דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעשות כסף כשצריכים כסף: שלוש דרכים נכונות, שלוש טעויות והמלצה אחת בשיווק שותפים! 

מאת    [ 13/01/2014 ]

מילים במאמר: 759   [ נצפה 4021 פעמים ]

בניגוד למקובל לחשוב לא כל סוג של שיווק שותפים אפשרי ללא השקעה כספית כלשהיא. תחום השיווק הסלולרי הוא דוגמא מובהקת לכך. על מנת להרוויח בשיווק סלולארי יש להשקיע סכומי כסף על מנת לקצור רווחים ואף גבוהים מאוד באופן יחסי. יתירה מזאת, לא רק שעלינו להשקיע כספים אלא קיים סיכוי לא קטן להפסד כזה או אחר בזמן למידת השווקים והרצת העסק. הדבר אף נכון ביתר שאת, אם אנחנו מתכננים לעסוק אך ורק בנישה זו של שיווק שותפים. מסיבה זו, ואם ברצוננו להתגבר על בעיה מובנית זו, עלינו להימנע מלשים את כל הביצים בסל אחד ולפנות למגוון ערוצים של שיווק השותפים, כך שנוכל מצד אחד להתקדם לאט ובסכומים קטנים בשיווק סלולארי ומצד שני ליצור תזרימי מזומנים מהערוצים האחרים שהתחום מציע. לכן, בין אם נבחר להתמקד בשיווק סלולרי או לא, עלינו לאזן זאת, בטח ובטח בתחילה, על ידי פעילות שיווקית במגוון הערוצים העומדים לפנינו. כאשר נתחיל להרוויח מערוצים נוספים אלו, נוכל להשקיע את הכסף בהדרגה בשיווק הסלולר וזאת מבלי להיסתכן באיבוד של הון עצמי רב. למעשה, אופן פעולה מעין זה של הימנעות מזריקת הביצים לסל אחד מהווה בו זמנית גם סוג של ניהול סיכונים והוא נכון במגוון רחב של תחומי פעילות ולא רק בתחום שיווק השותפים, סלולרי ואחר, בלבד.

אחד מיתרונותיו הבולטים של האינטרנט לא רק בנישת שיווק השותפים אלא בתחום השיווק המקוון באינרטנט בכלל הוא בשבירתה של שרשרת המזון השיווקית המסורתית, כפי שהיינו עדים לה עד היום. וכך, בעוד בעולם השיווק הישן בכלל ובעולם העסקי בפרט, הכוחנות והכוח היווו בשר מבשרו ואבן יסוד בהתנהלות העסקית היומיומית, בעידן הדמוקרטי של הרשת פינה הכוח את מקומו לאינטליגנציה, לחוכמה, ליצירתיות, לחדשנות, ליכולת אילתור, למוטיבציה ועוד. ואם כך, היכולת כיום למנף תוכן לדוגמא באופן מתוחכם ברשתות חברתיות במקום להלך אימים או להישתמש במניפולציות תקשורתיות כאלה ואחרות הולך ומשתלט על המרקם והמימד השיווקי של הרשת והופך כל חנון ודג רקק לכריש תקשורתי ושיווקי בתחום יחסי הציבור. תחום זה של השימוש המתוחכם במדיה המקוונת פותח גם מגוון ערוצים נוספים לשימוש חינמי באמצעי טכנולוגיים משוכללים, שלא נופלים באיכותים מאלו הנמצאים בתשלום בשירותם של תאגידים וחברות גדולות. ככל שגדל קורפוס הידע וארגז הטכנולוגיות של איש שיווק השותפים הממוצע, כך גדלה לא רק יכולתו השיווקית ויכולותיו בתחום יחסי הציבור, אלא גם יכולתו לתרום לרשותו מגוון כלים, המאפשרים לו לקיים פעילות עסקית ענפה ממחשבו הביתי וללא עלות כספית כלשהי. השילוב המקצועי, המתוחכם, הנכון והמאוזן בין כל התחומים הללו יוצר בסופו של דבר מנוף ומקפצה עסקית אדירה לאנשי שיווק השותפים ומתורגם בסופו של דבר לתזרים מזומנים רב.

אחד התחומים הפחות מוכרים בעולם השיווק, הן בגלל חוסר מיומנות מקצועית של העוסקים בו, והן בגלל חוסר ידע בתחומים רלוונטיים משיקים, למשל בתחום המשפטי, הוא נושא נישת שיווק השותפים על בסיס דיוור מקוון. כוננתינו כאן אינה שתחום זה אינו מוכר בכלל או שרק מעטים שמעו עליו, אלא מעטים הם בעלי היכולת לבנות מאגרי דיוור גדולים (של הרבה מעל לכמה אלפי מיילים בודדים) ללא עלות כספית ובאופן חוקי ולהשתמש בהם בצורה שאינה עוברת על החוק ובמסגרת חוק הספאם. בהתבסס על חוק ספאם זה (עמידה בדרישות ותנאי החוק) ובהסתמך על יכולות טכניות ואחרות, ניתן לעשות שימוש מעין זה בבניית מאגרי דיוור גדולים במיוחד ושיווק של אפילקציות סלולריות רבות ברחבי העולם. כאשר אנו עושים זאת נכון, באופן חוקי ובצורה מיומנת, אנו לא רק חוסכים מאיתנו הסתבכויות מיותרות עם החוק, אלא מסוגלים בעלות מינימאלית ואף ללא עלות כלשהי להרוויח סכומי כסף משמעותיים ואז להשקיעם, כפי שכתבנו בפיסקה הראשונה בשיווק הסלולרי המסורתי ואז להרוויח סכומי כסף גדלים והולכים.

לסיכום: היכולת לעשות כסף ללא כסף בתחום שיווק השותפים, בין אם זהו עולם השיווק הסלולרי או שיווק השותפים המסורתי יותר. מצריכה המון חשיבה מחוץ לקופסה. ברבים מן המקרים יכולת זו היא גם רב או בין תחומית במהותה. משמעותו שבניגוד לעבור עלינו לשלוט במספר תחומים בו זמנית ולא רק בתחום עיסוק אחד ויחיד. היכולת לעשות כסף ללא כסף מצריכה גם מידה לא מבוטלת של יכולת לימוד עצמאית אוטודידקטית, אך למען האמת גם זה לבד אינו מספיק, ובשלב כזה או אחר יש גם הכרח כלשהו לארגן את הידע ולהשלימו בצורה מסודרת למעט אותם בודדים המסגלים ללמוד הכל לבד באופן עצמאי. פעילות במסגרת מעין זו מצריכה גם אישיות הרמונית המסוגלת לאזן באופן נכון בין הצרכים השונים כפי שתיארנו כאן, ואם אין הדבר בנמצא באופן טבעי על אדם הבא לפעול באופן שכזה להיות מודע ולהכין את עצמו בעבודה אישית לסוג כזה של קריירה עסקית או מקצועית. בכל אופן, הדבר החשוב ביותר הוא להבין שאין כסף, שנופל סתם כך מן השמיים ואף אחד לא מתעשר מזה שפתאום נופלים כספים מן העצים. היכולת לעשות כסף בלי כסף אולי קיימת, אך בטח ובטח לא תתקיים ללא עבודה קשה. לאחר שנשקיע את זו בפרק זמן מסויים בתחילת הדרך, נוכל לקצור את הפירות בעתיד, לקבל תזרים מזומנים נדיב ובאופן קל ושוטף. אך גם אז עדיין נצטרך לעבוד בשביל להמשיך אותו.

הכותב הינו מנהל מייסד ונהל משותף במכללת ש"ש


האקדמיה לשיווק שותפים ומודיעין תחרותי באינטרנט


מייל:


info@affiliateacademy.tk


yoav@affiliateacademy.tk


אתר


www.affiliateacademy.tk




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב