דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתאים את המידוף הנכון לבית העסק שלך 

מאת    [ 30/12/2013 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2357 פעמים ]

עסקים רבים בארץ מתמודדים עם הבעיה הגדולה של עליית המחירים לכל מטר מרובע בכל מקום בארץ, ונאלצים לבצע התאמות ופתרונות אחסון בהתאם למצב החדש. אם בעבר כל עסק היה יכול להרשות לעצמו שטחי מסחר גדולים והיה מסוגל להציג בנוחות ובלי הרבה מחשבה את מגוון מוצריו בבית העסק שלו - הרי שהיום המצב השתנה לחלוטין. בין אם זה בשטחי המסחר הפרונטאליים בחנות שלו או בין אם זה בשטחי האחסנה במחסן, עסקים נדרשים כיום לתת פתרונות יצירתיים בתחום המידוף והאחסנה ועל כן יש לבצע התאמות.

מדפים מודולאריים – מידוף מודולרי הינו מדפים אשר מתכווננים בהתאם מעת לעת בהתאם לתקופה שבה נבחר ויכולים להתאים את עצמם לכל סוג סחורה – לא משנה בגודלה או משקלה. היתרונות של מדפים אילו הם הגמישות שלהם וכמו כן האפשרות שהם מעניקים לנו להציג הרבה יותר מוצרים על המדפים בבית העסק שלנו מבעבר. ישנם מספר סוגי מידוף עיקריים בתחום זה:

1. מדפי מתכת מגלוונים – מדפים עמידים מאוד אשר יש להם אורך חיים ארוך במיוחד. מדפים אילו נצבעים בתנור בטכניקות אגרסיביות אשר מעניקים למדפים מראה יוקרתי יחד עם מראה של ישן קלאסי. מדפי מתכת נמכרים במגוון רחב של סוגי העמסה ופה יש לשקול היטב מה אופי האחסון של בית העסק שלנו. לדוגמא, חנות צעצועים יודעת שהסחורה שלה מעת לעת תשתנה ועל כן היא תרצה לשנות את מיקומי המרווחים בין מדף למדף אך היא יודעת בוודאות כי לא תאחסן מוצרים בעלי משקל כבד מאוד – היות ומדובר בצעצועים. על פי כן, אין סיבה להשקיע כסף רב מיותר במדפים מודולאריים בעלי כושר העמסה רחב וניתן להסתפק בכושר העמסה של כ 500 קילוגרם לכל שטח פנים של מדף.

2. מדפי ברזל – פתרונות אחסון מסוג מדפי ברזל הינו פרקטי ויעיל לחנויות אשר התצוגה והיוקרה פחות קריטיות והן רוצות להעניק בעיקר פרקטיות ללקוחות אשר פוקדים את החנות. מדפי ברזל זולים בדרך כלל מאחיהם האחרים אך יש להם חסרון אחד בולט שהינו אורך חיי המדף שלהם. הם יתחילו להתקלף או להחליד לאחר תקופה מסוימת. ניתן לצבוע אותם לאחר זמן מה אך כמובן שזה דורש זמן וכסף מצד העסק. מדפים אילו בעיקר יתאימו לחנויות כגון: חנות שמוכרת מוצרי חשמל, טמבוריות, מחסנים לוגיסטיים וכדומה. כמו כן מדפים אילו יתאימו לסוג של פתרונות אחסון למחסנים לוגיסטיים בכל רמה – מוסך, מפעלים, מחסנים של בתי קפה ומסעדות וכדומה.

3. מדפי פח – מדפי פח הינם סוג המידוף הפשוט ביותר שיש אך לעיתים קרובות גם היעיל ביותר והמשתלם ביותר. ישנו שוק גדול מאוד של מדפים יד שנייה לתחום הזה ואפשר שם להשיג מחירים מצוינים. החיסרון הבולט שלהם שהם אינם מודולאריים כמו מדפים אחרים ולא יכולים להעניק לנו את הגמישות הרצויה בעת הצורך. מדפים אילו בעיקר יתאימו לעסקים שיודעים שסוג הסחורה, גודלה ומשקלה לא ישתנו בשנים הקרובות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב