דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול תיק השקעות - היתרונות והחסרונות 

מאת    [ 12/01/2014 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 1818 פעמים ]

ניהול תיק השקעות הוא משימה תובענית מאוד למשקיע הממוצע. ישנם הרבה סיכונים בתהליך בניית תיק השקעות. ניכוס לא נכון של כספים וחוסר גיוון בתיק ההשקעות שלך עלול לגרום לתוצאות הרסניות. מנהלי תיקי השקעות יכולים לספק למשקיעים את ההזדמנות להשאר מודעים למגמות בשווקים פיננסיים שונים, ולסייע להם בקבלת ההחלטות הנכונות הקשורות למבנה ולסוגי ההשקעה שלהם. ניהול תיקים מסייע בקבלת ההחלטות הנכונות בזמן הנכון, מה שיכול להביא להגדלת הרווחים שלך.

גיוון הוא המפתח לתשואות גבוהות ותוכניות השקעה בטוחות יותר. מה שזה אומר למעשה זה להמנע מהטעות של "לשים את כל הביצים בסל אחד". לכל משקיע יש נטייה טבעית לחפש את התשואות הגבוהות ביותר, אבל המשקיע הנפוץ עלול לזלזל בסיכונים הכרוכים בהשקעה ספציפית. באופן כללי, יש שני סוגי סיכונים הקשורים לשווקים פיננסיים - סיכון שוק וסיכון ספציפי. סיכון שוק במונחי הדיוק אומר סיכון שהשוק כולו מתרסק. זה כמעט בלתי אפשרי, וזה סוג של סיכון שלא ניתן לעשות הרבה לגביו ושגיוון של תיק ההשקעות לא יכול לעזור לגביו. סיכון ספציפי הוא סיכון הכרוך בכך שמשרד או חברה ספציפית עומדת לפשוט את הרגל או לאבד הרבה מערכה. סיכון מסוג זה יכול להיות מופחת על ידי גיוון באפיקי ההשקעות ובחברות שבהן אתה משקיע.

בסופו של דבר, התפקיד של מנהל תיק השקעות אשר עושה ניהול תיק השקעות הוא לגוון את התיק בין האפיקי השקעות הכי מוצלחים שהוא מוצא בהתאם לצרכים שלך. משקיע נפוץ לא מכיר את תפקודו של השוק, ואת הערך האמיתי של מניות ואגרות חוב. מנהל התיקים פועל כמתווך, ומסייע למשקיע לקנות את ניירות הערך וההשקעות הנכונות. בעזרתו של ניהול תיק השקעות מתאים, המשקיע יכול להמנע מטעויות מסוימות שאנשים אחרים עושים כאשר הם משקיעים במניות, כגון רכישת מניות חדשות שהונפקו, סימן לפגיעות הפיננסית של חברות.

אתם שוכרים מנהל תיק השקעות על מנת שיפתח את התיק שלך, ויסייע לכם בקבלת תמהיל ההשקעות הנכון ביותר, בהתאם לצרכים שלך, כגון רמת הסיכון וכו'. זה כרוך בנתינת המשקל המתאים להשקעות יותר מסוכנות ולהשקעות סולידיות. המנהל עוזר לכם להחליט כמה להשקיע בניירות ערך בשוק הכספים, וכמה לשים במניות ובאגרות חוב. המשקיע הממוצע לא תמיד יצליח לקבוע את התמהיל הנכון של תיק ההשקעות, ובדרך כלל לוקח את ההחלטות הללו על פי אינטואיציה ופחות על סמך פרמטרים מקצועיים. ניהול תיק ההשקעות שלך בעזרתו של מנהל אמין זהו דבר בעל יתרונות נוספים, מלבד ההסתברות הגבוהה יותר לקבלת תשואה על ההשקעות שלך. למשקיע הממוצע, מנהל תיק השקעות יכול לעזור גם בלמידת בתחום של השקעות לאורך הזמן. המשקיע מתחיל להכיר את הפעולה התקינה של השוק, ואת הדרכים הנכונות לקבל החלטות בנוגע להשקעה, ביחד עם הכרה של כל השיקולים המעורבים הנכון. בטווח הארוך, הוא או היא יכולים להתעסק בכך גם באופן עצמאי, ללא צורך בשירותיו של מנהל תיקים.

להסתמכות מוחלטת על מנהל תיק השקעות יש גם חסרונות. גורם ה"אינטרס העצמי" של מנהל התיק יכול להשפיע על ההחלטות בנוגע לתיק שלך, במיוחד כאשר מדובר בחברה גדולה לניהול תיקים. אולם, עבור המשקיע הממוצע, היתרונות של ניהול תיק השקעות עולה ביתרונות שלה על פני החסרון הפוטנציאלי הזה, ולכן זה עדיין מומלץ שיועץ יעזור לך לנהל את תיק ההשקעות. מחפשים מנהל תיקי השקעות? לייעוץ טלפוני והצעות מחיר, ניתן להשאיר פרטים באתרנו: ניהול תיק השקעות.

מאמר זה אינו מחליף ייעוץ מקצועי של מנהל תיקי השקעות. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מוסמך לפני ביצוע השקעות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב