דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד ניתן לשלב מדפים פשוטים בבית ולהפוך פינה מתה לפינה מעוררת חיים 

מאת    [ 28/11/2013 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 2800 פעמים ]

כולנו מכירים את הבעיה הנפוצה בכל בית – הבית הזדקן עם השנים, לנו אין את הכוחות יותר להשקיע בעיצוב הבית, עם הזמן זה גם נראה לנו כבר בסדר שהקיר עומד עירום ואין עליו שום פריט עיצובי. אז אנחנו פה בשביל לבשר לכם בשורה מרעננת – לא רק שעיצוב הקיר יכול להסתכם בעלות של אפס שקלים, הוא גם יכול להפיח בכם ובילדים את רוח העיצוביות והיצירתיות – ולכולכם יחד פינה חדשה ונעימה בבית.

התחילו במחשבה קטנה – היכן הייתם רוצים לשים מדפים בבית. למה דווקא מדף בבית – התשובה בגוף השאלה. מדפים הינם פריט פרקטי שניתן עליו לאחסן ספרים לדוגמא או לחלופין ניתן להציג עליהם את האוספים השונים שלכם או של הילדים. כמו כן מדפים הינם פתרונות אחסון נהדרים ומסוגלים בקלות לתפוס את תפקיד הפריט המעצב בחלל מסויים. לאחר שבחרתם את הקיר או הנישה שאותה תרצו לחדש – גשו למשימה הכייפית מכולן – לכו החוצה וחפשו חתיכה של חומר גלם שאיתו הייתם מעוניינים לעבוד. זאת יכולה להיות חתיכת עץ, מתכת, פלסטיק או כל חומר גלם אחר, העיקר שהחומר הגלם יהיה בגודל כזה שיאפשר לכם ליצור ממנו את גודל המדף שאותו אתם מחפשים לייצר. לאחר שאספתם את חומר הגלם חתכו את הגודל הרצוי למדף (במידה ואין לכם את כלי העבודה הרלוונטי פנו לבעל מקצוע הקרוב אליכם לבית ותמורת סכום סמלי יסכים לעשות זאת בשתי שניות). לאחר שיש לכם את המדף בגודל הרצוי אתם עוברים לשלב הבא, הכייף מכולם – יצירה. קחו את ילדיכם והפכו זאת ליום כייף. קנו מספר צבעים שמתאימים לצביעה על גבי חומר הגלם שבחרתם והתחילו לצבוע. צאו מהקופסא בחשיבה היצירתית שלכם, תעיזו לצבוע במספר צבעים, נסו לצבוע במספר סגנונות צביעה. אחד הסגנונות האהובים עלי אישית הינו לקחת גזרי נייר עיתון ולצבוע בצורה כזאת שהיא לא אחידה על גבי מדפים שונים ובכך ליצור סוג של מראה ישן-חדש למדף.

לאחר צבעים המדפים גשו לחנות פרזול הקרובה אליכם וקנו זוויות שיתאימו לכם למדפים שהכנתם. תלו את המדף על הקיר ומקמו עליו את החפצים שרציתם לאחסן. ניתן בהחלט להבליט את הפריט העיצובי המרשים שיצרתם יחד עם ילדכם על ידי כך שתתנו דגש עם תאורת ספוט מיוחדת על המדפים ובכך המדף יזהר עוד הרבה יותר ויודגש בפניכם ובפני האורחים שמגיעים אליכם הבייתה.

אז בעלות מינימאלית ועבודה כייפית ומהנה, תוך שילוב יצירתי ומהנה עם הילדים, הצלחתם לרענן את הבית ולחדש אותו עם מדפים מעוצבים וחדשים והצלחתם להחיות מעט את הפינה החשוכה שכבר הוזנחה הרבה שנים.

בהצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב