דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה בעצם חשוב כשקונים אופנים חשמליות 

מאת    [ 26/12/2013 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 2174 פעמים ]

דבר ראשון חשוב ממי אתם קונים את האופניים החשמליות

בזמן האחרון צצות חנויות אופנים חשמליות תחת כל עץ רענן ועל כל גבעה. במיוחד תחת העצים והגבעות שבאזור אבן גבירול בתל אביב ובאזור המרכז כולו.

הבעיה היא שרוב האנשים הם לא אנשים מקצועיים. הם לפני כן עסקו בצעצועים או במסחר בפיצ'יפקעס או בתיווך כזה או אחר, ועכשיו הם עוסקים באופנים חשמליות.

תקלטו גם אם הם עסקו באופניים רגילות אגב ועכשיו הוסיפו חשמליות זה עדיין לא הופך אותם לאנשים שמקצועיים בתחום של האופנים החשמליות.

הכי טוב זה לקנות מאנשים ותיקים ומנוסים שמכירים את השוק ואת האופניים החשמליות, ואת היבואנים ואת התקלות ובכלל – בעלי ניסיון רב בהתאמה אישית של האופניים החשמליות לכם – ושימו לב לכמה שאלות שואלים אותכם ואיך מסבירים לכם מה כדאי לכם ומה עדיף על מה כדי לזהות את המקצועיות! ועד כמה אתם מקבלים יחס אישי ומשקיעים בכם!

דבר נוסף, רצוי שלא לקנות מחנות יבואן – עד כמה שזה ישמע לכם אבסורד – קודם כל מבחינת מחיר ניתן למצוא מחירים דומים למחירי יבואן גם בעסקים האיכותיים יותר שבשוק – שרוכשים בכמויות גדולות ושיש להם מרווחים טובים, שנית, כשאתם קונים מיבואן אתם בדרך כלל מוגבלים להיצע שיש לו בחנות שלו בלבד. כשאתם קונים מגורם בלתי תלוי שעובד עם מספר יבואנים למעשה מה שתקבלו זה מה שיתאים לכם באופן אישי (שוב, בהנחה שבחרתם לעבוד עם מי שכדאי לעבוד איתו).

דבר שני זה כמובן איכות האופנים החשמליות – פה אין מה להרחיב, אם אתם עובדים עם האנשים הנכונים אתם גם רוכשים אופניים שהם איכותיים כי מי שיש לו ניסיון לא יימכור לכם אופניים עם תקלות מראש. ואגב, גם בקרב היבואנים הותיקים והפופולריים יש מספר דגמים שידועים כבעיתיים למי שבאמת מבין עניין (לא החדשים...).

דבר שלישי – מי נותן שירות ואחריות לאופנים החשמליות שאתם קונים – זה שוב הכל קשור לנקודה מספר 1 – למקצועיות של המוכר, שחלק ממנה זה עם מי הוא בוחר לעבוד. תקלטו, גם עסקים טובים בתחום יכולים מחר בבוקר מסיבה כלשהיא להיעלם (חלילה נפטר בעל הבית והמקום נסגר, נסע לחו"ל, עבר עסק, הוחלפו הבעלים וכיוב', פשט רגל כפי שקרה 4 פעמים לאחת החנויות המוכרות דווקא) מי שטוב יידע לעבוד עם יבואן טוב שהיה ויישאר לאורך זמן ושיודע להיות קודם כל שירותי ואנושי, וכבר מחקנו יבואנים של אופנים חשמליות על הרקע הזה.

דבר רביעי המחיר – בסופו של יום מי שמוכר כלים איכותיים ונותן שירות איכותי יעמוד תמיד על הסכומים הנמוכים יותר בשוק בטווח של 100-200 ש"ח, לא יודע להסביר למה אבל ככה זה מהשטח! וההבדל באיכות השירות שאתם מקבלים לפני הקנייה ובמהלך הרכבת ומסירת – כבר שווה את הכסף בכל מקרה גם אם הוא "יקר" יותר.

אנחנו יכולים לומר לכם שאנחנו מוכרים הרבה סוללות לאנשים שפשוט לא קיבלו הסבר מלא ונכון איך לתחזק את הסוללה כך שתחייה לפחות שנתיים – שנתיים וחצי. מה שחבל כי זה טוב לנו לכיס, ואנשים שבאים אלינו לומדים להעריך את המקצועיות שלנו, אבל חבל שהם לא עשו את זה מלכתחילה וחסכון לעצמם הוצאה מיותרת שעלותה מגיעה לסביבות רבע או שליש מעלות האופנים החשמליות.

 

בית האופניים והממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתפועלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום האופנים החשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים (כגון טרקטורונים לילדים, אופנועים לילדים, גי'פים ממונעים לילדים ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות, אופניים מתקפלות, תלת אופן ועוד.  כתובת האתר: http://www.bikeshome.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב