דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 עובדות ו3 מיתוסים על ניתוח אף 

מאת    [ 12/01/2014 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 3582 פעמים ]

ניתוח אף הוא אחת מהפרוצדורות הקוסמטיות הניתוחיות היותר נפוצות שנעשות בידי מנתחים פלסטיים. יש סיבות רבות לדאגה לפני ואחרי ניתוח אף, לא מדובר בהליך פשוט כמו הזרקת בוטוקס בשפתיים אלא בניתוח מורכב בלי דפוס עקיב שמשתנה בין מקרים פרטניים. להלן כמה מיתוסים ועובדות לגבי הפרוצדורה.

עובדות

1. ניתוח אף הוא פרוצדורה פולשנית - אפילו שזה תלוי בסוג הפרוצדורה, אני משתמש פה במינוח 'פולשני' בשביל לתאר פרוצדורה שייתכנו סכנות משמעותיות בגללה. מעבר לסכנות היחסית פעוטות כמו צלקות והחלמה לא פשוטה של החתך ישנן גם סכנות יותר רציניות כמו מוות של רקמות, דימום וזיהום רציני. מעבר לכך יש את הסיכונים שיש בהרדמה, כמו בכל ניתוח שמערב הרדמה מלאה.

2. ניתוח אף ישפר את מראה הפנים שלך - זו היא המטרה של ניתוח קוסמטי. לשפר את המראה של הלקוח, אפילו שיש דיווחים שליליים, באופן כללי ניתוח אף משיג את המטרה הזו, ומנתח מנוסה יצליח לשפר את מראה הפנים של הפציינט ברוב המקרים, בהנחה והכל נעשה לפי הספר.

3. זה בטוח להשתמש בתרסיסי אף לאחר הפרוצדורה - אף שנוזל לאחר הניתוח זה דבר נפוץ. וספריי נגד גודש באף בטוח ומסייע לנשום יותר טוב. עם זאת לתרסיסים תופעות לוואי שונות כגון עייפות והתנגשות עם תרופות אחרות. לכן בין השאר, חשוב להציג בפני המנתח את המצב הרפואי המלא שלך.

מיתוסים

1. אף נפוח לאחר ניתוח אף זה דבר מסוכן - לא נכון. אף נפוח זה דבר נורמאלי, זאת הדרך שהגוף שלך מגיב לטראומה שהוא עבר. הרופא שלך ירשום לך מספר תרופות נגד הנפיחות והיא צפויה לרדת עם הזמן. עם זאת, אם אתה חש בנפיחות ממושכת, יש להוועץ עם רופא באופן מיידי.

2. חבלות זה סימן רע - באופן אנטומי יש באף כלי דם רבים שיכולים להיות מושפעים, ואכן רובם מושפעים ממהלך הניתוח. עקב כך, הסיכוי של סימנים וחבלות הם נפוצים לאחר ניתוח אף. תרופות שונים נרשמות בשביל להפחית את החבלות, אחרי מספר שבועות הן צפויות להעלם.

3. יש כיסוי ביטוחי לניתוח אף - נכון חלקית. אמנם במקרים בהם יש בעיה בעצם עקב תאונה, או שישנה בעיה רפואית כלשהיא כגון קשיי נשימה קופת החולים אכן תשתתף בעלות או תממן אותה במלואה. עם זאת, במקרה של ניתוחים שמשמשים למטרות אסתטיות גרידא, קופת החולים לא תשתתף בעלות בדרך כלל.

* המאמר אינו נכתב על ידי רופא ומשמש למטרות מידע כללי בלבד. אין לראות בו ייעוץ רפואי. אם יש חשש רצוי להתייעץ עם רופא בהקדם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב