דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קצת מידע למי שמחפש אופניים חשמליים איכותיים באמת - דגמי סוף שנת 2013 תחילת שנת 2014 

מאת    [ 28/11/2013 ]

מילים במאמר: 939   [ נצפה 3343 פעמים ]

כ 30% מרוכש האופנים החשמליות רוכשים אופנים חשמליות איכותיות של ממש. ייתר 70% מתחלקים כך בערך: 50% רוכשים אופניים חשמליות טובות עד איכותיות, ועוד 20% רוכשים כבר אופנים חשמליות ממש ירודות.

ההבדל הראשון הוא כמובן המחיר. אופניים חשמליות איכותיות של ממש נמכרות במחירים של כ 5,500 - 7,000 ש"ח, אופניים חשמליות איכותיות נמכרות בסביבות ה 5,000 עד 5,500 ש"ח, אופניים חשמליות טובות נמכרות איפה שהוא בין 4,000 ל 5,000 ש"ח ואופניים חשמליות ברמה ירודה... ובכן, נמכרות בטווח המחירים של מתחת ל 4,000 ש"ח.

והכסף באמת מדבר, אי אפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן. אתה לא יכול למכור ב 5,000 או 6,000 או 7,000 ש"ח אופניים שהם כמו או שאין פער איכות בינם לבין אופניים חשמליות של פחות מ 4,000 ש"ח. 

אז למה בעצם כדאי לשלם את הסכום העודף על 4,000 - 5,000 ש"ח שבו אפשר באמת לרכוש אופניים חשמליות די טובות למען האמת?

נתחיל בדבר בסיסי ופשוט - בסכום של סביב ה 5,000 ש"ח ואולי כמה מאות שקלים יותר או פחות, אפשר לרכוש בסך הכל אופנים חשמליות ממש טובות ואיכותיות. למשל רוליטק מתקפלים ו/או רוליטק הרים ו/או הולנדיות. למשל QB הולנדיות.

אופניים כאלו מגיעים עם מכלולים משובחים ביותר, בנייה מעולה, ובמקרה של רוליטק אפילו אחריות בבית הלקוח, כשמראש מדובר באופניים באיכות מעולה, אחת המותגים הכי טובים בשוק אם לא ה!. 

למה אם כן להשקיע יותר מהסכומים האלו. 

קודם כל - השקעה  באופנים חשמליות איכותיות של ממש היא החלטה. ולמעשה מי שמחליט החלטה כזו בדרך כלל צריך גם לתקצב אותה, מה שהיום בעידון התשלומים הופך להיות קצת נוח יותר, אבל עדיין  כמו כל דבר אחר בחיים זה עניין של סדרי עדיפויות.

כמו שאמרנו בתקציב של עד 5,000 ש"ח או סביבתו אפשר לרכוש אופניים איכותיים מאד ושימושים ביותר, בפריסה של 12 תשלומים זה יכול לצאת פחות מ 420 ש"ח לחודש - מה שאפילו סטודנטים יכולים להרשות לעצמם במקרה שהאופניים החשמליות משמשות עבורם ככלי תחבורה. קפיצה לסביבות ה 6,500 ש"ח הופכת את התשלום הזה לקצת פחות נוח (כ 540 ש"ח לחודש). 

ויחד עם זאת מי משתמש באופניים החשמליים באופן יומיומי ורוצה להשקיע באיכות החיים שלו, בסופו של דבר יודע להשיג את הכסף שדרוש, וגם אם זה כרוך בלקחת הלוואה מהבנק בפריסת תשלומים ארוכה, ו/או לשלם בכרטיס אשראי בפריסת תשלומים נוחה וארוכה, ואצלנו גם ללא ריביות.

נניח שהחלטת להשקיע ולרכוש אופניים חשמליים איכותיים מן הסתם גם כן תהיה בדילמה של אילו אופניים לרכוש ומאילו אופניים תוכל לקבל את התועלת המקסימלית. 

אתם כמובן לא חייבים להקשיב לנו כן, אנחנו אמנם רק 4 שנים בשוק (מאז שנכנס התקן הישראלי לתוקף והתחיל היבוא של האופניים החשמליים לארץ באופן סדיר), וכבר עברנו הכל וראינו הכל, ואנחנו מאד מקצועיים בהתאמה אישית של אופניים חשמליים לצרכים הספציפיים של כל לקוח ומוסרים את האופניים עם תדריכים הכי טובים בשוק לגבי תפעול בטיחותי ותחזוקה שחוסכת לכם כסף, אבל היי... אתם עדיין יכולים תמיד לרכוש אופניים חשמליים בחנות שנפתחה אצלכם מתחת לבית לפני חודשיים ממוכרים שהיום הם פה ומחר הם שם.

בכל מקרה מתוך אותו ניסיון של 4 שנים כבר בשוק אנחנו יודעים להמליץ לכם לא רק על דגמים טובים טכנית, כלומר מכאנית ואלקטרונית, אלא גם דגמים שמיובאים באופן סדיר ועל ידי יבואנים מעולים שעומדים מאחורי תעודת האחריות (אחד הדברים המאד חשובים ברכישת אופניים חשמליים).

נכון לסוף שנת 2013, תחילת 2014 קיימים בשוק האופנים החשמליות מספר דגמים שנחשבים בעיננו כדגמים האיכותיים ביותר.

בכל מקרה, נתחיל ממה שבעיננו נחשבים הדגמים הטובים ביותר בשוק, ויסלחו לנו השאר.

אין הרבה מה לומר- רוליטק הם שם בשוק והם כבשו לעצמם לא רק קהל של אוהדים אלא גם קבעו את הסטנדרט העליון של אחריות בשוק – שכוללת אחריות בבית הלקוח באזורי המישור מחיפה והקריות בצפון ועד גדרה בדרום. לא רק שהאופניים מאד אמינות מדובר גם בשירות ברמה אחת מעל השוק גם בהיקף האחריות (שוב בבית הלקוח באזורים נרחבים) וגם ברמת האנשים.

הדגמים החדשים של אופניים חשמליים רוליטק שמגיעים עם מומנט גבוה ומשופר מאד למשקלים גבוהים, עומסים ועליות כמו של ירושלים, חיפה, אריאל, כרמיאל, אילת ועוד.

רוליטק קיימים שלושה דגמים אופנים חשמליות למכירה "26, "26 הולנדי/עירוני/נשים ו "20 מתקפלים עם שיכוך מלא (גם בולם זעזועים אחורי וגם בולם זעזועים קדמי).

נכון להיום הדגמים המשופרים מגיעים משופרים גם מכאנית (בלמי דיסק, תאורה משופרת ועוד) וגם עם מנוע מהרמה העליונה של השוק.

באופניים חשמליות מתקפלות עם גודל גלגל "20 באותה רמה פחות או יותר, רק פחות בולם בעזועים אחורי ומנוע קצת יותר חלש אבל עדיין חזק יותר משמעותית מהממוצע החזק של רוב האופניים החשמליות שקיימות בשוק– מגיע הבאגי בייק קלאסיק על שתי הגרסאות שלו, באגי בייק קלאסיק ובאגי בייק קלאסיק פרמיום.

שוב אופניים יוצאים דופן מבחינה מכאנית וגם מנוע עם מומנט משופר ביותר. מבחינתי חוץ מהרוליטק, האופניים הטובות ביותר בכל שוק האופניים החשמליים (שוב חוץ מהרוליטק) – הייתרון הגדול על הרוליטק המתקפלים הוא שיש להם סבל מובנה ולכן עדיפים מהבחינה הזו למי שצריך למשל לחבר כיסא תינוק אחורי ו/או לסחוב משקלים כבדים מאד על הסבל. מנגד לרוליטק שיכוך מלא כלומר כולל בולם זעזועים אחורי כך שהבחירה בין שני הדגמים המתקפלים של רוליטק ובאגי בייק תיקבע לפי הצורך בסבל. מצחיק אבל זה ככה. רמות המחירים אגב דומות כמובן.

 ברמות איכות גבוהות גם כן, אם כי לדעתנו המקצועית קצת פחות, מסתובבות גם האופניים החשמליות של הלייסגר, שהן פשוט אופניים עם בנייה מכאנית יוצאת דופן, עם פינוקים דיגיטליים, מכלולים איכותיים מאד וכיוונון מנוע פשוט יוצא דופן. ייתרון גדול שלדת בתצורת חצי U  כלומר האופניים החשמליים הנמוכים ביותר כאן, עם מרכז אופנים נמוך, מרכז כובד נמוך ועלייה וירידה נוחים מאד!!!

מבחינתנו אלו הדגמים שראוי לרכוש למי שרוצה להשקיע בסחורה הטובה יותר של השוק של אופנים חשמליות, הם לא מתאימים לכל אחד והרוב המוחלט של המשתמשים יוכלו ליהנות ממש מאופניים חשמליות איכותיות מאד בעלויות של סביבות ה5,000 ש"ח. 

 

 

בית האופניים והממונעים (bikeshome) היא חנות אופניים המתפועלת על ידי צוות בעל 10 שנות ניסיון בתחום האופנים החשמליות. במקום מעבדת תיקונים משוכללת לכל סוגי האופניים והממונעים, כולל ממונעים לילדים (כגון טרקטורונים לילדים, אופנועים לילדים, גי'פים ממונעים לילדים ועוד), אופני נשים, אופניים חשמליות, אופניים מתקפלות, תלת אופן ועוד.  כתובת האתר: http://www.bikeshome.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב