דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטעות הגדולה ביותר שתעשו בסרט תדמית! 

מאת    [ 25/01/2014 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 1950 פעמים ]

סרט תדמית הוא כלי מדהים לשיווק ופרסום כל עסק, מקטן ועד גדול.

הוא יכול לקדם את העסק, למתג אותו ולהגדיל את ההכנסות בפעולה אחת מהירה. אבל מה קורה אם עשיתם טעות בסרט תדמית שלכם? רוב הסיכויים שתקבלו תוצאות הפוכות.

סרט תדמית הוא חלון הראווה של העסק באינטרנט. ובהיותו כזה סרט תדמית חייב להיות מושך, מלוטש ומסקרן. תארו לכם חנות שבה חלון הראווה קצת מלוכלך, לא מאוד מסודר ולא מושקע. קצת מבאס לא? ובטח לא מסוג החנויות שהייתם נכנסים אליה. לעומת זאת חנות עם חלון ראווה מושקע, נוצץ ומסודר היא חנות שתמשוך אתכם בלי שתרגישו פנימה. אותו דבר קורה עם סרט תדמית.

ברור שצריך להימנע מלעשות טעויות בסרט תדמית. במיוחד מכיוון שזו בדר"כ השקעה חד פעמית שאמורה לעבוד בשבילכם לאורך זמן. אז מיד נגיע לטעות הגדולה ביותר שתעשו בסרט תדמית, אבל לפני כן אני רוצה לחדד למה זה חשוב. בישראל של שנת 2014 (ובכלל בשנים האחרונות), התחרות בתחום העסקי גודלת מיום ליום. ישנם יותר ויותר עסקים חדשים שנפתחים (ונסגרים..) ויותר עסקים גדולים שמעפילים על העסקים הקטנים.

לכן, על מנת לעזור לעסק שלכם לבלוט, להצליח ולגדול, צריך ללמוד מטעויות של אחרים ולעשות את הדברים בצורה הטובה והנכונה ביותר.

הטעות הגדולה ביותר שתעשו בסרט תדמית הוא לחפש את הסרט תדמית הזול ביותר שתוכלו לעשות. לצערי אבל אולי לשמחתכם (אני מיד אסביר למה), המון לקוחות שפונים אליי בשביל סרט תדמית מצהירים שהם רוצים סרט תדמית במחיר הזול ביותר שניתן. הם גם מוכנים לוותר על מה שהם היו רוצים שיהיה בסרט תדמית, העיקר שייצא זול.

נכון, אין ספק שבתור אנשי עסקים השאיפה שלנו היא להשתמש במוצרים הזולים ביותר בסטנדרט איכות שאליה אנחנו שואפים. הבעיה היא שבתחום סרטי התדמית, הדעה הרווחת היא שסרט תדמית איכותי הוא יקר מידי לעסק קטן, ולכן הסטנדרט איכות ששואפים אליה הוא נמוך מלכתחילה.

וזאת בעצם הטעות הגדולה האמתית שתעשו בסרט תדמית - תשאפו לסטנדרט נמוך!

השאלה האמיתית שנשאלת אצלכם כרגע בראש היא – מה ההבדל מחירים בין סרט תדמית איכותי לסרט תדמית באיכות נמוכה?

שאלה טובה. במיוחד עקב העובדה שתוכלו למצוא אנשים שיוכלו ליצור עבורכם סרט תדמית כמעט בכל מחיר. וכשאני אומר בכל מחיר אני מתכוון גם לכסף, אבל בעיקר לאיכות.

אני לא אשאיר אתכם בלי תשובה מספרית, אף על פי שקשה לתת רף מחיר לסרט תדמית איכותי מכיוון שיש המון סוגים של סרטי תדמית. אבל אני כן יכול לומר שכל מי שיציע לכם סרט תדמית במחיר "מבצע" שנמוך מ 4,000 ש"ח, שווה בדיקה מעמיקה ותיאום ציפיות מראש לגבי רמת איכות הסרט תדמית שתקבלו!

אני אענה על שאלה נוספת שאולי עברה בראשכם, אם בדקתם כבר על סרט תדמית לעסק שלכם, אני בטוח שנתקלתם לפחות בחברה אחת או שתיים שמציאות "דיל" לסרט תדמית במחיר "מבצע" של 2,000-3,000 ש"ח. ההבדל בינהם לחברה אחרת יכול להגיע לפי 2 או פי 3 מהמחיר הזה. זה הבדל משמעותי. זה נכון, זה הבדל משמעותי! זה ההבדל בין סרט תדמית טוב שיביא לכם יותר לקוחות, מבקרים והכנסות לבין סרט תדמית שיציג את העסק שלכם כעסק קטן ולא מקצועי. אתם יכולים להיכנס למאמר שכתבתי בנושא "כמה עולה סרט תדמית" כדי להבין מהם טווחי המחירים הריאלים לסרט תדמית.

לפני כמה פסקאות הבטחתי שאסביר למה אולי לשמחתכם המון בעלי עסקים מחפשים סרט תדמית במחיר הזול ביותר. המשמעות היא שמי שמשקיע בסרט תדמית איכותי יבלוט בקלות מעל למתחרים שלו, יצליח יותר וירוויח יותר.

סרט תדמית הוא בדר"כ השקעה חד פעמית שאמורה להניב תוצאות מדהימות לעסק שלכם. השקיעו בחכמה!

איל בורגמן, מנכ"ל ומייסד בית ההפקות Video Motion




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב