דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרטגיות בשיווק באימייל באמצעות מערכות דיוור 

מאת    [ 11/12/2013 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 4139 פעמים ]

בד בבד עם התפתחות רשת האינטרנט וחדירתה ההדרגתית לכל תחומי החיים התפתחו שיטות שיווק אופייניות למדיום זה, חלקן הצליחו לזמן מה אך לבסוף נעזבו ואילו אחרות שרדו והפכו לאבן יסוד. מבין אלובולט השיווק באימייל כשיטה ותיקה מאוד ומצליחה בתחום, המבוססת באופן עקרוני על רשימות תפוצה. יחד עם זאת, חשוב לדעת ששימוש יעיל ונכון באמצעי זה אינו מסתכם בשליחת מספר מיילים בודדים, אלא כרוך בגישת עבודה מסודרת, מקיפה ומתוכננת.

 

יצירת רשימות תפוצה

רשימות תפוצה מהוות כלי בסיסי לשיווק במייל, ויצירתן כרוכה בביצוע חקר שוק ובהבנת צרכי קהל היעד שלכם. לאחר שהוגדרו צרכים אלו, הדרך הפשוטה ביותר לקבלת כתובת המייל של גולש והכנסתו לרשימות התפוצה, הינה באמצעות מתן שירות או מוצר מבוקשים בתמורה לכתובת. אלו יכולים להיות תוכנות, קורסים, ייעוץ מקצועי או כל מוצר הנדרש לגולש.

 

ניהול רשימות התפוצה

על מנת להתחיל לשווק באימייל בפרט ובאינטרנט בכלל, יש צורך ליצור רשימות תפוצה ממוקדות ומפולחות הגדלות באופן תדיר ושאין בהן כפלי הרשמה. האמצעי היעיל והנוח ביותר ליצירת וארגון רשימות אלו הינו מערכות דיוור מאפשרות ליצור מספר בלתי מוגבל של רשימות בהתאם לצרכי העסק, תוך הכנה מראש של מסרים מתוזמנים הנשלחים בהפרשי זמן קבועים ושוטפים.

 

שליחת מיילים ממוקדים ומבוקרים

חשוב לדעת כי שיווק באימייל שאינו ממוקד או מבוקר, ונשלח לכל הנמענים ברשימות ללא מעקב אחר מידת העניין שלהם בדיוור, הופך את המיילים למטרד ומהווה נזק תדמיתי לעסק. גם כאן באה לעזרתכם מערכת רב מסר הממשיכה לשלוח מיילים רק לגולשים שנכנסו למייל הראשון והביעו עניין בשירות המוצע. אומנם מדובר ברשימות דיוור מצומצמות בהרבה, אך ממוקדות בקהל בעל עניין אשר הסיכוי שיבצע רכישה הינו גבוה.

 

יצירת עניין בקרב הנמענים

יצירת עניין במסרים המופצים במייל נעשית בעזרת דיוורשל תכנים רלוונטיים, עדכניים ובעלי ערך מוסף עבור הגולשים. ככל שהתכנים יהיו יותר נדיבים, איכותיים ומקצועיים, ויהוו כלי עזר מהותי לנמען, כך יעלה בעיניו ערך המשווק אשר ייחרט בתודעתו ככתובת אמינה בכל הקשור לתחום עיסוקו.

 

השורה התחתונה - הגדלת ריווחי העסק

אם בניתם מערך שיווק באימייל בהתאם לכל ההנחיות שלעיל, כלומר יצירת רשימות תפוצה, ארגון וניהול נכון שלהן, ושליחת מיילים ממוקדים בעלי תוכן משמעותי ומקצועי, הרי שקהל היעד שלכם בוודאי כבר בשל, מוכן ורוצה להשתמש בשירותים והמוצרים שאתם מציעים. יחד עם זאת, על מנת להניע את הנמענים לפעולה כדאי להציע להם גם עסקאות משתלמות ומיידיות כמו הנחות, קופונים, ומבצעים חד פעמיים ובלעדיים.

הכותב הנו מדריך בקורס לשיווק באימייל ורשימות תפוצה באמצעות מערכות דיוור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב