דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם לבחור בכלי עבודה נטענים או חשמליים? 

מאת    [ 09/01/2014 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2592 פעמים ]

האם לבחור בכלי עבודה נטענים או חשמליים?

אנו חיים בעידן, שבו שאלת הבחירה בין כלי עבודה חשמליים או ידניים כבר כמעט ונעלמה. יותר ויותר אנשים בוחרים בכלי העבודה החשמליים, שכן עוצמתם היא גבוהה, הם מאפשרים עבודה מדויקת מאד, וגם המחירים שלהם ירדו בהדרגה, כך שכל אחד יכול להרכיב לעצמו סט של כלים חשמליים.

אולם כעת עולה שאלה חדשה - אם מדובר על כלים חשמליים, איך הם יופעלו? האם יהיה מדובר על כלים חשמליים, במובן שבו הם יהיו מחוברים באמצעות כבל חשמלי, או שיהיה מדובר דווקא על כלים נטענים - כאלו עם סוללה נטענת, שניתן לחבר לאחר מכן למכשיר, וכך לנוע איתו בחופשיות? יש כמה דברים שיסייעו לכם להחליט, בנוגע למכשיר שמתאים לכם.

 

כך תוכלו לבחור את הכלי


    • עוצמת העבודה - ככלל, גם כלי העבודה החשמליים וגם כלי העבודה הנטענים יכולים לעבוד בהספק גבוה ובעוצמה גבוהה. אולם בכלים הנטענים, ככל שתעבדו בעוצמה גבוהה יותר, כך הסוללה תיגמר מהר יותר. לכן, אם רוב העבודות שאתם תעשו יהיו בעוצמה גבוהה ולאורך זמן - ההעדפה היא לכיוון החשמלי. לעומת זאת, לעבודות בעוצמה בינונית (ובעיקר עבודות הבית) - אפשר לעבוד עם סוללה נטענת, שגם תספיק לזמן רב, בשל העבודה בהספק נמוך יותר.
    • סביבה סטרילית או עמוסה? - אם יש לכם סטודיו קבוע לעבודה, שאיש לא נכנס אליו ורק אתם נמצאים בו עם כלי העבודה, אפשר לבחור את כלי העבודה החשמליים. ממילא איש לא יכנס וידרוך או יזיז את הכבל, ואתם לא תסתבכו. לעומת זאת, אם אתם מתכוונים לבצע עבודה בתוך הבית, כשהילדים מתרוצצים מסביב וגם חיות המחמד לא נשארות אדישות - אנו ממליצים בחום על כלי העבודה הנטענים. כך אין חשש שמישהו בטעות ידרוך על הכבל, יוציא את המכשיר מהחשמל, או חלילה יגרום למכשיר ליפול מידיכם.
    • כמה עובדים - אם אתם מבצעים עבודות עם כלי העבודה כמעט בכל יום, ומדובר על עבודות ארוכות - כדאי לבחור בכלים החשמליים, כדי שלא תצטרכו כל פעם מחדש לטעון את הסוללה, או לחילופין להיתקע עם מכשירים לא מוטענים. לעומת זאת, אם אתם מבצעים רק עבודות ביתיות אחת למספר שבועות או חודשים - המכשירים הנטענים יהיו נוחים יותר.
    • תקציב - אם שיקול התקציב הוא מכריע עבורכם, חשוב לדעת שהמחיר של כלי העבודה החשמליים הוא נמוך יותר ממחירם של הכלים הנטענים, ומדובר לעתים על הפרשים של כמה מאות שקלים.
    • בחוץ או בפנים? - אם אתם מתכוונים לבצע עבודות בחוץ, בחצר או בגינה - למשל עם מסור חשמלי או מזמרה חשמלית, כדאי לזכור שאתם צריכים כבל מאריך בשביל לחבר את הכלים החשמליים. לכן במקרים הללו, ההעדפה היא לכיוון כלי העבודה הניידים.

 

אז מה המסקנה?

אנו רואים שאין תשובה חד משמעית מה עדיף. יש מקרים שבהם כדאי לעבוד עם כלי עבודה נטענים, ויש מקרים שבהם כלי עבודה חשמליים הם דווקא עדיפים. חשוב בכל מקרה לפנות לגורם מקצועי, להסביר לו את הצרכים והדרישות שלכם, - והוא יוכל להמליץ לכם על הכלים המתאימים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב