דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש באילת למשפחות - טיפים לקיץ ולחורף 

מאת    [ 05/01/2014 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 3157 פעמים ]

איזה מזל שיש לנו את אילת, אחרת כנראה כולם כבר היו עוברים לגור במדינה אחרת, באירופה בוודאי. אילת היא עיר התיירות האהובה ביותר בארץ, ובין האהובות ביותר על האירופאים. כל שנה, בחודשי הקיץ, מגיעים אליה אנשים מארצות קרות מאוד, כדי להשתזף תחת השמש ששוקעת בשעה מאוחרת מאוד, להתרחץ בים, לעשות קניות ועוד.

כנראה שגם אתם מתכננים חופשה באילת עם הילדים שלכם. אין ספק שמדובר ביעד מצוין לנפוש בו, אבל לפני שאתם נוסעים, יש כמה דברים שכדאי לכם לזכור, והם יעזרו לכם להתארגן בצורה הכי טובה לקראת הנופש, בין אם זה בחורף ובין אם זה בקיץ:

דרכי הגעה- גם בחורף וגם בקיץ, הדרך הכי טובה להגיע עם הילדים לאילת היא טיסה. ילדים קטנים הם חסרי סבלנות, ולא יוכלו להישאר אדישים לנסיעה של כמה שעות ברכב קטן וצפוף. הם צריכים מרחב, וכדאי להגיע ליעד כמה שיותר מהר. טיסה של חצי שעה לאילת היא הפתרון.

מחירים- חבילות נופש לאילת הן משתלמות הרבה יותר בחודשי החורף המחירים נמוכים מאוד, אבל זה לא פוגע חלילה ברמת השירות שאפשר לקבל במלון בו לנים. אדרבא, בזכות המחירים הנמוכים, אפשר לבחור מלון יוקרתי יותר לנופש בחורף.

אטרקציות- מה שכן נפגע במהלך חודשי החורף הוא היצע האטרקציות. מזג האוויר מקשה על כניסה לים, כך שרחצה עם הילדים לא באה בחשבון. בנוסף, הרבה מהאטרקציות הבולטות בקיץ כבר אינן זמינות, כמו בננה או מנצחים.

צפיפות- בחורף, יהיו הרבה פחות מבקרים באילת לעומת הקיץ, וכך תוכלו אתם והילדים שלכם ליהנות מחופשה מרגיעה. הילדים שלכם ואתם לא תצטרכו לחכות בתור לכל מקום ולאבד את הסבלנות.

ציוד- מידת ההנאה והאיכות של נופש באילת למשפחות תלוי לא רק במה שהמלונות והעיר מציעים, אלא גם למידת ההכנה של המשפחות. חשוב לארוז את כל הציוד הנדרש ולא לשמור את הדברים לידי הגורל. גם אם יש סיכוי סביר מאוד שאפשר יהיה להשיג פריט מסוים באחד מהחנויות בעיר, כדאי לקחת אותו מהבית, אם זה קרם הגנה, בגדי ים, משקפי שמש, ובחורף זה יהיה בגדים יותר מחממים, ואולי גם מגפיים קלות למקרה שיירד גשם.

לא לשכוח את הילדים, ולהביא להם דברים שמזכירים להם את הבית, או דברים שידוע שהם עוזרים להם להירגע. אלו ישמשו אתכם ההורים בכל מקום אפשרי- על המטוס, בהמתנה למקום במסעדה, כשצריך להישאר בחדר במלון כי הייתם צריכים לבטל תוכניות וכדומה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב