הרבה חברים בכרטיס הפייסבוק האישי שלכם- זה טוב או רע
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הרבה חברים בכרטיס הפייסבוק האישי שלכם- זה טוב או רע 

מאת    [ 17/12/2013 ]
מילים במאמר: 538   [ נצפה 2642 פעמים ]

 
 

הרבה חברים בפייסבוק- זה טוב או רע?

500 חברים או 5000 אלפים חברים- מהו המספר המדויק שיתרום להצלחת העסק שלכם?

כשפתחתם את הפרופיל האישי שלכם, היו לכם כוונות אחרות. רציתם כמה שיותר חברים, בכדי לקדם את עצמכם ואת העסק שלכם. במה החברים שלכם בפייסבוק יכולים להועיל לקידום הקרב העסקי שלכם כעצמאים או שמדובר בחבורה של אנשים שלא יתרמו לקידום העסקי שלכם. התשובה היא לא חד משמעית, והיא בעיקר תלויה בכם.

אתם מביטים ברשימת החברים שלכם בכרטיס האישי ולא בטוחים האם יש לכם יותר מדי חברים או פחות מדי. כמה חברים בעצם אתם צריכים?, ומהי התרומה של ההיא מכיתה ד' שאיתרה את הפרופיל שלכם וכעת אתם נאלצים לקבל ממנה הזמנות לשחק בקנדי קראש.

אתם עצמאים. יש לכם עסק קטן משלכם. משאבי הפרסום שלכם מוגבלים, אין לכם תקציבים גדולים אבל אתם מבינים שהמשחק האמיתי הוא ברשת ורוצים להיות שם גם אתם.

מישהו אמר לכם שכמה שיהיו לכם יותר חברים בכרטיס הפייסבוק  שלכם, זה נתון שיוכל לסייע לכם בסופו של דבר גם להגדיל את המחזורים העסקיים שלכם. העניין הוא שאתם מוצאים את עצמכם מתוסכלים מיותר מדי דמויות שאתם לא מכירים, אשר נמצאות בתוך הכרטיס האישי שלכם ולא ממש מבינים מדוע הם צריכים להגיב בצורה צינית על תמונת היום הולדת שבדיוק העליתם של דודה אהובה במיוחד, הרי לא לזה התכוונתם.

אתם מפרסמים סטטוסים מושקעים וטובים, חושבים הרבה מאד איך לקדם את היוזמה העסקית האחרונה שלכם. בדיוק העליתם פוסט שקשור למוצר חדש שלכם או אירוע עסקי חשוב בבית העסק שלכם והתגובות חלשות.

נסו לבדוק את עצמם, מה אתם לא עושים נכון. והאם התוצאות העסקיות שלכם השתפרו כתוצאה מצירוף חברים רבים לפייסבוק.

  • עד כמה זה מציק לכם?

אחרי שהתגברתם על העלבון הראשוני מחיטוט בכרטיס האישי שלכם ותגובות לא נעימות. נסו לעצור ולחשוב. עד כמה זה מפריע לכם? אל תגלו רגישות גבוהה מדי לתגובות פוגעניות. היכולת לחסום אנשים ולהוציא אותם מכרטיסכם שמורה לכם תמיד. האם הצלחתם להעביר את המסר העסקי שלכם תוך כדי כך. אם כן, מדובר מבחינתכם בהצלחה.

  • מה הייתה המטרה של פתיחת הכרטיס?

אם רציתם רק לדבר עם חברים או להיות שותפים לחוויות האישיות של בני משפחתכם והסטטוסים שלכם אינם עוסקים בקידום העסקי שלכם, אין לכם מה להתאכזב מן התוצאות. רוצים להשתמש בכרטיס ככלי לקידום עסקי, דאגו לכתוב את הסטטוסים הנכונים בצורה מושקעת ולדאוג להפיץ אותם. כן, גם בקידום ממומן. גם בכרטיס האישי. אם לא כיוונתם לקידום עסקי דרך הכרטיס שלכם הרי שאין לכם מה להיות מאוכזבים. אם כיוונתם לכך, אתם האחראים על הביצוע, לא החברים שלכם בכרטיס.

  • העיסקה האחרונה שלכם.

נסו לשחזר מהו הליד העסקי האחרון שקיבלתם. האם הוא הגיע כתוצאה מחבר בפייסבוק, או אולי מחבר של חבר בפייסבוק. רשת הקורים רחבה הרבה  יותר ממה שהעין רואה לעיתים. עיון קצר בלידים העסקיים שלכם יכולה לחשוף בפניכם את היעילות של הכרטיס האישי שלכם. אם קיבלתם ליד עסקי לכרטיס הפרטי, נסו לשחזר מה גרם לכך וחזרו על הפעולה המוצלחת שעשיתם גם בעתיד. היא יכולה להניב פירות נוספים.

  • מיקוד.

מיקוד. דעו מה אתם רוצים מכרטיס הפייסבוק שלכם. אתם מובילים אותו, ואתם מחליטים מה יקרה לו. אם אתם מעוניינים בכרטיס משפחתי אישי, נהדר. אך רצוי לדעת שהשפעתו על העסק שלכם עתידה להיות מוגבלת. אם אתם מבקש להאיץ את הצמיחה העסקית שלכם דרכו, מדובר במשחק עם חוקים אחרים לגמרי.

 

 

elikoknows-שיווק אינטרנטי לעסקים
/>elikoknows@gmail.com

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב