דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג חברה בשביל הפרסום 

מאת    [ 29/01/2014 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 7321 פעמים ]

מרבית העסקים נכשלים ונסגרים כעבור 5 שנים. הרבה מהם לא מצליחים לשרוד אפילו לא שנה אחת. אין ספק שעולם העסקים נפגע קשות בשנים האחרונות בעקבות המיתון הקשה. אבל הכישלון לא חייב תמיד לקרות, הלא לצד עסקים רבים שנכשלים, יש כאלו שמצליחים וממשיכים אתנו שנים על גבי שנים. מה הם עשו נכון שאחרים לא? הכל עניין של מיתוג חברה ופרסום אפקטיבי.

פרסום עסק מוצלח הופך את העסק למוצלח, ולכן כל חברה צריכה לבחון היטב את הפרסום שהיא רוצה לעשות כדי לוודא שהוא יכול לתת לה את התמורה הטובה ביותר ולמנף אותה למרות תחרות גבוהה. פרסום מוצלח מותנה במיתוג מנצח, כזה שהצרכנים יוכלו להזדהות איתו, ויביא אותם לכדי פנייה לעסק ובסופו של דבר לבצע רכישה של המוצרים או השירותים שהעסק מציע.

אם כן, מיתוג חברה הוא הבסיס, ובלעדיו אי אפשר להמשיך כל זמן שהמיתוג לא הטוב ביותר שיכול להיות, וממוקד בצורה הנכונה לעבר קהל היעד של העסק, לעסק אין סיכוי ולבסוף הבעלים ייאלץ לסגור את העסק בבושת פנים.

כדי לעשות מיתוג חברה ממוקד ונכון, צריך קודם לבדוק אם קהל היעד שנבחר הוא אכן המתאים. הרבה פעמים מתברר שיש קהל הרבה יותר רחב שאפשר לפנות אליו, או לחילופין שצריך לעשות מיקוד לקהל הרחב שהוגדר כקהל היעד של העסק.

עכשיו, כשהכל ברור ויש את קהל היעד, העסק צריך להחליט אילו מסרים, ערכים ויתרונות הוא רוצה להעביר דרך המיתוג, כך שיתאימו לקהל היעד. בהתאם לכך, מתחילים לעצב את העסק. השלב הראשון הוא עיצוב לוגו לעסק, שהרי הוא סימן ההיכר שלו והוא ילווה את העסק לאורך כל הדרך. כל פרט בלוגו יעוצב לפי מהות העסק- המוצרים שהוא מציע, היתרונות שלו, הערכים שלו וכן הלאה. את השלב הזה עושים מעצבים גרפיים, שיודעים שיש חשיבות גבוהה לכל פונט שנבחר, צבע, הצללה, גודל וכן הלאה.

בהמשך, יוצרים סלוגן חד וקולע שיקרא לפעולה מצד הצרכנים, והוא צריך לשקף את היתרונות של העסק ולשכנע את קהל היעד שהוא צריך לבחור דווקא בו ולא בעסק אחר. דוגמא לסלוגן מוצלח היא "לא רואה מוסך", של יצרנית הרכבים רנו. זה אחר הסלוגנים הטובים ביותר שנראו בענף המכוניות, ואולי אף הטוב ביותר, כי הוא משדר בצורה הטובה ביותר את כל מה שנהגים צריכים- רכב שלא יצטרכו לקחת אותו למוסך מעבר למשגרת הטיפולים השנתית.

גם אתם יכולים למצוא את הסלוגן המושלם לעסק שלכם ואת הלוגו הכי טוב. כדאי להשקיע בתהליך העיצוב של העסק כדי שיהיה מותג שימשוך אליו לקוחות ויזכה לרווחים גבוהים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב