דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול מקצועי לתיק ההשקעות שלך - המפתח להצלחה כלכלית 

מאת    [ 30/01/2014 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 1790 פעמים ]

תיק השקעות הוא למעשה אוסף של נכסים פיננסיים שונים שמוחזקים על ידי משקיע בודד או קבוצת משקיעים אשר מתנהלים בתור משקיע אחד באופן אחיד. הנכסים שמוחזקים בתיק השקעות יכולים להיות מניות, אגרות חוב, חוזים ואופציות עתידיות, תעודות שונות ועוד. המטרה של השקעה היא להגדיל את הכספים הקיימים בטווח הארוך על ידי השקעה, ותיק השקעות שמנוהל היטב תורם לכך על ידי מזעור סיכונים ומקסום רווחים. ניהול תיק השקעות מושכל הוא דבר חיוני למשקיע החכם.

בעולם הגדול של פיננסים, טעות יכולה לעלות לכם בחסכונות שלכם ובאיבוד ההשקעה שלכם, בעוד שבחירות נכונות וחכמות יכולים להרוויח לכם הון. בעוד שהמוסדות הפיננסיים הגדולים יכולים לבצע ניתוח השקעות שלהם עם המומחים הגדולים ביותר בתחום, משקיעים פרטיים עלולים להיות מבולבלים בקלות על ידי המורכבות של ניהול תיקים, אלא אם כן יש להם רקע מעמיק בתחום או שהם שוכרים את השירות של מנהל תיקי השקעות שיש לו את הרקע המעמיק בתחום, ידע ונסיון על מנת לייעץ לכם ולעזור לכם בבניית התיק.

ניהול תיק השקעות מקצועי מבוסס על קבלת החלטות נכונות - להחליט איזה נכסים לרכוש ואיזה למכור, מתי צריך לעשות זאת, כיצד לחלק את ההשקעה בין האפיקים השונים ועוד. לפני שמקבלים החלטות כאלה, מנהל התיק ינהל מדידת ביצועים של כל הנכסים השונים ואפיקי ההשקעה. קריאה נכונה של ביצועי העבר יכולים לספק הרבה מידע על ביצועי העתיד ופוטנציאל הרווח אשר ההשקעה תניב בעתיד.

כאשר אתם עובדים עם מנהל תיק השקעות, אתם יכולים לתת לו הנחיות ברמה גבוהה של מידת הסיכון שאתם מעוניינים לקחת וכיצד אתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם. אתם לא צריכים לדאוג שהם ישתוללו עם הכסף שלכם ויבנו לכם תיק השקעות עם סיכונים מאוד גבוהים - הם יודעים להתייחס ללקוחות שלהם בכבוד, ומודעים לכך שלכל משקיע יש נסיבות אישיות אשר יחודיות לו, וכיצד לבנות את תיק ההשקעות באופן שיספק בדיוק את מה שהלקוח רוצה.

להיות מיודעים ומעודכנים על כל מה שקורה בעולם הפיננסי הוא מה שעושה או שובר את תיק ההשקעות. שוק הפיננסים מאוד דינאמי ומלא בשינויים, וחשוב לדעת לקרוא את המפה נכון ולהתאים את עצמכם על מנת למנוע אובדן של השקעה ולהגדיל רווחים כאשר ההזדמנות הנכונה להשקעה מציגה את עצמה. למשקיע הפרטי הממוצע אין בהכרח זמן לנהל את כל זה בנוסף לעבודה הרגילה וחיי המשפחה, אבל זה בדיוק מה ששירות ניהול תיקי השקעות מקצועי יודע לעשות.

דבר נוסף מאוד חשוב שלפעמים לא בוחנים זה העובדה שהם גם יטפלו בניירות ובסידורים בשבילכם. זה יצמצם את הטרחה ואי הנוחות של ניהול תיקים באופן עצמאי, ויתן לכם יותר זמן למנוחה או לעבודה על מנת שתוכלו להרוויח אפילו יותר כסף על מנת להשקיע.

ניהול תיק השקעות הוא שירות שלא יסולא בפז למשקיעים פרטיים, אשר עוזר לייעל את כל התהליך של השקעה ולהבטיח שיש תשומת לב של מומחה פיננסי לתיק שלכם בלי שתצטרכו להיות מומחים פיננסיים בעצמכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב