דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה עולה שמלת כלה 

מאת    [ 29/01/2014 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 1682 פעמים ]

 

בתקופה בה כותרות העיתונים זועקות על יוקר המחייה כלות רבות לא מוותרות על שמלת כלה איכותית ומשקיעות בה זמן וכסף. הכלות עצמן לא מתנצלות על כך ומסבירות שהן מתכננות את החתונה שלהן זמן רב, לפעמים עוד הרבה לפני שהכירו את בן הזוג המיועד להיות החתן ולא מוכנות לוותר על החלום – שמלת כלה מושלמת. כל אחת והשמלה שלה. כלות מסוימות גם אומרות שכאשר הן מתכננות אירוע יוקרתי ומהודר, הן מרגישות שהן צריכות לבחור שמלת כלה איכותית ומרשימה שתייצג אותן ואת האירוע שבחרו לקיים בערב המרגש של חייהן.

זאת ועוד: השמלה היא מוטיב מרכזי בחתונה וגם האלמנט המרכזי שמדברים עליו לאחר החתונה. תחשבי רגע, מתי בפעם האחרונה היית בחתונה ושמעת אנשים מתפעלים ממה שלבש החתן? כנראה שמעולם לא. אפילו חתנים מפורסמים ובעלי סטייל נודע, דוגמת דיוויד בקהאם, נשארים בצל כשלצידם אישה בשמלת כלה מפוארת ומרשימה. ודווקא לבקהאם הייתה חליפה משגעת בחתונתו המפוארת, אבל כשעומדת לצידו אישה בשמלת מעצב מרהיבה – היא גונבת את ההצגה. וזכותה – היא הכלה!

אז כשאת משקיעה זמן, מחשבה, וכאמור כסף בשמלת כלה על מה את צריכה להקפיד?

לבחור במעצב שמלות כלה מוכר ובעל מוניטין - כשאת מעצבת שמלת כלה אצל מעצב מוכר וידוע את משלמת בראש ובראשונה על ביטחון. מעצב שמלת כלה שמכבד את עצמו ישתמש בחומרים האיכותיים ביותר, גם אם מחירם יקר מאוד. הכוונה היא בראש ובראשונה לבדים, בדים משובחים, בצפיפות בד גבוהה, שהם בעלי גמישות מצד אחד (כדי שיהיה לך נוח) ועמידות (כדי שהשמלה תישאר במקומה לאורך כל הערב ואף לאחריו, אם את רוצה לשמור את השמלה). כל אלה אמורים גם כשמדובר בשמלה עדינה, מבד מיוחד. מעצב שמלות כלה מכובד ישתמש באביזרים כגון חרוזים, אבנים, פנינים באיכות הגבוהה ביותר. עיצוב שמלת כלה ותפירתה נעשים בישראל על ידי תופרות ברמה גבוהה ביותר.

כשאת קונה שמלה בסטודיו ותיק ומוכר, וזוכה ליחס אישי טוב, את גם מקבלת תמורת המחיר חוויה שלמה. מרגע החשיבה על השמלה, ביחד עם המעצב, פגישות, מדידות וכל התהליך שלוקח זמן רב, ועל כן מחירה של שמלת כלה יקר יותר משל שמלה שאת פשוט יכולה לקנות בחנות, גם שמלת מעצבים. בנוסף מעצב שמלות כלה איכותי ייעזר בתופרות מעולות ולפעמים תפירה של שמלת כלה אחת יכולה לארוך ימים ארוכים, וגם זה מחושב במחיר. מומחים בתחום אומרים שבגלל ששמלת הכלה היא המוטיב המרכזי באירוע יש להעניק תשומת לב מיוחד לכל פרט בשמלה: החל בגזרה, שתהיה נקייה, המשך בתפירה שחייבת להיות מדויקת ולא יציצו חוטים חלילה ועד הגימור, עד השלב שהשמלה יוצאת מהסטודיו כשהיא חלקה ומושלמת, ללא רבב.

כלות רבות מעדיפות לחסוך בתחומים אחרים – למשל איפור ושיער. "יש מעצב שיער ידוע בתל אביב שחבילת איפור ושיער אצלו עולה כמו שמלת כלה", אומרת שירי. "אני חושבת שאת התקציב שלי אני מעדיפה להשקיע בשמלה שאלבש, שתעוצב במיוחד בשבילי. שמלה שעוצבה עבורי ונתפרה בסטודיו איכותי ובעל שם. איפור ושיער אפשר לתקן במהלך האירוע – את השמלה ממש לא. אני רוצה להיות רגועה שהשמלה שלי לא תיקרע ולא תיפגם משום סיבה, ולפי מה שחברותיי הכלות המנוסות אומרות – הסיכוי שזה יקרה בסטודיו שמכבד את עצמו הוא אפסי".

מותג אופנה ייחודי לשמלות כלה וערב הממוקם בבית האופנה התל אביבי,


בניהולו של המעצב ארז עובדיה,בוגר בית הספר לעיצוב המוביל בעולם Marangoni מילאנו


איטליה ונציגו הבלעדי בישראל.


קולקציות שמלות הכלה של ארז עובדיה מושפעות מסגנון העיצוב האיטלקי מורכבות מבדים ואביזרים משובחים ברמת פרמיום,


ובעלות קו עדין-מינימליסטי-קלאסי לשמלת הכלה המסורתית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב