דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עסקים עושים עסקים 

מאת    [ 02/01/2014 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1950 פעמים ]

עסקים עושים עסקים

כול בחור שני שמסיים את הצבא לוטש את עיניו להיות בעל בר, מועדון, מועדון ריקודים, ובכלל כול עסק שיש בו את ההילה של "בעל מועדון" "בעל בר" "איקון" "מותג" חברה צעירים מבלים בפאבים או ברים או מועדונים, מסתכלים על כמות האנשים ואומרים "ואוו כמה כסף הוא עושה" וחושב לעצמו! גם להיות בעל פאב, בר וכ"ד וגם לעשות כסף! מה יותר הגשמת חלום עיסקי מזה!

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי החשיבה הזאת אצל הדור הצעיר מסנוורת את העיניים, יוצרת להם "פאטה מורגאנה" והציידים אלה שיודעים מה הצעירים רוצים מחכים להם בפינה עם כול מיני הצעות מפתות שאין להם כול אחיזה במציאות!

כ יועץ עסקי או כ כלל חשוב להדגיש שהנהלות כול הבנקים בישראל "סימנו" את הענף הזה של הברים, המועדונים, הפאבים וכול השאר ב"טוש" אדום ואף מקום אשר רוצה להיפתח לא מקבל מימון בנקאי! נקודה. למה? כי הבנקים למדו על בשרם שכול יוצא צבא לוקח את המענק והולך לפתוח בר עם זה בזכיינות טיפשית ואם זה הוא בעצמו! והקריסה לא מאחרת להגיע.

ואכן היא מגיעה! כי קרה מצב שבעלי פאבים או מיזמים כאלה ואחרים מפתים את החברה הצעירים ומוכרים להם חלומות בדמות זיכיונות, בדמות שותפויות "מצחיקות" ויותר נכון "הזויות" ובקיצור טורפים אלה אורבים בפינות לאותם צעירים מלאי תשוקה להיות בעלים של ברים, ולהיות עם אגו מנופח מכאן עד הודעה חדשה בלי שיישאר להם פרוטה לא הרבה אחרי תחילת הזכיינות או הפעילות.

כמי שנותן ליווי עסקי יש למרד לקוחות אשר פועלים בדרך חכמה ונעזרים בי בנושא של בחינת ההצעה לפרטיה הרבים, ולאחר שאנו שומעים את ההצעות מאותם שרלטנים "טורפי חברה צעירים" אנו מבינים היכן מסתתרת המרמה דבר שבחור צעיר או כזה בלי ניסיון לא יכול להבין כיצד "תופרים" אותו במילים פשוטות.

ממעוף הציפור חשוב לי להדגיש כי מה שרואים מבחוץ לא יודעים מה קורה בפנים, והיום יותר מתמיד גם בעלים של עסקים כאלה המרגישים כי הם נכנסים לקשיים מחפשים "גלגלי הצלה" שיוציאו אותם מהבור ויכניסו אחרים לתוכו, ו"הפראיירים" לא חסרים כלל ועיקר.

יזם צעיר או מבוגר שאין לו את הניסיון ולא יכול להבין את המילים המסתתרות מאחורי כול ההצעות והזכייניות יעשה טוב לעצמו ולמשפחתו וישכור שירותים של יועץ עסקי, ולא רואה חשבון או עו"ד חבר כזה או אחר ולו רק על מנת לא להמיט עליו אסון כבר בתחילת דרכו בחיים. 

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב