דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבותו של הבריף - התדריך לכל קמפיין פרסום מוצלח ! 

מאת    [ 06/03/2008 ]

מילים במאמר: 252   [ נצפה 4215 פעמים ]

מילוי מדוייק ומפורט של טופס הבריף חיוני לכל קמפיין פרסומי.
מהו "הבריף"? זהו הטופס המשמש את התקציבאים במשרדי הפרסום בפגישתם הראשונה עם הלקוח ו/או בכל תכנון קמפיין פרסום חדש. הטופס עובר בין בעלי התפקידים האחרים במשרד הפרסום כגון:הפלנינג, קופירייטר, הצוות הקריאטיבי, המעצבים ,גרפיקה וכדומה כאשר כל אחד אמור להשלים את חלקו בקמפיין בהתאם להנחיות התקציבאי וסעיפי הבריף.

שאלון "בריף" - תדריך ללקוח לקבלת נתונים לתכנון קמפיין פרסום:

1.תיאור הלקוח- מאפיינים, תיאור הפעילות, קהל היעד, ותק בשוק ?
מאפייני הענף בו פועל הלקוח, נתונים, מה עשה הלקוח עד היום בפרסום?ביחס"צ? בקד"מ?
-----------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------

2. האסטרטגיה של הלקוח בעבר וכיום? האם קיימת?
-------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
3. נושא הקמפיין- הפירמה, המוצרים/השירותים, מה המצב כיום? מה לשפר?
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------

4. מטרות ויעדים תדמיתיים ושיווקיים- מה רוצים להשיג? מה רוצים שקהל המטרה יקלוט?
---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------

5. המתחרים - מי המתחרים? נתח השוק שלהם לעומת הלקוח שלנו? בידול?
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

6. *מיצוב- מיצוב נוכחי? כיצד למצב ולשדרג את הלקוח בעיני קהל היעד ?
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------
7. **מיתוג- האם הלקוח ממותג כיום בנישה שלו? שם ידוע?
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------

8. בידולU.S.P) )- האם הלקוח מבודל משאר השוק? במה? ליצור בידול.
------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------

9. עיתוי ולו"ז- מתי להתחיל את הקמפיין, לו"ז, יעדים תקופתיים,אירועים.
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------
10. הערות הלקוח-
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------


* מיצוב = תפיסת ערכיות המוצר והפירמה בעיני קהל היעד .
** מיתוג = החדרת השם וערכי המותג לתודעת קהל היעד .
הערה: מילוי הסעיפים באדום חשוב במיוחד להכנת התוכנית האסטרטגית.



תאריך:
הבריף בוצע ע"י:

מוטי קפלן - תקשורת שיווקית
מוטי קפלן יועץ ומרצה לתקשורת שיווקית
http://www.mkimc.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב