דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך אבק עזר לי לעשות כסף 

מאת    [ 29/01/2014 ]

מילים במאמר: 838   [ נצפה 1905 פעמים ]

מאז ומתמיד הייתי על המחשב, הייתי פעיל בפורומים והייתי משחק הרבה במשחקי רשת עם חברים, כל הזמן הייתי על המחשב... עם הזמן ממדריכים שקראתי מניסויים שעשיתי על המחשב שלי התחלתי ללמוד טיפה יותר ולהבין טיפה יותר.
שכנים שלו שהם היו כמו בני בית אצלנו רצו שאני יבוא לראות את המחשב שלהם ולנסות לעזור לו (על פי מה שהם אמרו המחשב פשוט "נתקע" "לא זז" "לא מגיב" "נכבה לעיתים קרובות") אז הלכתי לעזור להם בלי לחשוב בכלל על שקל...
אז ראיתי את המחשב ובאמת ראיתי שהוא ממש איטי להחריד ונכבה לעיתים תכופות במיוחד ושהוא משמיע רעשים מוזרים של המאורר, ניסיתי למחוק קוקיס להריץ סריקה של וירוסים ועוד כל מיני שטויות שבכלל לא עזרו...
בסוף עלה לי שיכול להיות שזה האבק שהצטבר במחשב הוא גורם לרעש במאווררים ובגלל שיש אבק המחשב איטי כי כל החומרה לא עובדת טוב וגם הוא נכבה בגלל החום..
אז הסברתי להם שיכול להיות שזה האבק ואם הם רוצים שאני ינסה לנקות אותו מבפנים, הם אמרו שגם ככה אין להם מה להפסיד ושאני ינסה. אז פתחתי אותו עם מברג לאט לאט סידרתי את כל הדברים במקום שמתי את הברגים במקום שלא יאבדו לי והלכתי להביא מהבית שלי שואב אבק, בסופו של דבר ניקיתי את המחשב מאוד יסודי הוא היה מפוצץ במלא אבל מלאא אבק כל המעבד היה מלא בגושים כאלה שם אבק ממש גועל נפש אבל ניקיתי להם יסודי לקח לי איזה 40 דקות אבל זה היה שווה את זה, החזרתי את הברגים למקום סגרתי הכול והפעלנו את המחשב, והנה כאילו קרה נס המחשב מגיב הרבה יותר מהר ולא נתקע כל שנייה.
אמרתי להם שינסו אותו כמה ימים ושיגידו לי
אז באמת אחרי כמה ימים הם אמרו לי שזה באמת עזר להם ויש הבדל משמעותי בין המחשב לפני הניקיון למחשב שאחרי הניקיון. השכן שלי נתן לי 50 שקל אמרתי לו "לא לא צריך אנחנו שכנים זה עזרה כמו שאתם תמיד עוזרים לנו". הוא התעקש בסופו של דבר לקחתי את זה וחזרתי לבית עם חיוך ענק שרואים אותו ממרחק של קילומטר.

הגעתי לבית ואז עלה לי רעיון (שמסתבר שהיה ענק): אני ינקה מחשבים של אנשים בתמורה לכסף. שיתפתי את ההורים שלי הם אמרו לי כל הכבוד על הרעיון והם הבטיחו לפרסם בין החברים שלהם על ה"שירות" שאני נותן. אמרתי להם שאני לוקח 50 שקל למחשב.
אני התחלתי להעביר בין המשפחה וכמובן שכל הדודות הנחמדות שלי ישר רצו לתמוך והם היו הלקוחות הראשונים שלי. הבנתי שאם אני לא אפרסם את עצמי לכלל האנשים אני יתקע עם "המשפחה" ולא מעבר לזה.
אז מה עשיתי? פשוט הלכתי קניתי בריסטולים וקניתי טוש שחור חזק, חתכתי אותם לחתיכות של נייר A4 והתחלתי לרשום מודעה על השירות שאני נותן.
"המחשב שלכם כל הזמן נתקע? יוצאים רעשים מוזרים מהמחשב? המחשב שלכם נכבה לפעמים? - הגיע הזמן לנקות אותו מאבק" והשארתי פרטים ורשמתי שזה 50 שקל לכל מחשב, העדפתי לרשום 50 שקל ושלא יתקשרו אליי כל הזמן ויבלבלו לי את השכל על המחיר. זה המחיר זה מה שיש.
אז הכנתי מלא שלטים כאלה קטנים לקחתי סלוטפ והסתובבתי בעיר שלי (באר שבע) והתחלתי לתלות את המודעות. לקח כמה ימים וכל יום שעובר זה עוד יותר מוריד לך מהמורל ומבאס אותך אבל בסופו של דבר הלקוח הראשון שאני לא מכיר אותו ושהוא לא מהמשפחה הגיע! אז כן היו הרבה שאלות והרבה חפירות אבל הסברתי לו הכול ומה שצריך ומה שאני עושה הוא הביא לי את המחשב אליי עד לבית ניקיתי אותו סידרתי אותו וכל הזמן הזה אני מתפלל שזה באמת יעבוד שבאמת המחשב שלו יהיה יותר מהיר. אחרי שעה הוא בא לקחת את המחשב הוא הודה לי וקיבלתי 50 שקל.
מפה לשם התפרסמתי דרך חברים ומפה לאוזן בעיקר וכל תקופה מסוימת הייתי הולך בחוץ ותולה שוב את השלטים...
אני לא אשקר, ההתחלה הייתה סיוט ומורטת עצבים, אתה מוריד מהערך של עצמך בשניה, אבל בזכות המשפחה התומכת שלי שעזרו לי במיוחד בגיל כזה הצלחתי.
אחרי חצי שנה בערך מאז הקטע עם השכן אני עושה לפחות 5 מחשבים בשבוע (בחישוב פשוט זה יוצא 250 ש"ח לשבוע שזה המון לגיל שלי ובמיוחד שאתה עובד על כל מחשב גג שעה) והיו שבועות שהייתי עושה גם 10 מחשבים בשבוע.
אבא שלי לימד אותי משהו מאוד חשוב ואני חושב שבזכות זה הצלחתי - הוא אמר לי תקפיד על יחס אישי וששואלים אותך שאלות תסביר להם שהם באמת יבינו מה אתה עושה ואיזה שירות אתה נותן. ותסביר להם שכל X זמן הם צריכים לעשות את זה שוב וככה האנשים יחזרו אלייך כל הזמן וקהל הלקוחות שלך רק ילך ויגדל.
אז כל לקוח שהגיע אליי אחרי הניקיון כבר שהוא בא לאסוף את המחשב הסברתי לו שכל חודשיים צריך לעשות את הניקיון הזה, זה מאריך את חיי המחשב והביצועים של המחשב תמיד ישארו גבוהיים.
בסופו של דבר הצלחתי לעשות כסף בגיל קטן מרעיון קטן שעלה לי בזכות השכנים והאבק שלהם...

וכך בסופו של דבר, אבק עזר לי לעשות כסף.


נ.ב: אל תחשבו שלא היו לי קשיים באמצע... היו אנשים שהיו גנבים ודוחפים לי 30 שקל ואומרים לי זה מה שיש ואין לי איך להתווכח איתם והיו אנשים שהיו מתקשרים אלי אחרי שעתיים ואומר שזה לא עזר ושהם רוצים את הכסף בחזרה ועוד כל מיני אנשים מפגרים אבל זה מיעוט...

 

נלקח מאת: פורום מחפשי עבודה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב