דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להפוך שבת חורפית ובייתית ליום של יצירה לכל המשפחה 

מאת    [ 15/01/2014 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 1860 פעמים ]

החורף הגיע ויחד עם הגשם, הקור והרוח זהו זמן בו המשפחה מבלה יותר ויותר בתוך הבית ומקבלת יותר ויותר זמן איכות יחד. אך כולנו יודעים כמה הילדים מסוגלים להשתעמם ברגע ואיך הם יכולים בקלות לטפס על הקירות ולכן צריך להמציא להם פעילויות. אנחנו כאן בכדי לתפוס שתי ציפורים במכה אחת – גם להפיג את השעמום אצל הילדים ולמצוא להם פעילות יצירתית ומאתגרת וגם לטפל בפינה חשוכה בבית שכבר הרבה זמן רציתם לעשות בה קסמים.

כולנו מכירים ומתמודדים עם הבעיה הבלתי נגמרת – הפינות החשוכות בבית. לכולנו יש כאלה וכולנו לא מוצאים זמן לטפל בהם ולמצוא להם את הזמן לתשומת הלב הראויה. בנוסף, כולנו מתמודדים עם בעיית פתרונות אחסון הבלתי פוסקת שאנו מתמודדים איתה ולעיתים זה מרגיש כאילו שאנחנו חיים בתוך מחסן ורודפים אחרי הדברים כמו שנרדוף אחרי הזנב של עצמנו. ובכן – נלמד אתכם איך לנצל את מזג האוויר החורפי ליצירת פעילות משפחתית מגוונת וכייפית שתתרום לכל בני המשפחה ולהרוג על הדרך פינה חשוכה!

שלב ראשון: להחליט באיזו פינה נטפל – ישנן הרבה פינות בבית שזקוקות לטיפול מיוחד אבל כמו שאומרים – פרה פרה. החליטו יחד עם שאר בני המשפחה איזו פינה אתם הולכים לשקם היום ומה אתם הולכים לעשות בה. שלבו בשדרוג הקטן שאתם עומדים לבצע מדפים מסוגננים בשלל צבעים, תאורה מיוחדת שתדגיש את הפריטים שיונחו על גבי המדף וחשבו אף על צבע רקע קטן לקונטרה מאחור.

שלב שני: איסוף חומרי הגלם – אם יש יום ללא גשם (וכולנו יודעים שישנם הרבה ימים כאלה אז לא להתעצל), אספו מבחוץ כל חומר גלם שניתן לחתוך אותו באמצעות כלי עבודה בייתים שיש לכם בבית (ואם לא – השאילו מהשכן). רק זכרו כלל קטן אחד – שחומר הגלם שבחרתם צריך להיות גדול יותר מהחתיכה שאתם עומדים לחתוך בכדי לייצר ממנה מדף. אופציה נוספת היא לגשת למחסן הביתי שלכם ו"לגנוב" משם מדף אחד בכדי שנוכל להשתמש בו. דווקא ישנם פעמים שאנו נתקלים במגוון גדול של מדפים למחסן שיש להם מראה ישן וניתן לשמר אותו ובעזרת טכניקות פשוטות לקבל מראה של פעם עם ניחוח חדש.

שלב שלישי: שלוש ארב ולעבודה – חתכו את חומר הגלם שמצאתם (עץ, פלסטיק קשיח, מתכת, ברזל וכדומה) לגודל הרצוי של המדפים שלכם. לאחר שחתכם את גודל המדף הרצוי הגיע הזמן לצבוע אותו. השתמשו בטכניקות פחות שגרתיות יחד עם הילדים על מנת לשבור את המראה הרגיל של המדפים. נסו לצבוע אותם בעזרת גזרי עיתון, בעזרת חתיכה של ספוג ישן או בעזרת חולצה ישנה שלא צריכים. זכרו משהו קטן – אין חוקים והכל מותר. תנו לעצמכם ולילדים להתפרע ולתת לדמיון לחצות כל גבול. לאחר שסיימתם עם המדף החליטו אם אתם רוצים לצבוע כצבע רקע את הקיר מאחוריו. כמו כן, ניתן לשלב אלמנטים של תאורה על גבי המדף. הכי פשוט וקולע הוא לשים מנורת אהיל קטנה על גביו.

אז הנה, בשבת אחת חורפית הצלחנו לייצר כייף והנאה לכל המשפחה – ועל הדרך להרוג פינה חשוכה.

שיהיה בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב