דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לחסוך כסף רב לעסק שלך על ידי ביצוע התאמות פשוטות 

מאת    [ 13/01/2014 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1893 פעמים ]

מידוף לעסקים והתאמות לשטחי המסחר הפך להיות לסוגיה בוערת אצל הרבה מאוד עסקים קטנים במדינת ישראל אשר מתמודדים עם הבעייתיות ההולכת וגוברת של ייקור שטחי המסחר והצורך הבלתי פוסק למצוא פתרונות אחסון מתאימים לבית העסק אשר יוכל לתת מענה לבעיה.

ישנם מספר פתרונות מידוף קלאסיים למספר סוגי עסקים. פתרונות אלו יכולים לחסוך לעסקים מקום אחסון רב ולא על חשבון של פרקטיות ונראות ללקוח.

אנו נעזור לכם לעשות סדר בבלאגן.

מדפי קומפקטוס – מדפים מסוג קומפקטוס הינם סוג מידוף אידיאלי עבור חנויות נעליים, עבור ספריות גדולות של ספרים או חנויות ספרים, עבור ארכיונים משרדיים ועבור עסקים שצריכים לאחסן מגוון רב של פריטים והרבה סוגים מכל פריט. הרעיון העומד מאחורי מדפים מסוג קומפקטוס הוא שהם נעים על גבי מסילה ישרה אשר מותקנת על רצפת החנות ומסוגלים להתכווץ ממש כמו אקורדיון ובכל פעם להשאיר פתח מעבר רק אל השורה שרוצים להיכנס אליה ולמשוך משם מוצר כזה או אחר. על ידי אופי פעילות זו, העסק יכול לחסוך מקום רב בשטח האחסון שלו ולהעניק וויזואליות מהממת ללקוחות אשר מגיעים לחנות שלכם. נורא קל להזיז מדפים אלו ולטייל בין השורות ולמשוך מוצרים. מדפי אחסון אלו הינם מעט יותר יקרים מהסוגים הסטנדרטיים של פתרונות האחסון הקלאסיים אך לטווח הארוך יכולים לחסוך כסף רב עקב צמצום שטחי האחסון הרבים שבעל העסק יחסוך.

מדפי מתכת – פתרון אחסון מסוג זה מתאים בעיקר לחנויות אשר צריכות לאחסן ציוד שמשקלו המצרפי (משקל כל הסחורה על פני המדף) הינו גבוה מהרגיל. פתרון אחסון זה מסוג מדפי מתכת הינו מודולארי ברוב דגמיו ועל כן מאפשר גמישות לעסק על ידי כך שהעסק יוכל מפעם לפעם בהתאם לסוג הסחורה שלו, משקלה ומימדיה – לאחסן אותה בצורה שונה על גבי מדפים ממתכת ועל ידי כך לחסוך שטחים מתים על גבי המידוף המתכתי. פתרון אחסון קלאסי נוסף למידוף זה הינו עבור מדפים למחסן גדול אשר צריך לאחסן ציוד רב וכבד מאוד. מדפי מתכת הינם בעלי כושר נשיאה של עד חמש אלף קילוגרם לכל מדף ומדף.

מדפי ברזל – מדפים מברזל מתאימים בעיקר למחסנים, לחנויות אשר הפרקטיות חשובה יותר מהכל (לדוגמא חנויות כגון טמבוריות) ולמחסנים לוגיסטיים קטנים. למדפי ברזל יש את היתרון הברור מכל – המחיר. אלו מדפים בעלי תג המחיר הזול ביותר הקיים בשוק והם מאוד פרקטים ונוחים להתקנה. החסרון המרכזי שלהם הוא חוסר המודולאריות שלהם והחלדה של המדפים כעבר מספר שנים יחסית קצר מהרגיל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב