דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדנאות קוקטיילים 

מאת    [ 20/12/2013 ]

מילים במאמר: 559   [ נצפה 1940 פעמים ]

סדנאות קוקטיילים

נכתב רבות על המילה " קוקטייל" באנגלית קוק = תרנגול, טייל = זנב , זנב תרנגול, בטבע התרנגול צבעוני וססגוני, נוצותיו בשלל צבעי הקשת, דבר המזכיר את צבעי הקוקטיילים העשויים מליקרים שונים, פירות ומיצים. קוקטיילים הוכנו במשך שנים, מאחורי כל קוקטייל מסתתר סיפור כזה או אחר, הסיפורים מרהיבים אך צריך לדעת להכין קוקטיילים, הכנת קוקטייל זו אומנות, אומנות זאת אפשר לחוות בסדנת קוקטיילים. ישנם ברמנים רבים שמכינים קוקטיילים אך לא כל אחד באמת יודע להכין קוקטייל, כמו במטבח שני שפים יכולים לקבל אותם מרכיבים ולהכין אותו מתכון אבל לכל אחד יש את הטא'צ האישי ותמיד יהיה שף שיתעלה במאכליו. בהכנת קוקטייל הדבר דומה, צריך טא'צ , ניסיון וכישרון. ברמן צריך יצריתיוית לא כל המרכיבים משתלבים זה עם זה , לכן צריך לדעת מה יכול להשתלב עם מה בקוקטייל על מנת שתיווצר הרמוניה. הברמון צריך להתאים את הקוקטייל ללקוח, להתחשב בצרכיו והכי חשוב להיות מקורי ולהפתיע. סדנאות קוקטיילים נותנות מענה מצויין

קוקטיילים נשתים בכל העולם מזה עשרות שנים, לחלק מהקוקטיילים המפורסמים יש מספר מתכונים השונים מעט זה מזה. בניגוד למשקאות נקיים כמו וויסקי וודקה ועוד.... הקוקטיילים בדר"כ מעודנים יותר וגם כאלה שאינם נהנים משתיה של משקה "נקי" יכולים להנות מאלכוהול ואף לתפוס ראש. סדנאות קוקטיילים נותנות חשיפה מצויינת לקוקטיילים מפורסמים ומקוריים גם יחד

בשני עשורים אחרונים ברים נפתחו כמו פטריות לאחר הגשם וכך גם חשיפה למשקאות.

אנשים החלו לשתות כאלה ואחרים והחשיפה לקוקטיילים גדלה, עקב סרטים ושחקנים מפורסמים כמו: הסדרה סקס בעיר הגדולה שפירסם את קוקטייל הקוסמופוליטן או ביג ליבובסקי עם ג'ף ברידג'ס שפירסם את הוויט ראשן ועוד רבים אחרים.

ביקוש לקוקטיילים יצר ביקוש לסדנאות קוקטיילים, אנשים החלו להתעניין בהכנת הקוקטיילים ולהנות בחוויה אישית

למי מתאימה סדנת הקוקטיילים?

סדנת קוקטיילים למסיבת רווקות ? סדנת קוקטיילים היא אטרקציה מצויינת למסיבת רווקות, הסדנה מפעילה את הבנות ומעלה את המורל. הקוקטיילים מותאמים לסדנה בכך שהם מעודנים ומתאימים לחיך נשי. הבנות מכינות את הקוקטיילים בעצמם ואף לומדות לקשט את הקוקטיילים בקישוטים אקזוטים. משחקים המשלבים משקאות אלכוהלים משלובים בסדנה ופרסים מוגרלים למשתתפות. לאחר מספר קוקטיילים הבנות כבר לא בפוקוס ולכן יום למחרת אני שולח להן מצגת עם כל הקוקטיילים להכנה ביתית.

סדנת קוקטיילים לימי הולדת ? יום הולדת היא חוויה נפלאה אם יודעים לחגוג אותה נכון, בדר"כ מנסים להפתיע את החוגג ברעיון מקורי ובלתי נשכח, ניסתם כבר הכל, קריוקי, מתחם ספא, סקסולוגית, סדנת צחוק או כל פעילות אחרת, אם אתם רוצים שהחוגגים איתכם יחוו חוויה בלתי נשכחת, הזמנו סדנת קוקטיילים, סדנת קוקטיילים מפעילה  את הקהל, מגבשת ומעלה הרבה חיוכים על הפנים. סוף סוף האורחים יעמדו מאחורי בר ויכינו קוקטייל בעצמם, ינערו שייקר, יקשטו משקה ואף יקבלו את המתכונים להכנה ביתית ואירוח. במהלך הסדנה נערכת הגרלת פרסים איכותיים וכולם יוצאים מרוצים.

סדנת קוקטיילים לגיבוש עובדים -  העובדים מחכים כבר לפעילות השנתית, התקציב כבר קיים, מנהלת הרווחה יושבת על גוגל ללא הפסקה בתקווה למצוא פעילות אטרקטיבית ושונה.

יום הגיבוש נערך במלון,  הלו"ז כמעט סגור סופית. האירוע יחל בארוחת הבוקר, סיכום וסקירה של השנה שעברה, נאום המנכ"ל ובסוף רצוי איזו הפתעה קטנה לעובדים, משהו שישבור את הקרח והפן הרציני של יום הגיבוש. לאחר חיפוש מפרך של אטרקציות נתקלת מנהלת הרווחה בסדנת קוקטיילים, בקריאה מעמיקה היא מבינה שזו בדיוק ההפעלה שהיא מחפשת, הפעלה שגם מפעילה ומשתפת את הקהל, מהנה, הומוריסטית, מוחשית(שותים קוקטיילים איכותיים) ולימודית (לומדים לארח ולהכין קוקטיילים) הגרלת פרסים וחיוך מרוח על פני המשתתפים. בקיצור סדנת קוקטיילים היאחוויה בלתי נשכחת. מנהלות רווחה לכו על זה ולא תצטערו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב