דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות מהבנק 

מאת    [ 12/12/2013 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 1846 פעמים ]

רבה מאד עסקים באים בתלונות כנגד הבנקים.
כ יועץ עסקי אני שומע חדשות לבקרים את עמיתי הלקוחות מקטרגים על הבנקים, על דרך מתן האשראי שלהם, על חוסר ההתחשבות שלהם, על הקשיחות שהם מעמידים על כול בקשת חריגה או אשראי או הלוואה שסורבה. ובכלל על ההתיחסות של הבנקים, מהצד השני אני גם שומע עמיתים המדברים על הקשר האישי שיש להם עם מנהל הבנק, מנהל הסניף או זאת שאחרעית על התחום העסקי בבנק.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אני חייב להעמיד דברים על דיוקם ובפתיח להגדיר ולהסביר כי למעשה כול המערכת הבנקאית עברה לעבוד לפי שיטה של התנהגות אשראית של הלקוח, הלקוח או עסקו נמדדים על האמינות הרצופה שלהם ביחסים עם בנקים או מוסדות מימון, כאן זה גם המקום לציין כי לקוחות אשר כשלו בכוונה או לא בכוונה בהתנהלות מול בנקים אזי הם "מחוקים" מבחינת אשראי ובנקאות בכלל בארץ. אך לא בזה עוסק המאמר.

המערכת הבנקאית עברה להיות מערכת ממוחשבת בהתנהלות מול הלקוח, פקידי הבנק שעוד זמן קצר ייעלמו מהמפה של הבנקים כתוצאה ממיכון ומחשוב אפסלוטי של הלקוחות עם מכשירים ומכונות הם בסך הכול פקידים הממלאים אחרי הוראות המחשב שלהם, גם מנהלים ומנהלי מחלקות אשר להם סמכות כזאת או אחרת בתחום הבנק עדיין כפופים למחשב המרכזי של הבנק ובגבולות הניתנים להם.

מאחר וכלל השוק העסקי "חם" ואפילו "לוהט" והמערכת הבנקאית יודעת את זה הפכו הבקשות של לקוחות המתחננים לעוד אשראי ועוד אשראי למשימה קשה של הפקיד בעמידה מול דרישות הלקוחות.

כ יועץ עסקי אני אומר כי צריך לזכור כי הבנקים הם לא גופים וולנטריים הם לא עמותות ולשכות סעד, הבנקים הם מוסד או ארגון שהמטרה שלו לעשות כמה שיותר רווח ואם תשימו לב להלוואות המוצעות ללקוחות "הלוואה בקליק" אנו משלמים על הלוואה כזאת כמעט ריבית "נשך" אבל ריבית המעשירה את הבנק לגובה. זה הסנק לשם זה הוא נוסד ואנו כאזרחים במדינה צריכים להיות מאושרים שהבנקים שלנו יציבים אבל זו ברמת המקרו.

ההתנהלות עם הבנק על כן נופלת על כול לקוח ולקוח, לקוחות לא צריכים להסתמך על הבנקים כמו שלימדו אותנו הבנקים במשך שנים (מי שזוכר את תקופת החריגות בו הבנקים חגגו על הריביות הגבוהות שחייבו חשבונות העומדים בחריגה) כ יועץ שיווק אין לי כלל ספק כי הבנק נוהג בשיווק אגרסיבי וכול זאת על מנת לקחת כמה שפחות סיכון עם כמה שיותר סיכוי.

לקוחות הבנקים צריכים להיות אחרעים על ההתנהלות של עצמם לדעת כמה יקבלו מהבנק ואת שאר הכסף או ייגיסו מהון עצמי או הכי בריא והכי נכון מהרוחיות של העסק או החברה.

עסק שלא מרויח או שמתנהל לא נכון עדיף שיעשה בדק בית ולא יפיל את יהבו על הבנקאי.

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב