דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרבה חברים בכרטיס הפייסבוק האישי שלכם- זה טוב או רע 

מאת    [ 17/12/2013 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 3896 פעמים ]

הרבה חברים בפייסבוק- זה טוב או רע?

500 חברים או 5000 אלפים חברים- מהו המספר המדויק שיתרום להצלחת העסק שלכם?

כשפתחתם את הפרופיל האישי שלכם, היו לכם כוונות אחרות. רציתם כמה שיותר חברים, בכדי לקדם את עצמכם ואת העסק שלכם. במה החברים שלכם בפייסבוק יכולים להועיל לקידום הקרב העסקי שלכם כעצמאים או שמדובר בחבורה של אנשים שלא יתרמו לקידום העסקי שלכם. התשובה היא לא חד משמעית, והיא בעיקר תלויה בכם.

אתם מביטים ברשימת החברים שלכם בכרטיס האישי ולא בטוחים האם יש לכם יותר מדי חברים או פחות מדי. כמה חברים בעצם אתם צריכים?, ומהי התרומה של ההיא מכיתה ד' שאיתרה את הפרופיל שלכם וכעת אתם נאלצים לקבל ממנה הזמנות לשחק בקנדי קראש.

אתם עצמאים. יש לכם עסק קטן משלכם. משאבי הפרסום שלכם מוגבלים, אין לכם תקציבים גדולים אבל אתם מבינים שהמשחק האמיתי הוא ברשת ורוצים להיות שם גם אתם.

מישהו אמר לכם שכמה שיהיו לכם יותר חברים בכרטיס הפייסבוק  שלכם, זה נתון שיוכל לסייע לכם בסופו של דבר גם להגדיל את המחזורים העסקיים שלכם. העניין הוא שאתם מוצאים את עצמכם מתוסכלים מיותר מדי דמויות שאתם לא מכירים, אשר נמצאות בתוך הכרטיס האישי שלכם ולא ממש מבינים מדוע הם צריכים להגיב בצורה צינית על תמונת היום הולדת שבדיוק העליתם של דודה אהובה במיוחד, הרי לא לזה התכוונתם.

אתם מפרסמים סטטוסים מושקעים וטובים, חושבים הרבה מאד איך לקדם את היוזמה העסקית האחרונה שלכם. בדיוק העליתם פוסט שקשור למוצר חדש שלכם או אירוע עסקי חשוב בבית העסק שלכם והתגובות חלשות.

נסו לבדוק את עצמם, מה אתם לא עושים נכון. והאם התוצאות העסקיות שלכם השתפרו כתוצאה מצירוף חברים רבים לפייסבוק.

  • עד כמה זה מציק לכם?

אחרי שהתגברתם על העלבון הראשוני מחיטוט בכרטיס האישי שלכם ותגובות לא נעימות. נסו לעצור ולחשוב. עד כמה זה מפריע לכם? אל תגלו רגישות גבוהה מדי לתגובות פוגעניות. היכולת לחסום אנשים ולהוציא אותם מכרטיסכם שמורה לכם תמיד. האם הצלחתם להעביר את המסר העסקי שלכם תוך כדי כך. אם כן, מדובר מבחינתכם בהצלחה.

  • מה הייתה המטרה של פתיחת הכרטיס?

אם רציתם רק לדבר עם חברים או להיות שותפים לחוויות האישיות של בני משפחתכם והסטטוסים שלכם אינם עוסקים בקידום העסקי שלכם, אין לכם מה להתאכזב מן התוצאות. רוצים להשתמש בכרטיס ככלי לקידום עסקי, דאגו לכתוב את הסטטוסים הנכונים בצורה מושקעת ולדאוג להפיץ אותם. כן, גם בקידום ממומן. גם בכרטיס האישי. אם לא כיוונתם לקידום עסקי דרך הכרטיס שלכם הרי שאין לכם מה להיות מאוכזבים. אם כיוונתם לכך, אתם האחראים על הביצוע, לא החברים שלכם בכרטיס.

  • העיסקה האחרונה שלכם.

נסו לשחזר מהו הליד העסקי האחרון שקיבלתם. האם הוא הגיע כתוצאה מחבר בפייסבוק, או אולי מחבר של חבר בפייסבוק. רשת הקורים רחבה הרבה  יותר ממה שהעין רואה לעיתים. עיון קצר בלידים העסקיים שלכם יכולה לחשוף בפניכם את היעילות של הכרטיס האישי שלכם. אם קיבלתם ליד עסקי לכרטיס הפרטי, נסו לשחזר מה גרם לכך וחזרו על הפעולה המוצלחת שעשיתם גם בעתיד. היא יכולה להניב פירות נוספים.

  • מיקוד.

מיקוד. דעו מה אתם רוצים מכרטיס הפייסבוק שלכם. אתם מובילים אותו, ואתם מחליטים מה יקרה לו. אם אתם מעוניינים בכרטיס משפחתי אישי, נהדר. אך רצוי לדעת שהשפעתו על העסק שלכם עתידה להיות מוגבלת. אם אתם מבקש להאיץ את הצמיחה העסקית שלכם דרכו, מדובר במשחק עם חוקים אחרים לגמרי.

 

 

elikoknows-שיווק אינטרנטי לעסקים
/>elikoknows@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב