דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקלחונים לעיצוב אחר 

מאת    [ 16/01/2014 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2132 פעמים ]

איך אתם אוהבים את המקלחת שלכם? חשבתם על זה פעם? תהיתם מהו העיצוב שתמיד עליו חלמתם ולא רק בסלון?או במטבח?אלא באמבטיה שלכם?המקלחת מהווה ערך חשוב לרובנו, לכן הגיע הזמן שתחשבו איך אתם אהבים את המקלחת שלכם, כי יש כל כך הרבה סוגים של מקלחונים שמגיעים עם דלתות שנפתחות לכיוונים שונים, צבעים שונים, סגנונות מיוחדים, גדלים שונים- פינתיים, עגולים, מרובעים ועוד המון המון..אז לא תרצו לבחור לכם משהו שהוא לטעמכם?                                                                                 

עיצוב המקלחת שלכם

בעבר, מקלחת הייתה פשוט מקלחת,נכנסים לאמבטיה ויוצאים, אך כיום עם חלוף השנים, אנו שמים לב שהמון בתים מעדיפים להתחדש ולהתפנק עם מקלחונים בייתים שפותרים להם הרבה בעיות ויוצרים מראה מרהיב אחר לגמרי, כיום חדרי האמבטיה מהווים חלק מהבית וחלק מחדרי הבית, מידת ההשקעה שבהם דומה לשאר החללים בבית, כיום יש דגש ליופי ואסתטיקה – אריחי קרמיקה יוקרתיים, ברזים מפוארים, כיורים בסגנונות ייחודים ועוד המון אלמנטים שמעולם לא חלמנו שיהיו חלק מחדר האמבטיה שלנו. אם בבעלותכם חדר אמבטיה שאיבד מחיוניותו, הגיע הזמן להתחדש במקלחון שישנה את מראה חדר האמבטיה שלכם ליוקרתי במראה עיצובי אחר כשכל מקלחת שלכם תהיה מפנקת ונעימה.

רכישת מקלחון- איך מתחילים?

החלטתם לשפץ את חדר האמבטיה שלכם או שפשוט אתם רוצים לבנות חדר אמבטיה מהיסוד, הגיע הזמן עכשיו לבדוק מהם התהליכים הראשוניים עוד לפני שאתם פונים לחברות המשווקות:

מידות- עיצוב נכון נמדד בחישובים נכונים, על מנת שחדר האמבטיה שלכם יהיה גם שימושי, נוח ומעוצב, כדאי שתיקחו מראש את מידות חדר האמבטיה שלכם ובהתאם לכך, בדקות את מידות המקלחון שימוקם בצורה אסתטית כשניתן יהיה להתנועע בחלל בקלות. במידה ויש לכם חדר אמבטיה קטן, בחרו במקלחון פינתי שניתן לסגור את הדלתות כלפי פנים- מה שיותיר מקום נוסף וניצול מלא של החלל.

סגנון/עיצוב-התאימו את עיצוב המקלחון שתבחרו בהתאם לעיצוב הבית ושאר האלמנטים הקיימים בחלל- הכיור, ארונות האמבטיה, עיצוב המראה ועוד...                       

גוון חדר האמבטיה- במידה ובבעלותכם חדר אמבטיה קטן, מומלץ שתעצבו את החלל ברהיטים ואריחי קרמיקה בהירים ולא כהים- הצבע הבהיר משרה תחושה של מרחבים בניגוד לצבעים בהירים שמקטינים, בנוסף, חשוב שהגוונים בחלל ייצרו תחושה של הרמוניה ושישתלבו בגוון אחיד.

איכות

כשרוכשים מקלחון חדש, יודעים שהוא יישאר איתנו לכמה שנים טובות, לכן בדקו שאתם בוחרים בחברה שמשווקת מקלחונים איכותיים בעלתי תו תקן,עם אחריות ועוד... על מנת שבעת הצורך תוכלו לקבל מענה ושירות נדיב.                                                        יחד עם זאת, בררו האם החברה גם מתקינה את המקלחונים, מה שיחסוך לכם עלויות מאנשי מקצוע חיצוניים.                                על מנת לשמור על מקלחון נקי לאורך זמן, העבירו ניגוב מדיי פעם והשתמשו בחומרים מותאמים בהתאם להוראות היצרן. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב