דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


6 טיפים חשובים על ייצור בסין 

מאת    [ 11/01/2014 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 3072 פעמים ]

בבואכם ליבא מסין כדאי שתקראו ותפנימו את ששת הטיפים הבאים בנוגע לייצור בסין שיסייעו לכם להתנהל בצורה נכונה מול כל ספק פוטנציאלי.

  1. דוגמא (אב טיפוס) – לפני חתימת העסקה והעברת המקדמה לספק עבור ייצור המסה, דרשו דוגמא לאישור. הדוגמא חייבת להיות מושלמת ולענות על כל דרישותיכם וזו גם תשמש דוגמא אליה תוכלו להשוות את הסחורה המוכנה בבקרת האיכות טרום העברת יתרת התשלום לספק ושילוח המטען לארץ.

           אל תסתפקו בהבטחת הספק כי הוא יכול לייצר את המוצר, דרשו דוגמא לאישור לפני סגירת העסקה.

  1. הדגישו את דרישתכם למוצר איכותי – ספקים סינים, בעיקר העסוקים שבהם, נוטים לחשוב שאספקה מהירה ואספקת כמויות גדולות יכולות לבוא על חשבון איכות המוצר הסופי. על כן, דאגו להדגיש לספק חזור והדגש, כבר מתחילת ההתקשרות ביניכם, את חשיבות איכותו של המוצר הסופי וכי איכות המוצר היא בראש סדר העדיפויות.
  1. אל תסמכו על הצלחות עבר – אל תתפסו לשאננות רק בגלל שמשלוחים קודמים היו מוצלחים, הדגישו לספק שאתם מצפים לאיכות זהה בכל משלוח. אל תניחו לספק לעגל פינות רק משום שעד כה עמד בדרישותיכם, הדגישו לספק בכל הזמנה את דרישותיכם ואת צפיותיכם באשר לטיב הסחורה.
  1. התעקשו על תנאי התשלום – תנאי התשלום הסטנדרטיים להזמנות קטנות ובינוניות (בסכומים נמוכים מ- 50,000$ בדר"כ) הם: 30% מקדמה לצורך תחילת ייצור עם החתימה על הזמנת העבודה (הפרופורמה) לספק ו- 70% יתרה לאחר גמר הייצור לפני שילוח הסחורה ליעדה (ויש גם שמתנים את תשלום היתרה באישור דו"ח בקרת איכות של הסחורה ואני ממליצה בחום לערוך בקרת איכות של הסחורה בכל הזמנה מספק סיני בשל העובדה שהייצור הסיני אינו עקבי ויש לבדוק בכל הזמנה ולוודא שהסחורה עומדת בתנאים ובדרישות שנקבעו מראש).

           מקדמה של בין 30-50% מספיקה בכדי להעיד על רצינותו של הקונה.

  1. הצג יזמות ולהט – הספק הסיני בוחן את התנהגותו של הקונה ומעריך התלהבות מפרויקט ותוכניות לעתיד. נסה ככל האפשר לשווק היטב את כוונותיך לעבוד עם הספק לאורך זמן, שתף אותו בתוכניותיך ארוכות הטווח באשר למוצר/מוצרים שברצונך לרכוש ופרט מעט על תוכניות השיווק שלך ויעדי השיווק על מנת להלהיב את הספק גם כן ולטעת בו את הרצון לשתף עמך פעולה.
  1. פגשו את הספק – מומלץ להגיע לסין לפגוש את הספק הפוטנציאלי פנים אל פנים כדי לעמוד טוב יותר על טיבו וכן לבקר במפעל על מנת לצפות בקווי הייצור, לבקר בחדר התצוגה ולראות כיצד מתבצעת בקרת האיכות הפנימית של המפעל.

פגישה עם הספק יכולה לתת לכם אינדיקציה לגבי איכותו ומידת מהימנותו וכן זוהי דרך ליצירת קשר חזק יותר עם הספק לצורך קבל הטבות בהמשך. על פי התרבות הסינית הרמוניה בעסקים הינה חשובה ביותר והקשר האישי שייווצר ביניכם לבין הספק עשוי בהחלט להיטיב את גישתו של הספק כלפיכם כלקוחות וכלפי דרישותיכם.

לסיכום: לפני שאתם מתחילים את צעדיכם הראשונים בתחום יבוא מסין בכלל ועבודה מול סין בפרט עשו עבודת הכנה על מנת לגשר על הפערים התרבותיים והעסקיים.

 

בברכה

עדי מילר

עדי מילר


יבוא מסין בקצב שלך...


adimillerchina.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב