דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח שאיבת שומן להסרת משקעי שומן עקשניים 

מאת    [ 12/01/2014 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 1747 פעמים ]

אם יש לך משקעי שומן עקשנים שאינם מגיבים לדיאטה או לפעילות גופנית , כדאי לשקול לעבור ניתוח שאיבת שומן. ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח שמתווה מבנה גוף חדש, ובמהלכו מוסרים משקעי שומן מוסרים מחלקים מסוימים של הגוף כגון ירכיים , בטן , זרועות , סנטר, החיים, זרועות צוואר ועוד.

ההליך מתבצע בדיוק כמו כל ניתוח אחר, ההליך נעשה על ידי מנתח פלסטי מוסמך תחת הרדמה. ההליך מתבצע תחת הרדמה אזורית או כללית כדי לוודא שאתה לא מרגיש שום כאב במהלך הפרוצדורה. לאחר שהורדם המטופל, המנתח מבצע חתך זעיר בסמוך לאזור שבו נמצא השומן שיש להסירו . דרך החתך , המנתח מכניס צינור והוא שואב את משקעי שומן . ברגע שהשומן כבר נשאב החוצה בחלק אחד של הגוף, אם יש לך שומן עיקש בחלק אחר , ההליך חוזר על עצמו בכל אזור שבו סוכם על שאיבת השומן. משך הזמן שנדרש כדי להשלים שאיבת שומן תלוי במספר האזורים שמהם יש לשאוב שומן ובכמות השומן, כמובן שכמות שומן יותר גדולה ויותר אזורים יאריכו את משך הניתוח. ברגע שההליך הושלם,המטופל מקבל בגד נוח ללבוש. הבגד נועד להגן על הגוף . כמו כן,עזרים שונים מגנים עם האזורים הנפוחים. בשל החתכים , זה נפוץ שיש נוזלים בגוף. אתה יכול לנקז את הנוזלים בעצמך או שאתה יכול ללכת למנתח שיעזור עם הניקוז. אם הנוזלים בכמויות גדולות , המנתח עשוי להמליץ על הכנסת צינור ניקוז. ברגע שהמנתחים עקבו אחרי כמה זמן , וכמו כן וידאו שאתה נמצא במצב יציב מותר לך ללכת הביתה. אם יש לך תפרים , אתה צריך לחזור למנתח שיוציא אותם אחרי זמן מה.

יתרונותיה של שאיבת שומן

אחד היתרונות הגדולים של ההליך הוא שזה נותן תוצאות מיידיות והשינויים הרצויים ניכרים כבר לאחר כמה ימים. יכולתו של ההליך לתת תוצאות מהירות היא זו שמושכת לאלה שרוצים להסיר שומן במהירות. היתרון השני של ההליך הוא שזה מסיר שומן באופן קבוע . ואסביר: ברגע ששומן מוסר מהגוף, אתה יכול לשמור את זה באופן קבוע את על ידי אכילת מזון בריא ופעילות גופנית לאורך זמן.

חסרונותיה של שאיבת שומן

בדיוק כמו כל דבר אחר, גם לניתוח שאיבת שומן החסרונות שלה. הכישלונות העיקריים של ההליך הם הסיכונים הכרוכים בכך. במהלך ההליך,המטופל צריך להיות תחת הרדמה כללית. עקב חשיפה לטווח הארוך של המטופל להרדמה, זה יכול לסבך את העניינים במיוחד אם החולה נמצא תחת תנאים שונים וסובל ממחלות. החסרון האחר של ההליך הוא שאם החולה לא שומר על גוף רזה על ידי אכילת מזון בריא ופעילות גופנית באופן קבוע, תאי השומן שנותרו לאחר ההליך עשויים להתמלא וכתוצאה מכך להוביל למראה גבשושי ולא אחיד. מראה שנתפס על ידי רבים כמכוער. זה הכל על שאיבת שומן. כדי להבטיח שאתה מנצל את מלוא יתרונותיו של ההליך, חשוב תמיד לשכור את שירותיו של מנתח מכובד. אנו עוסקים בקישור בין מטופלים לקליניקות ורופאים מורשים, אם אתה חושב שאתה זקוק לניתוח שאיבת שומן ומעוניין בייעוץ מקצועי, אל תהסס לבקר באתר שלנו לקבלת ייעוץ מקצועי ופרטים נוספים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב