למה כדאי לשתול בלוג באתר שלך?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

למה כדאי לשתול בלוג באתר שלך? 

מאת    [ 13/01/2014 ]
מילים במאמר: 633   [ נצפה 1390 פעמים ]

 
 

הרבה מנהלי אתרים נמנעים מלשתול בלוג באתר שלהם.

הם סבורים כי אין מקום לנימה אישית,

שזה פוגע ברושם המקצועי ובלי קשר מחייב עדכון של הבלוג 

וזה כמובן מעיק ומחייב.

במאמר הבא אציין 4 סיבות משכנעות שבעקבותן כולי תקווה שכבר עכשיו

תוסיף בלוג לאתר המקצועי שלך.

 

סיבה ראשונה- אנשים קונים מאנשים!

כן, זה נכון. קלישאה מבוססת היטב.

אם נחשוב לרגע, נוכל לראות כי גם אנחנו בחיינו האישיים 

נוטים לחזור לאנשים שנעים לנו לעשות איתם עסקים.

 

זה יכול להיות הסוחר המסוים שבשוק, שלמרות שהוא טיפ טיפה יקר יותר מאחרים הוא תמיד מחייך ונעים הליכות,

זו יכולה להיות הקוסמטיקאית, שאומנם גרה מעט יותר רחוק אבל תמיד מקבלת אותי בשמחה

וזה יכול להיות בונה האתר הספציפי הזה, שלמרות שהוא יקר מעט הוא עושה עליי רושם מקצועי ואמין.

אנחנו מחפשים את האנשים לקנות מהם. לא את החברה הקרה והרישמית.

 

הגיגים ושיתופים אישיים תמיד יוסיפו נימה אישית לעסק שלך

 ויגלו את הפנים האנושיות שעומדות מאחורי החזות הקרירה של המסך.

הבלוג מאפשר לגולשים שלנו להכיר אותנו בעוד אופן, מעוד כיוון וכך לבנות אמון עמוק יותר מולנו,

 מה שכמובן ישפיע על המשך ההתקשרות שלנו איתו בעתיד.

 

סיבה שניה- זמן שהיה ממושך יותר באתר!

לא כולם יודעים, אבל גוגל בודק כמה זמן אנשים שוהים באתר שלך.

ממוצע השהיה באתר הוא עד 60 שניות. אנשים מגיעים, גולשים, מחטטים קצת וממשיכים הלאה.

כאשר זמן השהיה שלהם באתר שלך יעלה על הזמן הממוצע, גוגל יתרשם וייתן לך נקודות חיוביות בקידום שלך.

בלוג יכול להכיל טקסט, תמונות וסרטון. 

 

ככל שהוא יהיה מעניין יותר, אנשים ימשכו ויקראו אותו, יצפו בו, יגיבו ואולי אפילו ישתפו הלאה לחברים שלהם.

בלוג מאריך את זמן השהיה באתר שלך וזה מעולה!

 

סיבה שלישית- עדכון ותחזוק שוטף של האתר

הרבה אנשים לא נוגעים באתר שלהם אחרי שהוא סיים את שלב הבנייה.

מה שהם מפספסים הוא שהאתר הוא סוג של אנרגיה באינטרנט.

כשהוא מוזנח, לא מעודכן, לא מתוחזק, האנרגיה הופכת למאובקת, ישנה ובטח שלא מושכת.

 

אתר שיווקי טוב הוא אתר שמתוחזק ומתופעל באופן קבוע ע"י הבעלים שלו, 

ובלוג מכניס אותנו למחויבות של תפעול ותחזוק.

אנחנו בעצם מחויבים ליצור תכנים וערך עבור הגולשים שלנו,

מה שעל הדרך גם משאיר אותנו חדשניים וסטודנטים חרוצים במקצוע שלנו.

 

בלוג מחייב אותנו להתעסק ולעדכן את האתר שלנו וזה יוצר אנרגיה מושכת וממגנטת עבור הלקוחות שלנו.

כל שנהיה יותר נוכחים בחיות וחדשנות, כך יימשכו אלינו יותר לקוחות

סיבה רביעית- יצירת תנועה לאתר שלנו

כל מי שעובד עם רשימת תפוצה (ומי עדיין לא- כדאי להתחיל!)

יכול בקלות יחסית להזרים כמות גדולה של אנשים לאתר שלו.

אנשים שמשוטטים , נרשמים, מתרשמים, מגיבים ואפילו ממליצים הלאה.

אנשים עובדים קשה מאוד כדי להזרים תנועה לאתר.

לפעמים אפילו משלמים הרבה כסף למקדמי אתרים כדי לעשות זאת.

אבל אם יש לך בלוג, ואתה מזמין את הרשימה שלך לקרוא משהו חדש

שכתבת, משהו עם ערך, מסקרן, מעצים ומעניין,

אתה בעצם מזרים המון אנשים לאתר שלך בלי הרבה מאמץ.

זרם של אנשים באתר היא נקודה גדולה ומשמעותית בגוגל,

 שכמובן סופר גם כמה אנשים נכנסים לאתר שלך.

 

אז אם נסכם את ארבע הסיבות שבשלן כדאי להוסיף בלוג לאתר:

סיבה ראשונה- אנשים קונים מאנשים, ובלוג היא דרך נהדרת לאפשר לגולשים שלנו להכיר אותנו.

סיבה שניה- זמן שהיה ממושך יותר באתר = קידום בגוגל! בלוג מושך אנשים להשאר יותר זמן באתר שלנו

סיבה שלישית- עדכון ותחזוק שוטף של האתר- אנחנו מתחייבים כלפי עצמנו וכלפי הקוראים שלנו לחדש ולהיות בעלי ערך

סיבה רביעית- יצירת תנועה לאתר שלנו- זרם אדיר של תנועה לאתר = קידום בגוגל

 

מקווה שנהנתם מהמאמר

מוזמנים לבלוג שלי:)

יום נעים

עדי

 

עדי ליניאל- מומחית בעיצוב שיווקי ובניית אתרים.
לקבלת קורס לבניית אתר במתנה לחץ על הקישור הבא:
http://www.adilinial.com/
 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב