דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יוגה באיטליה 

מאת    [ 03/02/2014 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 2996 פעמים ]

יוגה באיטליה

חופשת יוגה באירופה חייבת לעבור דרך איטליה. אחת המדינות המתוירות ביותר בעולם מצליחה להפתיע גם את מי שבקיא בתורות המזרח, אך מחפש אחר אתגרים חדשים ומעניינים. איטליה נמצאת בדרום אירופה ולאורך ההיסטוריה היא הצליחה להשפיע גם על מקומות רחוקים יותר. בין יתר היעדים המתאימים עבור חופשת יוגה באיטליה ניתן להזכיר את אומבריה – מחוז הררי בעמק נהר הטיבר. זהו מחוז השוכן בחלק הפנימי של חצי האי האיטלקי ובין רכסי הרי האפנינים. הסיבה העיקרית להצלחה של פעילויות יוגה באומבריה היא נוף מרהיב הנשקף כמעט מכל פינה במחוז, כמו גם מוקדי משיכה דתיים, היסטוריים ואמנותיים. אומבריה מציעה רשת שירותים נוחה ואידיאלית עבור צעירים, משפחות או מבוגרים המעוניינים לקחת חלק בפעילויות יוגה מרעננות.

היתרונות של חופשת יוגה באירופה

יש הרבה יתרונות עבור חופשת יוגה באירופה בכלל וחופשה דומה באיטליה בפרט. היתרון הבולט ביותר הוא האופן בו האופי הייחודי של איטליה משפיע על פעילות היוגה. כידוע, המטרה של היוגה היא להגיע לאיחוד מושלם בין התודעה והנשמה. מצב כזה יכול להתממש רק כאשר החושים מתכנסים פנימה ואין מחשבות המסיחות את הדעת ואת תשומת הלב. מחוז אומבריה וחלקים אחרים באיטליה מאפשרים תנאים אופטימאליים עבור פעילויות יוגה, גם למי שמוצא את עצמו מתמודד עם קשיי ריכוז על בסיס יומי. איטליה היא מדינה מגוונת וסובלנית מאוד ולאורך השנים ערכו תושביה היכרות עם היבטים שונים של הפילוסופיה ההודית. כתוצאה מכך, איטליה ערוכה כיום לקבלת תיירים המגיעים לצורך פעילויות יוגה, סדנאות וכדומה.

במרחק טיסה קצרה מישראל

יתרון נוסף של חופשת יוגה באיטליה הוא הקרבה היחסית לישראל. היום כבר לא צריך לטוס עד מזרח אסיה או הודו על מנת להצטרף לקבוצות יוגה. אפשר ליהנות מליווי של המדריכים הטובים ביותר גם ביעד אירופי כמו איטליה. ניתן להזמין את החופשה בליווי ביקור באטרקציות נוספות, לעצור באיטליה בדרך ליעדים אחרים או לבקר ברומא, בונציה או במילאנו לפני ואחרי היוגה. איטליה היא מדינה מערבית עם תשתיות אידיאליות של תחבורה ציבורית ופרטית. מי שרוצה לתאם מראש את פעילויות היוגה באיטליה יכול לעשות זאת באמצעות חברות תיירות, לקבל המלצות מחברים או בני משפחה ולהתעניין לגבי האפשרויות השונות דרך אתרי האינטרנט. למעלה מ-40 מיליון תיירים מבקרים באיטליה מדי שנה, ולמרות שחלקם הגדול לא מתעניין ביוגה עדיין קיים ביקוש מרשים עבור פעילויות מן הסוג הזה. למעשה, איטליה היא המדינה עם מספר התיירים החמישי בגודלו בעולם. רוב התיירים מגיעים למקומות הקדושים והעתיקות של איטליה וחלק רחב מאוד מעדיף להתמקד באנרגיות של המקום, בהיסטוריה העשירה וכמובן בתרבות.

מה הסיבות להצלחה של חופשות יוגה?

חופשת יוגה באירופה היא חלק בלתי נפרד מהשינוי שעובר על תחום הרפואה האלטרנטיבית. מה שהיה בעבר נחלתם של יחידי סגולה בלבד הפך למצרך מבוקש, בעיקר עבור מי שלא נהנה מהרבה זמן פנוי במהלך השגרה. איטליה מרכזת את כל היתרונות של אירופה תחת קורת גג אחת ולכן היא מתאימה גם עבור חופשות מן הסוג הזה. מחירי הטיסות לאיטליה משתלמים מאוד, אפשר להשיג חדרים בבתי מלון מגוונים וניתן לשלב בכל חופשה פעילויות לגוף ולנפש. מעבר לכך, איטליה היא מסוג היעדים המתאימים לכולם ללא יוצא מן הכלל. מי שרוצה להגיע אל חופשת יוגה עם חברים ובני משפחה שאינם מגלים עניין בפעילות יכול להיות בטוח שהם ימצאו מה לעשות. לסיכום, מומלץ לברר לגבי תאריכים נבחרים באיטליה ולהגיע לחופשת יוגה באווירה קלאסית. 

סורנטו תיירות ונופש. Always with a smile  :)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב