דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פריז, מה כדאי לראות, מה כדאי לעשות. 

מאת    [ 16/12/2013 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 34218 פעמים ]

פריז

פריז זה המקום להיות בו, בחורף, סתיו, אביב או כמובן קיץ. בקיץ העיר עמוסה בתיירים ולהרבה אטרקציות כמו מוזיאון הלובר, נוטרדאם, מגדל אייפל תצטרכו לעמוד בתור דקות ארוכות. פריז מציעה טיול עירוני מעניין, הן מבחינת אתרים היסטוריים, טיול רגלי נינוח, טיול עם ילדים, ארכיטקטורה מעניינת, מוזיאונים המבוקשים בעולם וכמובן טיול קולינרי.

כאשר תגיעו  ל " עיר האורות ", ניתן לעקוב אחר אתרים פופולריים מסוימים, כמו לטייל בשאנז אליזה, לראות את שער הניצחון, או לראות את מגדל אייפל, ניתן להגיע למרכז פומפידו לאומנות מודרנית ולהתרשם מהמבנה היוצא דופן ועוד ועוד. ניתן גם ורצוי לא לפספס לשבת במסעדה בפריז ולנצל את הזמן לטעום המטעמים שהמטבח הצרפתי מציע, או שמא לשבת בבית קפה פריזאני כמו המקומיים וללגום קפה טוב, בירה קרה, או יין משובח ותהיו בטוחים שפריס זה במקום ללגום יין משובח.

להגיע לפריז זה עניין פשוט, לאחר שהחלטתם על פאריז, מה שנשאר לעשות  זה לבדוק באינטרנט  את מחיר הטיסה ולהזמין, קחו החשבון שאתם יכולים לשבת שעות על האינטרנט ולבדוק איזה מחיר יותר זול, אבל בשורה תחתונה, רוב החברות מציעות מחיר דומה מאוד. לאחר מכן בוחרים מלון ויש לכם טיול בפריז.

באתר מצוין את דרכי ההגעה לעיר מנמל התעופה, המלצה על מלונות, מסלולים, רובעים, פריז עם ילדים, ואתרים. אתרים כמו מגדל אייפל, אולי הסמל הכי ידוע של פריז, המבנה שנבנה ב-1889 לשם יריד עולמי, מיתמר לגובה של כ-320 מטרים, בשעתו היה למבנה הגבוה בעולם, ניתן לעלות במעלית לשתי תצפיות עוצרות נשימה, ניתן לטפס ברגל קומה ראשונה ושניה, ( יחסוך לכם זמן בתור ), אם אין לכם זמן גם לצפות במבנה המרשים מלמטה כדאי, נסו להגיע בעת שקיעת החמה כדי לצפות ב 20,000 הנורות הנדלקות.

מומלץ מאוד לטייל בשדרות סן ז'רמן, השדרה בהומיינית אשר בעבר היה מקום פעילותם ובילויים של ארנסט המינגווי, ג'יימס ג'וייס, פיקאסו, דביסי, ועוד רבים וחשובים אחרים, ( חלקם היו במקביל וחלקם בתקופות שונות.. ), כיום סן ז'רמן הומה בבתי קפה, חלקם יקרים, אך לפחות פעם בחיים לשבת שם זה חוויתי ומומלץ. אם כבר בשדרות עסקינן, אז אין לשכוח משדרת שאנז אליזה המפורסמת, אחת מרצועות הנדל "ן היקרות והמבוקשות בעולם, עם חנויות יוקרה, אופנה, רכבים, עם בתי הקפה והמסעדות. בקצהו של שאנז אליזה נמצא שער הניצחון שהוזמן ע"י נאפולין, זהו אתר נוסף, אחד מהאתרים המסמלים את העיר הנפלאה הזו.

מוזיאון הלובר המרשים ביותר, בו תוכלו לראות את " המונה ליזה" גם אם לכמה שניות, שווה את המאמץ, מוזיאון פומפידו לאומנות מודרנית עם המבנה הייחודי כאשר הצינורות של הבנויים מחוצה לו, מוזיאון הקסמים, כדאי מאוד לילדים, מוזיאון האימפרסיוניזם, הזרם האומנותי שהחל בצרפת ובפריז בכלל, מוזיאון ימי הבייניים, מוזיאון אופנה, מוזיאון רודן, הפסל המוערך ועוד רבים.

בקיצור ( כי ניתן לכתוב עוד המון על פריז ), פריז היא יעד מומלץ לכל המשפחה, לילדים להורים כאחד, פריז היא יעד לצעירים וצעירות שמעוניינים לחוות חיים בהומיינים ולשבת בבתי קפה ולתפוס הופעות, פריז היא יעד לאנשי קולינריה אשר מבקשים לחוות את המטבח הצרפתי הנהדר, חובבי תרבות, מוזיאונים, היסטוריה, ארכיטקטורה, וכמובן פריז היא יעד רומנטי, קחו אחד את השנייה ( או אחד את השני, או אחת את השנייה ) ופיקדו את העיר הרומנטית בעולם, גם אם לא תעשו כלום מלבד לשוטט ברחובות ובפארקים הנפלאים – עשיתם המון.

אנחנו אתר in-paris.co.il , אתר עדכני על העיר פריז, באתר זה ניתן לבנות טיול עצמאי בפריז, כולל טיסות, מלונות, מה כדאי לעשות, תחבורה, התמצאות בעיר ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב