דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם ידעת שהקינמון אינו רק תבלין ,, 

מאת    [ 06/02/2014 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 11243 פעמים ]

האם ידעת שהקינמון אינו רק תבלין ,,

כאשר אתה חושב על קינמון , אתה חושב על התבלין עם הריח  שאנחנו אוהבים מפוזר על לחמניות, בתה שלנו, בעוגיות או אפילו בדגנים שאנו אוכלים . אבל האם ידעת שתמצית זו מקליפת עץ הקינמון שימושית גם למטרות רפואיות ? במשך מאות שנים נמצאו הוכחות על התכונות מדהימות של הקינמון על ידי אנשים בכל רחבי העולם , ולפעמים איננו מאמינים עד כמה התבלין הזה מדהים.

שימושים בקינמון מימי קדם

במשך מאות בשנים נעשה שימוש בקינמון בהודו ובסין. הסינים משתמשים בו בגלל מאפייני ההתחממות המדהימים שיש בו , הוא מסייע לגוף בתקופת הצטננות ומחלות ויראליות . הקינמון גם עזר בטיפול ועדיין עוזר למחלות קיבה ובעיות בכליות. בהודו זה כבר מימים ימימה נעזרים בקינמון בשיטת הטיפול העתיקה של האיורוודה. ההודים השתמשו בו  לחימום והמרצה אשר עוזרים לטיפול שמאזן והשפעתו על הגוף מרגיעה בגוף.

חלק מהיתרונות המדהימים של הקינמון 

אנטי ויראלי

זה מכבר ידוע כי במהלך התפרצות מחלת השפעת ב-1918  עובדים שעבדו במפעלי אריזת קינמון היו כמעט חסינים מפני ההתפרצות הנוראה של מגפת השפעת שהשמידה את רוב האוכלוסייה. הסיבה לכך הייתה שאנשים אלה נשמו בכל המשמרות שלהם קינמון פנימה מה שיצר ריפוי פנימי בתוך הגוף . מספר פעמים בשנים האחרונות מצאו חוקרים כי לקינמון יש השפעה אנטי ויראלית חזקה, מפני שבמקרים מסוימים הוכח כי הקינמון היטיב יותר מאשר בנטילת אנטיביוטיקה , והכי חשוב ללא תופעות הלוואי .

סוכר בדם

קינמון הוכח כמנטרל השפעות של מזונות עתירי שומן ועשירים  בפחמימות , ולכן השליטה על רמות הסוכר בדם. הוכח שקינמון במקרים מסוימים הרבה יותר יעיל מתרופות מרשם . זו עשויה להיות הסיבה שניתן למצוא הרבה מאוד מתכונים ישנים שיש בהם קינמון במיוחד מתכונים עם הרבה שומן ופחמימות . קינמון הוכח כיעיל מאוד לאנשים שסובלים מסוכרת מסוג 2  ומומלץ מאוד על ידי האגודה האמריקנית לסוכרת .

קינמון ומשקל

זו בסופו של דבר הסיבה העיקרית שהתחלתי לשתותו תה  קינמון על בסיס יומי . לא רק שזה עוזר לשמור על רמות הסוכר בדם ועוזר לזרימת דם תקינה זה גם עוזר בחילוף החומרים ושריפת שומן, כמובן כאשר אין בעיה מטבולית ,קינמון גם עוזר לגוף לייצר יותר חמצן בשרירים  

בריאות המעיים והקינמון

האם ידוע לך שהקינמון מאוד מועיל למעי הגס? בכל 2 כפיות קינמון יש 2.5 גרם של סיבים. סיבים כמו שרובכם יודעים מאוד מועילים לשמירה על מעי גס בריא, הדרישה  היומית של סיבים היא בסביבות 2 עד 4מ"ג  ביום. לכן כאשר נוטלים קינמון מדי יום מקבלים כמות מספקת של סיבים. הסיבים גם מאזנים רמת כולסטרול בריאה .

משהו מעניין על קינמון

האם ידוע לך שלא רק בליעת קינמון עוזר , גם הרחת קינמון יכולה להועיל מאוד ? מחקר מ-  2004 מצא כי ריח הקינמון משפר את המוח עוזר בצילום חזותי, זיכרון בעבודה , זיכרון לטווח ארוך וקצר והתמקדות מוגברת.  לקינמון יש את ההשפעה החזקה ביותר במובן של ריח מאשר צמחי מרפא אחרים פופולריים ותבלינים כגון שמן עץ תה , לבנדר ופצ'ולי .

איך נוטלים קינמון

קינמון ניתן להשיג כתבלין באבקה , מקל , תה, ואפילו בצורת נוזל . לכל אחד מהם יש דרך ייחודית לשימוש . הקפידו לשאול איך ליטול את מה שקניתם , למרות שהקינמון מצוין והכל טבעי , יש עשה ואל תעשה ;

אל תיקח את הקינמון במינונים גדולים .כלומר תמיד יש לקחת עם קצת מים. במיוחד את האבקה אסור ליטול אבקה ישירות לפה. בעלי לחץ דם גבוה במתינות בבקשה , אז תשתפרו עוד יום יומיים  כמו כל דבר אחר -זהירות בעת השימוש בו !

דבי גז מנכ"ל 


מומחית לפתרונות טבעיים לכאב


n-painsolution.com


info@n-painsolution.com


טל:077-5100571




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב