דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערב גיבוש-גם למבוגרים 

מאת    [ 15/12/2013 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 1879 פעמים ]

ערב גיבוש - לא רק לילדים

בתור ילדים ערב גיבוש היה בשבילנו דרך מקורית לצאת כל החברה ול"גבש" את הקבוצה. ההורים היו דואגים לזה כשהיינו קטנים, אחר כך המורים ובהמשך אנחנו היינו עושים את זה לבד. אבל ערב גיבוש יכול להתאים לכולם, לא רק לילדים.

ערב גיבוש כמו של פעם

הילדים יודעים להנות מערבי גיבוש, הם עושים אותם בצורה הכייפית ביותר והטובה ביותר בדיוק כמו שאנחנו היינו כילדים. משחקי חברה, אמת או חובה, ועוד משחקים רבים שהתאימו לתקופה ולגיל וקירבו לא רק בין קבוצת הבנים ואו קבוצת הבנות בתוך עצמן אלא גם בין שתי הקבוצות אחת לשניה.

אנחנו כבר גדולים

ערב גיבוש בתור ילדים היה מאוד נחמד והתאים לתקופה מסויימת אבל עכשיו אנחנו כבר גדולים ומשחקי חברה, אמת או חובה ותופסת בסגנון "הבנות על הבנים" כבר לא כל כך מתאים ואפילו יכול לשלוח אותנו עם תלונה במשטרה במקרים מסויימים. אז מה כבר אפשר לעשות כמבוגרים בערבי גיבוש?

ערב גיבוש למבוגרים

אז נכון, לא תשחקו במשחקי ילדים וגם לא תגיעו עם החברים לעבודה שלכם לשאלות מביכות או לביצועים מביכים. אבל כן תוכלו להנות ואפילו הרבה. ערבי גיבוש למבוגרים מלאים בתכנים שמתאימים למבוגרים ויש גם מפעילים שיעזרו לכם לארגן הכל ולהפעיל את כולם. אז מה בעצם האפשרויות שעומדות בפניכם?

מסעדות, הופעות וגם משחקי חברה.

כמות האפשרויות העומדת בפני מי שרוצה לארגן ערב גיבוש לחברה שלו, לעובדים שלו, למחלקה שלו בצבא, לשחקני קבוצת הכדורגל שלו ולכל סוג אחר של קבוצה מבוגרת הוא עצום. תמיד אפשר ללכת לדברים הרגילים כמו מסעדה טובה לכולם, או איזה ערב צוות של קריוקי בפאב או באחד הבתים. ניתן גם לקחת את כולם להופעות בידור, לסרטים או להצגות. תמיד אפשר גם לעשות דבר יותר רציני ולארגן מפעיל כלשהו שידאג לשמח ולבדר את כולם לאורך כל הערב, בין עם מדובר בקורא בקלפים או באדם שמארגן משחקי חברה (ולא מונופול וקלפים אלא משחקים שמתאימים קצת יותר למבוגרים). בנוסף אפשר גם לארגן ערב פוקר עם החברה או ערב של פיצות וסרטים עם החברות. האפשרויות הן אין סופיות ופונות לכל הגילאים ולכל המינים ולכל הרכב קבוצה שתוכלו להמציא, כל קבוצה ומה שמתאים לה ולכל קבוצה יהיה משהו שיתאים לה.

עלויות ההפקה

העלויות הן לא גבוהות וגם ההפקה היא לא בשמיים, ערב גיבוש הוא לא אירוע חברה, הוא גם לא יום כיף, מדובר פשוט בערב אחד שבו כל העובדים מגיעים על מנת להתחבר קצת אחד לשני מחוץ לשעות העבודה ולשחרר קצת מהלחץ של חיי היום יום. ולכן ערב גיבוש זה לא דבר יקר מידי ובמקרים מסויימים, שמדובר בערב של העובדים ולא מטעם החברה, העובדים משלמים על עצמם.

יוסי כהן, כותב, עורך ומתרגם כבר למעלה מ-10 שנות ניסיון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב