דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלק ב'- שאלות שכדאי לשאול את מפעיל יום ההולדת 

מאת    [ 12/12/2013 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 1824 פעמים ]

חלק ב'.

 

 

האם במחיר הפעלת יום ההולדת כלולות תוספות של דוכני מזון למיניהם?

לדוג'- אם המפעיל מביא שערות סבתא אז לא כדאי להזמין את הדוכן הזה במקביל מנותן שירותים אחר כי ברור שזה יצא יותר יקר. בנוסף אם מפעיל יום ההולדת מביא עימו מתוקים ועוגה אין צורך להוסיף ולהעמיס על ילדים

 

האם אתם מביאים מחצלת?

חשוב מאוד לתחום את אזור הישיבה של הילדים בהפעלת יום ההולדת כדי לשמור על סדר ואירגון ולמנוע את פיזור הילדים במרחב לכן לא תמיד צריך להפוך את העולם כדי למצוא מחצלת ליום ההולדת אפשר פשוט לשאול את המפעיל אם הוא מביא עימו אחת כזו, בתשעים אחוז מהמקרים כל אותם מפעילים לימי הולדת מגיעים לפעילות עם מחצלת הגודל המומלץ היא מחצלת בגודל 3 על 3 אשר תספיק  ל- 30 עד 50 ילדים, רצוי להשתמש במחצלת אחת גדולה ולא לחבר שתי מחצלות קטנות אך אם אין באפשרותכם לארגן מחצלת גדולה ניתן לחבר את המחצלות הקטנות או להדביק אותן לרצפה עם נייר דבק.

 

האם מדובר בהגברה מקצועית או מאידך רמקולים/ בידורית פשוטה?

כמו שכולנו יודעים הגברה היא מוצר טכנולוגי רגיש מאוד, המגבר, הכבלים, המתאמים הם אביזרים שנשחקים מהר מאוד ונהרסים לכן חשוב לוודא שהמפעיל מביא עימו לכל אותם הפעלות לימי הולדת כבלים נלוות לגיבוי האירוע שלכם, בנוסף צריך לדאוג שההגברה מעל 200 וואלט כדי שהשמיעה תהיה נקייה חלקה ונעימה לאוזן, מומלץ שהמפעיל ישתמש במיקרופון אלחוטי ולא במדונה כי כך הוא יכול לשתף את הילדים ולהעניק להם מידי פעם לומר את שם ולספר על עצמם במיקרופון.

 

 

האם אפשר לקבל טלפון של לקוח מתאריך אקראי שאבחר כדי לקבל המלצה, או האם ניתן להגיע לראות הפעלת יום הולדת באזור הקרוב לאזור המגורים שלי?

משיחת טלפון ניתן לקבל רושם מוטעה ולכן כדי לבדוק לעומק את טיב איכות ההפעלה שמציע מפעיל יום ההולדת, איך ניתן לעשות זאת? ניתן לקרוא המלצות באתרי האינטרנט של המפעיל ובפורומים אך גם לקחת בחשבון שאלה יכולים להיות המלצות שתולות ולכן כדי לבקש מספר טלפון לפי תאריך אקראי מהיומן של אותו מפעיל יום הולדת, מפעילה ליום הולדת או מפעיל שיודע שכולם מרוצים מעבודתו ישתף אתכם מבלי להסס, בנוסף אם יש לכם זמן הפתרון הטוב ביותר הוא לגשת פיזית ולצפות בהפעלה שמגיש המפעיל בזמן אמת גם 10 דקות יספיקו לכם להבין את איכות ההפעלה ואם זה מה שאתם מחפשים, לא פעם קרא שלקוחות הזמינו דבר אחד וקיבלו דבר אחר לחלוטין לכן מומלץ לבצע סוג של חוזה בכתב עם המפעיל ליום ההולדת לפני הסגירה.

 

האם הפעלת יום ההולדת כוללת בועות סבון?

יש מפעילים לימי הולדת שיציעו לכם מערכת שמפריחה בועות סבון רגילות לילדיכם באירוע ומפעילים לימי הולדת אחרים יציעו לכם בועות סבון אכילות לאירוע, רוב ההורים יכולים לחשוב שעדיף ורצוי לעשות לילדים בועות אכילות אך זו מחשבה מוטעית מכוון שבועות סבון אכילות עלולות להתקלקל ממש כמו אוכל ובדרך כלל מפעילים לימי הולדת משתמשים בחומר זה בשימוש חוזר מיכוון שזה עולה להם פי כעשרה יותר מבועות סבון רגילות וכך נוצר מצב שילדינו אוכלים בועות שיכולות לגרום לקלקול קיבה ובעיות נוספות אז או שתוותרו על הבועות האכילות ותסתפקו בבועות הרגילות שגם אותם הילדים מאוד אוהבים או שתוסיפו בערך מאה שקלים ותדרשו לקבל מכלית חדשה של בועות סבון כדי לדעת שהילדים מכניסים לפה בועות "אכילות" באמת.

 

לסיכום כדי מאוד לכתוב רשימת שאלות לפני שיחת הטלפון עם המפעילים לימי הולדת השונים מכוון שיש נטייה להתבלבל ולשכוח שאלות, כמובן שתוכלו לשאול לגבי הנחה או לגבי הזמנות מטעם המפעיל בהתאם לסגנון הנבחר עם פרטי האירוע, שיהיה המון בהצלחה...

תוכלו להתייעץ עם מפעילה לימי הולדת או לקרוא חומר דרך האתר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב