דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבה ענקית אחת ושמה יום העצמאות 

מאת    [ 13/01/2014 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2498 פעמים ]

 מה יש בערב יום העצמאות שמצליח להוציא את כולנו מהבתים? האם אלו הזיקוקים? פרץ לא מובן של פטריוטיות? הילדים שרוצים לשחק בספריי שלג? או בגלל הזדמנות הנדירה לראות את אומני ישראל על במה מרכזית אחת ועוד בחינם?

נראה כי ערב יום העצמאות הוא סוג של קונצנזוס במדינה? כל עיריה משקיעה מיליוני שקלים, לא פחות מכך על מופע זיקוקים מרשים, הזמנת לפחות שלושה אמנים או להקות שונות ויצירת מתחם בילויים לכל החוגגים. מן הצד השני, הציבור, כלומר אנחנו מגיעים בהמונינו לכל הבמות המרכזיות ולוקחים חלק במסיבה הגדולה ביותר שיש במדינה מידי שנה.

בערב הזה יש את כל מה שמסיבה טובה צריכה, מוזיקה טובה – יש. אמני ישראל מופיעים על לפחות שתי במות בערב אחד. שוכרים מסוקים שיובילו אותם בשמי הארץ מבמה אחת לשניה ודואגים לשמח אותנו עם מוזיקה ישראלית לכל גווניה. המזרחית, המסורתית, העכשויות וכמובן הרוקרית. למעט שלמה ארצי שמתעקש לא להופיע ביום העצמאות כל האומנים ללא יוצא מן הכלל מופיעים. מקובי פרץ, דרך משינה ועד ליהודה פוליקר. כולם.

אוכל? יש בשפע, מסביב לכל במה מרכזית באופן מסודר ומופתי מתארגנים להם דוכני אוכל מכל הבא לראש. פיצות, המבורגרים, פיתות עם לבנה ועוד ועוד.

אטרקציות? כמובן. בראש ובראשונה התחרות הבלתי נגמרת של איזו עיר השקיעה (ביזבזה) יותר כספי ציבור על זיקוקים מרהיבים בצבעים שונים ובצורות שונות. מופעי הזיקוקים בשנים האחרונות מתחלקים ליותר מסשן אחד. כמעט בכל שעה עגולה עד השעה חצות ישנו מופע זיקוקים, לרוב השיא מגיע בשעה 22:00.

בנוסף לזיקוקים אביזרים ליום העצמאות נמכרים על ידי ילדי השכונה באופן סיטונאי. ערב יום העצמאות הוא ערב בו תעשיית הזוהרים והמתנפחים בכלל ואביזרי יום העצמאות בפרט נמכרים בלא פחות מ50 מיליון שקלים. כן, 50 מיליון שקלים אנו מוציאים על פטיש ענק עם דגל ישראל, שרשראות זוהרות וכמובן ספריי שלג. החכמים בנינו דואגים להזמין לילדים (וגם לעצמם) את כל אותם הדברים רגע לפני ערב יום העצמאות. בערב יום העמצאות לדוגמא נמכר פטיש ענק עם דגל ישראל ב25 שקלים! אם תזמינו את זה רק יומיים קודם תוכלו לקבל את אותו המוצר ב10 שקלים בלבד.

כמובן כמו כל מסיבה שמכבדת את עצמה גם ערב יום העצמאות מתהדר באפטר פרטי רציני. עוד בטרם הספיקו לפנות את הבמות, רק כמה שעות בודדות לאחר הזיקוקים כל פיסת דשא בעיר מתמלאת באנשים, מנגלים והרבה עשן. פרגיות, סטייקים, בירות וסלטים, בקיצור, הכי ישראלי שיש. נראה שהתעשיה שמרוויחה הכי הרבה מהיום הזה (להוציא כמובן את הזוהרים ליום העצמאות) היא תעשיית הבשר. טונות של בשר עולה על האש בכמה שעות ספורות של שמחה שמדינת ישראל חוגגת עוד שנה.

בקיצור לא ברור מהו אותו גורם שמוציא את כולנו מחוץ לבית לחגוג, אבל תודו שעם כל המאפיינים שיש ליום העצמאות, בסך הכל זאת מסיבה לא רעה בכלל...

גיא נעים
הולה- חנות של אירועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב