דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תאונת דרכים גרמה לספר חיפוש מחפש משמעות להפוך לרב מכר 

מאת    [ 29/01/2014 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 3144 פעמים ]

  רוב האנשים לא מכירים את החלק הזה של הסיפור - הם הגיעו אי שם באמצע הדרך, שההצלחה היא חלק מהסיפור. אבל סיפור ההצלחה שלי נכתב עם המון מאמץ, אמונה רצון טוב והתמדה, חלק יגידו שהוא אף נכתב בדם... אתם רואים בתמונה מצד שמאל? למי שלא שם לב יש לשם גבס ביד. את הסיפור המצער הזה אסיים בטון חיובי כיוון שכך אני רואה את בוחר להסתכל כמעט תמיד בצדדים החיוביים של החיים.

אז רגע לפני נסיעה לברזיל, אליה הייתי מוכן והשתוקקתי כבר לצאת אל העולם שוב ולחזור ולטייל, ממש בדרך לשדה התעופה עשיתי תאונת דרכים עם האופנוע שהיה לי אז ומצאתי את עצמי עם יד מרוסקת. במקום לנסוע אל שדה התעופה נסעתי לבית החולים שם קבעו כי עליי להיכנס לניתוח באופן מיידי. 

אני זוכר שבכיתי כל כך! ירדו לי המון דמעות ואם לדייק ממה שזכור לי בכיתי יותר על כך שבאותו הרגע הבנתי שלא אוכל לטוס וכל הטיול ייאלץ להידחות!

  כל זאת קרה בשנת 2000 או 2001 למיטב זיכרוני (הייתי אז בן 21-22). כיוון שהייתי צעיר ונמרץ תהליך ההחלמה היה מהיר ואפקטיבי ותוך שבוע מצאתי את עצמי משועמם בבית וחיפשתי מה לעשות. באותה השנה יצא ספרי "חיפוש מחפש משמעות" לאור ובאחד הימים שמעתי בחדשות כי בתל אביב תהיה שביתה ולא יהיו פקחים. החלטתי לנסות את מזלי (ממש כמו שכתבתי בספר), לקחתי איתי כ 50 ספרים על הגב (מזכיר לכם שהיה לי גבס ביד), תפשתי מונית לתל אביב ומשם אוטובוס למדרחוב של נחלת בנימין.

כשהגעתי לשם שמתי לונג על הרצפה ופרשתי את ספריי אחד ליד השני. הם נראו בולטים מאוד וצבעם החזק משך את תשומת הלב ל העוברים והשבים.

בתמונה שמעל אתם יכולים לראות אישה היושבת על כרית ענקית שהבאתי איתי מהבית ומעיינת בספר שלי רגע לפני שהיא קונה אותו. כך עמדתי במשך שעות, לאורך כל היום למעשה אולם תוך 4-5 חיסלתי את כל הספרים שהצלחתי לסחוב איתי על הגב ונאלצתי לסיים את יום העבודה שלי ולחזור הביתה.

השביתה בתל אביב נמשכה לאור כל אותו השבוע ואני חזרתי לתל אביב מידי יום עם כמה שיותר ספרים. באותו שבוע הכרתי אנשים וחברים איתם אני שומר על קשר עד היום. זה היה שבוע מאוד מיוחד עבורי ולא אשכח אותו לעולם! כך החל הספר "חיפוש מחפש משמעות" להסתובב מיד ליד ומפה לאוזן. על הספרים שרכשו אנשים חתמתי באופן אישי, את חלקם אני רואה על הספריות של אותם חברים איתם אני בקשר עד היום...

לימים הספר חיפוש מחפש משמעות עשה דרכו גם ליעדים רחוקים בכל העולם ונמכר גם ברשת "למטייל" כספר מתנה למטיילים. בספר נתקלתי פעמים רבות במהלך מסעותיי ולעתים הוצאתי דרכון כדי להוכיח לאדם הנושא אותו שאני הוא המחבר של הספר - אותו הוא נושא על גבו לאורך כל הטיול. 

ה"חיפוש" שינה חיים של אנשים, את חיי הוא בטוח שינה..

אשמח לשמוע מכם מה לדעתכם עזר לספר שלי להימכר כל כך על פי כל הנתונים שציינתי בכתבה...
נראה מה יש לכם לומר...

את התגובות תכתבו בבקשה בתחתית הכתבה.

כמו כן אם אוכל לסייע לכם לפרוץ קדימה בתחום הספרים אתם מוזמנים ליצור עמי קשר בכל דבר ועניין הקשור לשיווק ומכירת הספרים בארץ ובעולם.

הסופר והמאייר עמית אופיר, מומחה ללימוד ציור ומחבר של אינספור ספרי ילדים וספרי לימוד ציור רבי מכר עולמיים. ספריו של עמית אופיר מתורגמים ליותר מ 20 שפות ודורגו במקום הראשון במכירות ברשימות רבי המכר של אמזון. עמית הוא מנטור לכתיבת רבי מכר, מלווה ומאמן סופרים בכתיבת ספרים וקריירה המבוססת על הכנסות פסיביות. בתחום העסקי עמית מנהל ומייסד מותג הילדים הישראלי טרובדור המוכר בזכות הדמויות המצוירות והסיפורים בשלל אינסופי של מוצרים הנמכרים ברחבי העולם. עמית מנהל עסקים שונים, מטייל בכל העולם מתוך מטרה ליהנות מהחיים ולהתפתח עוד ועוד ברמה האישית. עמית גם נחשב לאחד המאיירים המהירים בישראל וממציא שיטת הציור והקומיקס המובילה בעולם - "לצייר בקלות". מומלץ להיכנס לאתר הרשמי של עמית בו תמצאו אינספור תכנים לילדים, מערכי הפעלה, ערכות יצירה, סיפורים ומאמרים נוספים. ניתן ליצור עמי קשר טלפוני: 050-2374195 ובאתר טרובדור הרשמי בכתובת - http://www.amitoffir.com/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב