דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול לבית לחם, יריחו או ירדן (פטרה, ואדי רם ועוד) לאורחים חשובים לרבות VIP מחוץ לארץ 

מאת    [ 03/02/2014 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 10091 פעמים ]

לא אחת אורחים מחו"ל מבקשים לבקר במקומות שנראים לנו הישראלים כמקומות מסוכנים, לא בטוחים או לא מובנים לטיול. 

דוגמא מצוינת ליעד מבוקש ביותר לביקור ע"י אורחים עסקיים ומכרים מחו"ל הינה העיר בית לחם. בית לחם עיר שנזכרה בתנ"ך בה נולד דוד המלך מהווה מוקד עליה לרגל לתיירות נוצרית בשל אתרים בעלי חשיבות עליונה למאמינים הנוצרים כשהבולט שבהם כנסיית המולד מקום הולדתו של ישו, בסמוך לכנסיית המולד (מרחק הליכה) נמצא אתר נוצרי נוסף ה MILK GROTTO  ובכפר בית סחור הממוקם מזרחית לבית לחם נמצא אתר נוצרי חשוב נוסף הנקרא שדות הרועים SHEPHERD FIELDS. בית לחם הינה עיר בשליטה פלשתינאית שלנו הישראלים אסור להיכנס לביקור בה ע"פ צו אלוף פיקוד המרכז (אלא עם נתקבל אישור חריג מהפיקוד), יחד עם זאת מורי דרך רבים מחזיקים באישור כניסה קבוע לעיר בית לחם ובמקרים שאין בנמצא מורה דרך שכזה, יודעת חברת תיירות נכנסת איכותית לתאם ביקור בבית לחם עם מורה דרך פלשתינאי דובר אנגלית (לרוב ניתן למצוא בבית לחם מורי דרך מקומיים טובים במגוון שפות כגון: ספרדית, איטלקית, צרפתית, גרמנית, רוסית ועוד).

עיר פלשתינאית נוספת שהפכה מוקד משיכה של ממש לתיירים היא העיר התנכ"ית יריחו הממוקמת ממש בסמוך למעבר הגבול גשר אלנבי ממנו מגיעה תנועה ערה של תיירים במסגרת Tours to Israel from Jordan, ביריחו הוקם לפני מספר שנים רכבל מודרני לפסגת Mount of Temptation , מפסגת הר הפיתויים ניתן להשקיף על צפון ים המלח ועל אזור הר נבו הממוקם בירדן.

עבור מרבית הישראלים גם טיולים למצרים או לירדן לרבות טיול יום לפטרה אינם טיולים בטוחים בתודעה. בעוד שבמצרים שוררת מציאות ביטחונית – פוליטית מורכבת ואכן מורגשת ירידה תלולה במספר התיירים החוצים מישראל לטיולים בקהיר, בסנטה קתרינה, אלכסנדריה, לוקסור ושאר חלקיה של מצרים, הרי שהמציאות בירדן חיובית ונעימה ואין כל חשש או מניעה מלהמליץ לאורחים שלכם מחו"ל להצטרף לטיולי יום לפטרה מירושלים, מאילת או מים המלח במגוון שפות (טיול יום לפטרה באנגלית מופעל מדי יום, פעם בשבוע לפחות יוצא טיול בשפה הספרדית ו-4 פעמים בשבוע בשפה הרוסית) או אף לצאת לטיול פרטי ארוך יותר בירדן (לרוב מומלץ לערוך בירדן סיור של לפחות 3 ימים הכולל את ואדי רם, פטרה, מדבה, הר נבו, ג'ראש, טירת קראק, עג'לון ועוד).

ברור שלנו הישראלים נראה טיול במדינות ערב או ברשות הפלשתינאית כטיול מסוכן כתוצאה מהיסטוריה כואבת של מאבקים מתמשכים בין העמים ותודות לתקשורת מגמתית, יחד עם זאת, עבור התייר שבא מחו"ל שילוב של סיור בישראל עם טעימה מאתריה של ירדן הסמוכה ואף הכללת ביקור בבית לחם וביריחו הינו טריוויאלי. המרחק בין האתרים קצר, האתרים בעלי חשיבות ומשך שנים רבות לא עונה רע לתיירים המבקרים באתרים הללו. כמובן שעל מנת לוודא כי האורחים שלכם מחו"ל מטיילים ביעדים אלו בבטחה, רצוי להתייעץ ולהזמין את הטיולים הללו מחברה מנוסה, בעלת ניסיון וקשרים אישיים עם מארגני התיירות שמאחורי הגבול, חברה שתדע לתת מענה מיידי לכל דרישה או בקשה של האורח שלו במהלך הביקור בשטחי הרש"פ או ירדן.

 

 

 

 

מנכ"ל חברת אהלן אולימפוס 08-6347022 טיולי צליינות, טיפול אישי באורחים מחו"ל  העברות ושרות VIP בשדה התעופה,  טיולים לירדן טיול פרטי, טיול יום לפטרה


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב