דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלי התחבורה היעיל ביותר 

מאת    [ 28/12/2013 ]

מילים במאמר: 806   [ נצפה 1420 פעמים ]

רבים כבר יודעים מדוע נסיעה באמצעות מוניות הינה אמצאי נוח אמין ואף חסכוני יותר להגיע ממקום למקום,אם אתם עדיין לא יודעים מדוע נסיעה במוניות הינה הדרך העדיפה על פני כל כלי תחבורה אחרת מאמר זה נועד עבורכם.


חיסכון כספי
ההיבט שנוגע כמעט לכלל האזרחים הינו ההיבט הכספי,בימים אלה כאשר חיסכון בכסף הינו דבר הנוגע לכל אחד ואחד מאיתנו זהו שיקול מאוד חשוב בשקילת ההיבטים של איזה כלי תחבורה אנו נשתמש,כאשר אנו מתלבטים האם להחזיק ברכב פרטי אל מול נסיעה במוניות ישנם שיקולים כלכליים רבים,אחזקת רכב פרטי דורשת תזרים מוזמנים לא קטן,תחילה הדבר כרוך בהוצאה כספית לא קטנה ברכישת הרכב,אסור לשכוח כי בעת רכישת הרכב ערכו של כלי הרכב ירד משמעותית כאשר תרצו למכורו דבר זה נובע מיציאת דגמים חדשים מידיי שנה התיישנות כלי הרכב ועוד..מעבר להוצאה זאת יצתרך בעל הרכב לשלם כספים לא קטנים עבור הוצאות שונות כגון ביטוחים שונים,ביטוח חובה צד ג' ביטוח מקיף סכומים אלה הינם מסתכמים באלפי שקלים כסף אשר תצתרכו לשלם מידיי שנה כל פעם מחדש, כמובן שבנסיעה באמצעות מוניות לא תצטרכו לשלם כספים אלה.

אגרות רישוי - כידוע אחזקת רכב פרטי כרוחה על פי חוק בתשלום אגרה שנתי(טסט) שאתו בעל הרכב צריך לשלם מידי שנה בכדאי לעבור את מבחן הרכב השנתי תצטרכו לשלם גם למכון הבדיקה תשלום נוסף,אם ימצאו ליקויים שונים ברכב יש לתקנם בכדאי לעבור את המבחן השנתי על פי חוק וזוהי הוצאה נוספת,לעיתם סך ההוצאה הכרוחה במבחן השנתי יכולה להסתכם בכמה אלפים ברור שבנסיעה באמצעות מוניות לא תצטרכו לשלם כספים רבים אלה.

טיפולים שוטפים - בתור בעלי הרכב תצטרכו לשלם כספים עבור טיפולים שוטפים במוסך כגון טיפול עשרת אלפים וטיפולים מונעים,הוצאות אלה אינם קטנות אם תסעו במוניות לא תצטרכו לשלם כספים להוצאה זאת.
ליקויים-אתם מוזמנים לשאול כל בעל רכב פרטי אודות ליקויי רכב שונים שפתאום ביום אחד בהיר צצו להם בלי התראה מוקדמת בין אם זה קלא'צ שפתאום שבק חיים ובים אם זה גיר שהחליט שכבר עשה את שלו,ביום אחד בהיר מבלי הודעה מוקדמת תתארו לכם
שבעל מוסך דורש ממכם חמשת אלפים שקלים,וזאת בהנחה שיש לכם סכום כסף מיותר שכזה כמובן שבנסיעה באמצעות מוניות לא תצטרכו לשלם כספים אלה.

דלקים - כידוע מחירי הדלקים בעולם הינם בעלייה מתמשכת עם השנים ועומדים היום על כמעט שמונה שקלים לליטר בנזין שזהו סכום לא קטן,אנשים רבים מוצאים את עצמם משלמים מעל לאלף שקלים רק בעבור בנזין כל חודש!,כמובן שבנסיעה באמצעות מוניות לא תצטרכו לשלם כספים אלה.

חנייה - אין אחד שלא מכיר את המורכבות במציאת חנייה במקומות מרכזיים,אנשים רבים מוצאים את עצמם מחפשים חנייה במשך זמן רב מורט עצבים וכן כן תתפלאו אפילו חנייה בתשלום כבר בקושי אפשר למצוא וגם אם תמצאו שוב פעם,הוצאה כספית!
אלה הן רק חלק קטן מהסיבות מדוע נסיעה באמצעות מוניות יותר משתלמת,בנסיעה באמצעות מוניות לא תצטרכו לשלם שקל עבור אחד מהסעיפים הכלולים מעלה,תצטרכו לשלם אך ורק עבור הנסיעה במוניות !

חווית נסיעה
פקקים-מי מאתנו לא חווה את את החוויה מורטת העצבים הזאת של עמידה בפקקים חסרי סוף אשר נהג הרכב זקוק לעצבי פלדה וסבלנות וריכוז אשר לא פעם חסרים,נסיעה באמצעות מוניות מקנה לכם הנוסעים במוניות את החופש להירגע מאחור,לשחק במשחק האהוב אליכם בסמארטפון,ללמוד למבחן חשוב,
או אפילו לתפוס תנומה קלה.
נוף-בנסיעה ברכב פרטי אתם מחויבים להיות עם שני עניים על הכביש ולהיות מרוכזים אך ורק בנסיעה,מאידך בנסיעה באמצעות מוניות תכלו להנות מנוף ארץ ישראל היפה שלנו להרהר בדברים ברומו של עולם.


איכות הסביבה
אם איכות הסביבה הינה דבר הקרוב לליבכם ואם אתם נמנים אם אותם האנשים שחושבים על כדור הארץ גם לטובת דור ההמשך שלכם תשמחו לדעת שנסיעה במוניות שומרת על איכות הסביבה בכך שיש כלי רכב מזהם אחד פחות על הכביש,כאשר אתם נוסעים באמצעות מוניות אתם משתמשים
בכלי רכב שגם ככה נמצה על הכביש.

נסיעה עם מומחים
נהגי המוניות הינם מומחים על ההגה ועוברים מבחנים מיוחדים לנסיעה על רכב ציבורי,מעבר לכך נהגי המוניות מקוצעיים מכיוון שזוהי עבודתם העיקרית ונסיעה  בכבישים היא חלק משיגרת יומם הקבועה,נהגי המוניות אף מכירים מקומות אשר מועדים לתאונות ובכך שומרים על בטחונכם.

נוחות
נוחות הנסיעה במוניות הינה מהבולטות ביותר,אם מסתכלים על נושא זה אל מול התחבורה הציבורית אשר לא פעם צפופה ביותר ולעיתם קרובות נוסעים המשתמשים באטובוסים ככלי תחבורה מוצאים את עצמם ללא מקום ישיבה אפילו.
נסיעה באמצעות מוניות הינה דבר נוח ביותר תזכו לקבל נסיעה שקטה נוחה וממוזגת כל יעד שתחפצו בו ומכל מקום שתהיו בו.

יעילות
כידוע,נסיעה באמצעות מוניות חוסכת לכם זמן יקר מאוד מכיוון שבנסיעה במוניות לא תצטרכו לחכות בתחנות אטובוסים שונות זמן רב ולעצור בתחנות שונות ולנסוע במסלולים היאריכו לכם את זמן ההגעה בלא מעט זמן,לעיתים זמן הנסיעה ליעד יכול לארוך כפול שתיים מהזמן המקורי בנסיעה ישירה.

זמינות מוניות
בימים מתקדמים אלה כאשר נושא המוניות חקוק לאנשים רבים וישנם אנשים המסתמכם אך ורק על שירותי המוניות ישנם נהגי מוניות רבים המספקים שירותי מוניות מסביב לשעון,דבר זה מקנה לכם את הביטחון להגיע ממקום למקום בכל זמן ומכל מקום אל כל מקום,בעיקר אם אתם נמצאים בערים מרוחקות כמו קרית שמונה אשר תחבורה ציבורית אינה זמינה מסביב לשעון.

אתר מוניות קרית שמונה הינו אתר המתרכז בתחום המוניות בעיר קרית שמונה,באתר מוניות קרית שמונה תוכלו למצוא מוניות זמינות המספקות שירותי מוניות בקרית שמונה לכל יעד בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב