דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום הולדת לילדים גדולים. 

מאת    [ 15/01/2014 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 1671 פעמים ]

 

 

מתנפחים- קיים מגוון רחב של מתנפחים המתאימים לגילאים גדולים, לדוגמא: מתנפחי מים בהם ניתן להתגלש כמו במגלשת מים. בנוסף מתנפחים מאתגרים ומשימתיים או השור הזועם שמאוד מתאים לגילאים אלו.

משחקי שולחן- בשילוב של כדורגל שולחן, שולחן דיסקיט, סנוקר ועוד... הילדים יכולים מאוד להנות במשך שעתיים שלמות (מומלץ לשלב עם משחקי מחשב).

משחקי מחשב- משחקי ווי, ומשחקים המשלבים תנועות גוף כמו קפיצות או הרמת יד עם מסכים גדולים. מאוד מאתגרים את הילדים ביום ההולדת ומאוד מהנים. (בדרך כלל עדיף להשכיר מקום שכבר קיימים בו כל המשחקים).

באולינג- ניתן להזמין את כל החברים לבאולינג ולשחק במשך שעה שלמה או שעתיים (מה שתבחרו) ללא הגבלת מספר המשחקים בתשלום גלובלי, באירוע שכזה כלל אין צורך להזמין מפעילים לימי הולדת המקום מחליף את המפעיל ויוצר אטרקציה שונה ואחרת לגמרי מהפעלת יום הולדת, הילדים פשוט מופעלים במשחק הבאולינג. 

קולנוע- גם בקולנוע ניתן להזמין חבילת יום הולדת בה במחיר גלובלי לפי כמות הילדים יכולים להגיע החברים לסרט עם שתייה ופופקורן. החסרון שילד יום ההולדת דיי נבלע ולא מרגיש מיוחד ובולט.

סטנדאפ- סטנדאפ לילדים זהו טרנד חדש בו מגיע סטנאפיסט ומעביר הפעלת יום הולדת מצחיקה עד דמעות בה הוא מספר סיפור הכולל המון חיקויים והומור המתאים לילדים.

הפעלות ליום הולדת של הישרדות והמירוץ למליון- הישרדות זו הפעלה שקיימת כבר חמש שנים בענף של אותם הפעלות לימי הולדת ולכן אין ילד שלא חווה הפעלת הישרדות ולכן לא מומלץ לחגוג יום הולדת הישרדות. ישנה הפעלה דומה אך מקורית ויצרתית הרבה יותר שנקראת המירוץ למליון בהפעלה זו יבקרו הילדים במגוון מדינות ויבצעו תחרויות ומשימות הקשורות לתרבות של אותה מדינה. כמובן שביום הולדת כזו קיים הרבה ערך מוסף וגם ילד ההולדת יחליף תלבושת בכל מדינה שבה נבקר בהתאם לתרבות שלה.

דיג'יי בשילוב הפעלות- מתאים לגלאי 11 ומעלה בגילאים אלה מתאימים משחקים של בינו לבינה כמו משחק הנשיקה סתירה, ומשחק החגורה... החברים נורא יהנו אם נשלב את ההפעלה עם דיג"י ותאורת חושך שיקפיצו אותם במסיבת ריקודים ענקית אפילו בבית.

הפעלת דוגמניות לבנות- תחומי העניין של בנות בגלאי 7 ומעלה נורא שונים מתחומי העניין של הנים ולכן ברב הפעמים הן מחליטות לחגוג את יום ההולדת לבנות בלבד. שם אפשר לשלב את כל מה שאוהבות הבנות, צעידה על מסלול כמו דוגמניות וצילום מגנטים, כמו תחרויות ריקודים למיניהם (כמו תחרות עם פונפונים וריקודי בטן) והכל בשילוב שירים שאוהבות רק בנות, לדוג': ג'סטין ביבר, וואן דירקשייין ועוד...
הפעלת ספא לבנות- בהפעלת יום הולדת זו כל הבנות מקבלות חלוקים ונעלי בית עם ערכת טיפוח עצמית בה יש איפור מסכות לקים ועוד... את ההמשך אתם כבר מבינים- בנות! בנות! בנות! הרבה טיפוח יופי פדיקור מניקור וחיוכים.
מאסטר שף- הפעלות לימי הולדת בהן הילדים מתנסים באפייה ובישול על ידי שף מקצועי יכולות להיות מהנות מאוד ולכן מומלץ! 
נ.ב לבנות כדי להפעיל מסטר שף של הכנת עוגות עם בצק סוכר.

וכל זה! זה רק קצה חוט יש עוד המון רעיונות להפעלות בגילאים כאלה

תתגלגלו בגוגל ותתרשמו.

שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה.

מפעיל ליום הולדת לילדים ועוד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב