דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעורבות הורים בארגון חתונה 

מאת    [ 23/12/2013 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2116 פעמים ]

התארסתם? השמחה היא ודאי גדולה. לא רק אתם מאושרים שהוא עזר אומץ, כרע ברך והציע נישואין גם כל הסובבים אתכם ודאי מאושרים. החברים, החברות, הקולגות לעבודה, המשפחה ובעיקר ההורים. כן ההורים. הם וודאי מאושרים עד הגג. ועכשיו מתחילות ההכנות לחתונה. צריך לקבוע תאריך, אולם, למצוא דיג'יי, צלם ומה לא.

לרוב בשלב הזה ההורים רוצים להיות מעורבים, אלו שיותר ואלו שפחות אבל כולם רוצים להיות מעורבים ברמה כזו או אחרת. אז הכתבה הזאת תעסוק בעיקר כיצד להתמודד עם ההורים מה עושים ומה לא.

הדבר הראשון שעושים כחלק מההכנות לחתונה הוא קודם כל למצוא אולם ותאריך. את סיבוב האולמות לרוב הזוג עושה לבד. כלומר משוטט באינטרנט, קובע פגישות, רואה אולמות/גנים פוטנציילים ואף מתחיל התמקחות ראשונית על מחיר. ברגע שסיימתם לראות 5-6 אולמות לרוב כבר יש אולם אחד פייבוריטי אותו צריך לראות פעם נוספת ולהבין את העלויות עד הסוף. לפגישה ממומלץ להגיע עם ההורים. כן הורים. ברבים. משני הצדדים. אף צד לא רוצה לשמוע כי הצד השני ראה את האולם לפניהם ואף היה חלק מהמשא ומתן על מחירי המנות.

הבעיה מתחילה מהשלב הזה, במיוחד אם ההורים עוזרים כלכלית לממן את החתונה. הם רוצים להיות מעורבים וכמה שיותר. ואתם? מטרתכם היא לבלום אותם בנימוס, בחיוך ובכל זאת שירגישו שהם חשובים עוזרים.

מסגירת האולם והתאריך הדרך עוד ארוכה ויש עוד הרבה החלטות לקבל, חלקן גדולות יותר וחלקן קטנות ולכן חשוב לנסות ולערב את ההורים בעיקר בהחלטות הקטנות שלפעמים נראות כל כך חשובות.

בחירת שמלה היא עניין חשוב ורציני לכן מומלץ ללכת עם חברה שאת סומכת על הטעם שלה, ההחלטה איזה דיג'יי או צלם לקחת היא גם החלטה גדולה. גם גדולה כלכלית וגם תשפיע מאוד על איך יהיה באירוע שלכם (הדיג'יי) ואיך תנציחו אותו (הצלם). עם זאת ישנם גם החלטות שהן קטנות יותר, כמו האם החופה תעוטר בפרחים בצבע לבן או סגול. קישוט האוטו? מטלה מושלמת לאבא של החתן בבוקר החתונה. אתם מעוניינים לרכוש אלכוהול בדיוטי פרי, מטלה מושלמת לשני זוגות ההורים למצוא קרובים שטסים בזמן הקרוב.

גם קניות של דברים קטנים כמו גומי מתוק לאירוע או אביזרים למסיבות שיבטיחו לכם מסיבה זוהרת וצבעונית אלו מטלות טובות לתת להורים. היום כבר לא חייבים להתרוצץ בדרום ת"א וניתן למצוא אביזרים למסיבות במחירים אטרקטיביים גם באינטרנט. כך תוכלו גם לפקח על הקנייה של ההורים. הכוונה היא לרכוש חבילת זוהרים וגימיקים הכוללת שרשראות הוואי, טבעטת זוהרות, מגוון משקפיים ועוד.

בקיצור חשוב לתת להורים הרגשה שהם מעורבים בנעשה, מעורבים בקבלת ההחלטות וגם עושים כמה דברים בעצם. אך עם זאת לשמור על קבלת החלטות שקטה ושקולה שרק שניכם מעורבים. פעמים רבות עולים מתחים לקראת החתונה שמי שתורם לאותם מתחים הם דווקא ההורים, כאשר צד אחד רוצה משהו אחד והשני משהו אחר. לכן חשוב שארגון החתונה תהיה משימה שאתם אחראים עליה, אתם לוקחים החלטות ורק מחלקים משימות פשוטות לשני הצדדים.

 

אה, ומזל טוב J

 

גיא נעים
הולה- חנות של אירועים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב