דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר הכרויות 

מאת    [ 04/12/2013 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 3196 פעמים ]

הכרויות דרך אתרי אינטרנט הפכו כבר מזמן לתופעה נפוצה שהולכת ומתרחבת. אם בעבר גברים ונשים היו מכירים דרך משרדי שידוך, קרובי משפחה או סתם במקרה, כיום יש אופציות קלות ונגישות הרבה יותר המגדילות פי כמה את הסיכוי להכיר בן זוג. בנוסף, אתרי ההכרויות כיום הם מגוונים ומסועפים ביותר ומאפשרים פילוח יותר ויותר ספציפי של קהל היעד: בין אם זה אתר הכרויות לדתיים, לסטודנטים, למבוגרים, להומואים ולסביות או אתר הכרות לצורך הבאת ילדים, כל אחד יכול למצוא את מה שהוא מחפש.
בניית אתר הכרויות מצריכה ידע ומערך כישורים שונה מזה הדרוש לבניית אתר רגיל. כיום יש חברות לבניית אתרים המתמחות בבניית אתרי הכרויות. לחברות אלו יש ארגז כלים מתאים וידע וניסיון קודם התורמים לבניית אתר איכותי, יעיל ותחרותי.

מה צריך להכיל אתר הכרויות?

חברת בניית אתרים המתמחה בתכנון ובניית אתר הכרויות, צריכה להיות מודעת לצרכים של הגולש ושל מנהל האתר. עליה לבנות פלטפורמה מסועפת הכוללת ניהול מאגר מנויים גדול, אפשרויות תקשורת (דואר פנימי, צ'טים), מערכת חיפוש וסינון מתקדמת, מערכת סליקה לגביית דמי תשלום, ועוד.
בניית אתר הכרויות מתחילה בצעד בסיסי ביותר: תכנון והקמת מערכת רישום לאתר. מערכת זו צריכה להיות קלה, נוחה ומהירה, כזאת שתהפוך את תהליך הרישום לפשוט ככל האפשר. מערכת הרישום צריכה להכיל פונקציות מיוחדת כמו: העלאת תמונה, בחירת קטגוריות המתארות את המשתמש (גובה, משקל, איזור מגורים) ומקום להכנסת מלל בו יוכל המשתמש להכניס טקסט אישי ולספר על עצמו.
חלק משמעותי לא פחות בבניית אתר הכרויות הוא פיתוח מערכת חיפוש וסינון חכמה שבאמצעותה יכול הגולש לאתר בני זוג המתאימים לו. המערכת צריכה לכלול קטגוריות מתאימות ולספק תוצאות מהימנות ככל האפשר.
שלב חשוב נוסף בבניית אתר הכרויות הוא הטמעת אמצעי תקשורת לשימוש המשתמשים. כיום נהוג להשתמש במערכות צ'אטים ודואר פנימי. בדרך זו יכולים המשתמשים ליצור קשר זה עם זו ולשוחח מעט לפני שהם מחליטים אם לצאת לפגישה פנים מול פנים. ברוב אתרי ההכרויות יש גם אפשרות לחסום קבלת הודעות ממנויים שאיננו רוצים להיות איתם בקשר.
אפשרויות נחוצות נוספות עבור המשתמשים: עריכת פרופיל, אפשרות לדעת מי צפה בפרופיל שלי, שינוי מצב הזמינות, הוספת מועדפים, עמוד אירועים, פורומים, בלוגים ועוד.

חברה לבניית אתר הכרויות יודעת שהיא צריכה גם לדאוג לצד הניהולי של האתר. חלק זה נעשה על ידי הקמת ממשק נוח לתפעול האתר. ממשק זה צריך לכלול אפשרויות כמו: שליחת הודעות למנויים, אישור תמונות, חסימת או הקפאת מנויים, מערכת סליקה אמינה, ניהול באנרים, וניהול פורומים ובלוגים של המשתמשים.

בניית אתר הכרויות היא ללא ספק אתגר עבור בוני אתרים. הגידול בפופולריות של אתרי ההכרויות והניסיון המצטבר מסייע לבוני אתרים לתכנן ולבנות אתרי הכרויות טובים ויעילים יותר, המעניקים חוויית גלישה נוחה ומוצלחת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב