דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד נדע לזהות נכס מניב ואיכותי בארצות הברית 

מאת    [ 12/01/2014 ]

מילים במאמר: 642   [ נצפה 1847 פעמים ]

בכל ספרי הלימוד של נדל"ן בארה"ב מתוארת דרך אחת שבה תוכל למצוא עסקאות, כולם חוזרים על אותה המנטרה "כדי למצוא עסקה אחת טובה אתה צריך לראות 100 בתים, מתוך אותם 100 בתים שראית תבחר 30 שהכי מתאימים לך ולקריטריונים שלך, לאחר מכן תן הצעת מחיר על 10 הטובים ביותר ואז תקווה ששלושה מתוכם יסכימו למחיר שהצעת, מתוך השלושה האלה תוכל לבחור את האחד הטוב ביותר". יש לי רק דבר אחד להגיד על זה, אם תצליחו לבדוק 100 בתים - כל הכבוד לכם, זוהי עבודה מתישה ביותר השיטה הזו כבר לא עובדת היום, ועסקה בצורה הזו לא תמצאו, במיוחד כשאתם מעבר לים ולא יכולים לטוס ולראות נכסים.

אחד הדברים הראשונים שייצרתי לעצמי בתחילת הדרך היא שיטה לניתוח עסקאות שכל אחד יוכל ליישם אותה ולדעת במהירות אם הנכס הזה מתאים לדרישות שהצבנו לעצמנו או לא.

ארצות הברית היא מדינה גדולה לכן השלב המקדים לפני מציאת הנכס הוא אפיון איזור ההשקעה והקריטריונים להשקעה, לאחר שקבענו זאת יש לדגום מספר איזורים מומלצים ולבחור מתוכם את האיזור שמתאים ביותר לקריטריונים שהצבנו כך נוכל לפסול במהירות איזורים שונים שלא עומדים בדרישות. כדי לראות את האיזורים בהם אני משקיע תוכלו ללחוץ על הקישור.

לאחר בחירת האיזור נוכל להתחיל לבצע מעקב אחרי נכסים פוטנציאליים וכל זאת ניתן היום לביצוע בעזרת האינטרנט, אין שום צורך לנסוע לארצות הברית כדי לרכוש היום נכס, נוכל לקבל את כל המידע הנחוץ לנו דרך האינטרנט והמייל, על ידי שימוש בשרות המפות של גוגל נוכל לראות את הנכסים ולשוטט ברחובות הקרובים לנכס.

לאחר שמצאנו את האיזור ואת הנכס נוכל להכניס את הנתונים למחשבון הכדאיות ולדעת במהירות את העסקה שווה בדיקה מעמיקה יותר או שכדאי לנו לעבור לעסקה טובה יותר, לא חסרות הזדמנויות.

כל השקעה מוצלחת מתחילה בתכנון ולאחר מכן עוברת לשלב הביצוע, שלב הבדיקות כולל בתוכו בדיקת התנהלות פיננסית ובדיקת כדאיות ההשקעה המונחת על הפרק, כל מה שתצטרכו לעשות זה להכניס את הנתונים של העסקה שלכם ומידית תקבלו את כל התוצאות שאיתם תוכלו לגבש דעה מהירה אם הנכס הזה מתאים לדרישות שלכם או לא.

תוכלו להפסיק לבזבז זמן יקר על נכסים שלא עומדים בקריטריונים שלכם. השקעות נדל"ן בארה"ב הם ההשקעות הבטוחות ביותר שיש אם אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו עושים ואיך למזער את הסיכון על אחת כמה וכמה כשמדובר במשקיעי נדל"ן מרחוק שעושים זאת דרך האינטרנט.

 הרבה אנשים לא מצליחים בנדל"ן ויתכן שאפילו אתה מכיר כאלה שניסו ולא הצליחו, כי הם פשוט עשו השקעות לא מוצלחות. הרבה משקיעים מתמקדים באיך להביא את הכסף כדי לסגור את העסקה הראשונה שלהם והם אף פעם לא מגיעים לשלב של רכישת הנכס כי אין להם את הכסף הנדרש, בשלב הראשון צריך להתמקד בללמוד איך ניתן למצוא את העסקאות הטובות, איך למצוא נכסים שערכם מתחת למחירי השוק.אם תלמדו לנתח עסקה תוכלו להציג אותה לחברים שלכם, למשפחה הקרובה ולמצוא שותפים להשקעות שלכם, אם העסקה טובה ועם השותף המתאים תצטרכו להביא רק חצי מהסכום.

הצעד הראשון הוא הקשה ביותר, תארו לכם שאתם קמים בבוקר כדי לנסוע לעבודה מניעים את האוטו אבל מחכים שכל הרמזורים בדרך יהיו ירוקים כדי שתתחיל לנסוע, אם תמשיכו לחכות אף פעם לא תגיעו לעבודה, ככה זה גם בנדל"ן.אני לא ישנתי בלילה שלפני הרכישה של הנכס הראשון שלי. הייתי כל כך טרוד במחשבות של מה יקרה אם הנכס לא יושכר ואיך אני יעמוד בתשלומים של ההלוואה, אבל אחרי שעשיתי את הצעד הראשון הזה ככה המשכתי עוד אחד ועוד אחד ומה שהכי יפה זה שבכל פעם שקניתי נכס השתמשתי בכל הכסף שהיה לי בשעתו, לא תכננתי את הנכס הבא אחריו וגם לא היה לי את הכסף לרכוש אותו והוא פשוט הגיע וביחד איתו הגיע גם הכסף מאיפה לרכוש אותו, אף פעם לא יהיה מצב שכל האורות ברמזורים יהיו ירוקים, אתם חייבים לעשות את הצעד הראשון.

אם תחום הנדל"ן בארצות הברית מעניין אתכם תוכלו להמשיך ולקרוא מאמרים נוספים בבלוג שלי, הבלוג סוקר את מצב שוק הנדל"ן בארה"ב ומלמד אנשים איפה וכיצד ניתן להשקיע בארה"ב ללא חשש.

נכתב על ידי - יריב גולן – יועץ ומלווה משקיעים בהשקעות בארה"ב

אם חשבת אי פעם לרכוש נכס להשקעה בארה"ב זו ההזדמנות שלך להכיר את שוק הנדל"ן האמריקאי.להשקיע בנדל"ן ללא ידע זה כמו לחצות כביש בעיניים עצומות.בעזרת הידע הזה תוכל להשיג את הביטחון הכלכלי והחופש הכלכלי שאתה שואף אליו. יריב גולן - השקעות בטוחות בנדל"ן בארה"ב טלפון: 052-3737510




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב