דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין פלילי 

מאת    [ 28/11/2013 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2951 פעמים ]

אחד המקצועות היותר קריטיים לחייו של אדם הוא זה של עורך דין פלילי שלעתים ימנע ממנו את ביזבוז שנותיו הטובות ביותר במאסר, גם במיקרה והוא אכן אשם.

ישנם לא מעט בעלי מקצוע שמרבית האזרחים אינם מעוניינים להיזדקק לשירותיהם במהלך חייהם ומסיבות מובנות. בין אותם בעלי מקצוע ניתן לכלול את זה של עורך דין פלילי.

אין כל ספק כי לא משנה אם אתה אכן חטאת ופשעת בעבירה שמצריכה שכירת שירותיו של עורך דין המתמחה בנושא הפלילים או שמא במיקרה "נפל עליך תיק" של חשד בעבירה שכזו – אתה בהחלט תשמח שלצידך יעמוד עו"ד פלילי ברמה הגבוהה ביותר במטרה שיציל אותך מאשמה ועונש כבד שעלול להיות מוטל עליך.

בין השאר עוסק החוק הפלילי בנושאים כגון: רצח, הריגה, אונס, סחיטה, שוד, גנידה, אלימות במשפחה, מתן שוחד ובעוד מספר נושאים פחות בולטים ושיגרתיים.

עורך דין פלילי עוסק כיום במגוון נושאים שונים, כאשר ישנם עורכי דין פליליים המתמקדים כל אחד בנישה ספציפית של החוק הפלילי ואילו ישנם מי שעוסקים בכל הנישות או במרביתן.

בשוק עריכת הדין ישנם כיום אלפי עורכי דין המחפשים לקוחות ומכיוון שכל תיק הוא לגופו של עניין, חשוב לשכור במיקרה הצורך עו"ד פלילי בעל התמחות וניסיון רב ספציפית בעבירה בה אתה מואשם או חשוד כמבצע העבירה ולא לשכור עורך דין מתחיל או מי שאינו בקיא דיו בסוג זה של עבירות, שכן במיקרה של פלילים העונשים כבדים מבכל תחום אחר ובמרבית המיקרים אין מדובר באפשרות של תשלום כופר כספי אלא במאסר כזה או אחר ורצוי מאוד לעשות את המקסימום להימנע מעונש זה או לפחות להפחית אותו למידה המינימאלית האפשרית.

שכירת עורכי דין פליליים בשעת צרה אפשרית או מהיכרות מוקדמת אם מדובר בעבריין מועד לפורענות או חבר של משפחת פשע כזו או אחרת, או באם אתם אינכם עבריינים מועדים שכאלו אלא אזרחים מן השורה - באמצעות האינטרנט.

ניתן לבצע חיפוש אחר עורכי דין המתמחים בכך ולאחר בירור קצר לבחור את מי שניראים המתאימים ביותר לעסוק בתיק שלכם. במרבית המיקרים ייתכן ותזדקקו לשירותיהם של קרובי משפחה או חברים קרובים שיחפשו עבורכם אחר עורך דין פלילי שכזה, שכן אתם תהיו עצורים וללא יכולת בחירה משל עצמכם, כאשר יוצא לכם סניגור ציבורי, שמתאים למי שידם קצרה אך לא לכל חשד או עבירה כדאי שתסתפקו בכך ועדיף לשכור כפי שציינו קודם לכן – איש מקצוע מנוסה יותר ומחוייב יותר עבורכם.

אז אם אתם אזרחים שומרי חוק, סביר שלא תיזדקקו לעורך דין שכזה בחייכם אך כדאי אולי על כל צרה לבחור מראש מישהו שיוכל להגן עליכם מעכשיו לעכשיו באם תידבק בכם אשמה או חשד לעבירה כלשהי ביום מן הימים ולא תזדקקו לשליפה מן המותן במי שאמורים להגן על שנים רבות מחייכם.

משרד עורך דין פלילי אסף דוק עוסק בייעוץ וייצוג חשודים ונאשמים בכל תחומי המשפט הפלילי והצבאי, החל משלב החקירה והמעצר ועד להליך המשפטי הפלילי בבתי המשפט השונים. עתיד להיחקר במשטרה? נעצרת? הוגש כנגדך כתב אישום? משרדנו ישמח להעניק לך הגנה משפטית יסודית ומקצועית, 24 שעות ביממה, לאורך כל ההליכים הפליליים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב