הוא חזרה על דפוס חוזר של אותו חזון, אותו לוגו או סלוגן שאנחנו רוצים ליחצן אל מול הלקוחות הפוטנציאלים שלנו.
הידעת שה-וי של חברת נייק על החולצה עולה יותר מהחולצה עצמה?

אז מה שחשוב הוא בעצם מה אנו רוצים לשדר על החולצות המודפסות.
נכון הוא לשדר ללקוח הפוטנציאלי את החלום שלו, כלומר:
רצוי לשדר משהו רגשי ומעורר אמפתיה, הרי חשמלאי מקצועי נמצא בכל מקום, אבל איפה נמצא חשמלאי ש"מאיר את החיים" או מסעדה  ש"מכניסה לחיינו קצת פלפל".
חשוב!! מה טוב ללקוח, מה הוא רוצה לקבל.

איזה סוגי חולצות ומה כדי לבחור?
יש מגוון חולצות רחב בשוק, כאשר הזולה מבניהם היא:
חולצת טריקו- (עלותה בשוק היבוא כ- 10 ש"ח בלבד).
חולצת דרייפיט- (עלותה בשוק כ- 12 ש"ח בלבד)  של אשר נדפת זיעה ומשאירה את הגוף רענן. מתאימה מאוד לאנשים העוסקים בספורט, חדרי כושר, לאנשים העוסקים בטיולים ובעבודת כפיים.
חולצת פולו – חולצה ספורטיבית אך מכובדת כאחד. חולצה זו מתאימה לאנשי מכירות, אנשי משרד הרוצים לשדר מכובדות ויוקרה בשילוב דינמיות.

כמה צבעי דפוס רצוי לשלב בהדפסה?
לא רצוי לשלב יותר מ 2,3 צבעי דפוס.
הרי מערבולת של צבעים עושה אותך לצבעוני מידי ולא ברור. זכור אנשים רווים באינפורמציה, שהם רואים מס' צבעים קטן יותר קל להם להפנים את מה שראו ולזכור אותו.

לסיכום
חולצות הן הפריט בעל הנראות הטובה ביותר שעל גופנו בלי לומר אף מילה.
חשוב להדפיס על החולצה משהו ייחודי ולחזור על המיתוג העסקי שלך גם בחולצות המודפסות. יש לזכור להדפיס עליהן משהו רגשי שיחבר בינך לבין הלקוחות.
שאתה בוחר את החולצה רצוי שתבחר חולצה שמתאימה לעסק שלך, חולצת טריקו או חולצת פולו מכובדת יותר.
זכור לא להדפיס יותר מ 2,3 צבעים.

 

מוצרי פרסום בן ליין| כי מוצרי פרסום רוכשים בבן ליין דירקט. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב