דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בואו לרכוש מקצוע שימושי ונחוץ- ייעוץ עסקי 

מאת    [ 27/11/2013 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 3431 פעמים ]

בואו לרכוש מקצוע שימושי ונחוץ- ייעוץ עסקי.

העידן המודרני מהוא עולם עסקי. למעשה, לכל אשר תפנו, כל תחום שעולה על דעתכם, ברמה כזו או אחרת מדובר בעסק. אם ניחנתם בכושר ארגון, יכולת לקרוא את המפה נכון, לוגיסטיקה מעולה וראיית מכלול, אם אתם מעוניינים במקצוע שימושי המאפשר לכם לייעל, לשפר ולמנף- לימודי ייעוץ עסקי הם הלימודים עבורכם. כל עסק זקוק לייעוץ עסקי שינחה ויכוון אותו כיצד להישאר רלוונטי ולא להידחק לשוליים, ובמקביל כיצד להשתפר, לצמוח ולגדול. בכדי להשיג מטרות אלה, הוא זקוק לכם. ומה אתם מקבלים? סיפוק, אתגר ופרנסה, תוך שאתם משתמשים ביכולות ובחוזקות שממילא יש לכם.

האם יש צורך בידע מקדים?

הקורס מיועד לבעלי תואר ראשון בתחומים הרלוונטיים: מנהל עסקים, כלכלה, תעשיה וניהול וכו'. יתרון לבעלי תואר שני. במידה ואינכם בעלי ואר ראשון, קבלתכם לקורס מותנית בראיון אישי ובניסיון העסקי שצברתם.

מה כולל הקורס?

לימודים לייעוץ עסקי בנויים באופן כזה שמצייד את המשתתפים בכל הידע הרלוונטי לו הם דרושים על מנת לעבוד בשטח באופן מקצועי ויעיל. כך למשל הקורס חולש על האספקטים הכלכליים- פיננסיים כלים לגיוס אשראי ופתרונות מימון, תמחור- מכירה ורכישה, גיוס משקיעים, מיזמים ועוד. הקורס חולש על האספקטים השיווקיים, כולל ערוצי האינטרנט והתאמת השיווק ומסלול הקמפיין לכל עסק ועסק. בנוסף, חשוב לא פחות הוא האספקט האישי: אימון אישי ועסקי שמטרתו למקד ולחדד על היכולות והחוזקות שלכם  לצורך קבלת תוצאות בשטח: מיומנות אבחון בגיוס עובדים, ראיונות, ניתוח מצבים לרבות הפרטים הקטנים והסמויים ועוד. הקורס מספק למשתתפים בו את כל הידע המשפטי לו הם זקוקים: מיסוי עסקי, דינים רלוונטיים, ביטוחים עסקיים ועוד.

ייעוץ עסקי מחייב אתכם להיות "עם יד על הדופק":

למה הכוונה? העולם העסקי הולך ומתפתח בקצב מסחרר ועל הנוטלים בו חלק מקצועי להיות מעודכנים באופן שוטף בנעשה סביבם מבחינת שינויים והתפתחויות אלה. קורס ייעוץ עסקי חושף את משתתפי הקורס בחידושים, פטנטים והמצאות בעולם עסקי זה, ומקנה להם את הידע לו הם זקוקים על מנת להישאר בעולם זה כיועצים עסקיים איכותיים, מקצועיים ורלוונטיים.  בוגרי לימודי ייעוץ עסקי יכולים להשתלב בפרויקטים שונים במשרד התעשייה והמסחר כמו גם בגופים שונים מיד עם סיום לימודיהם. זהו היתרון המשמעותי של קורס זה, המשלב למלכתחילה ידע תיאורטי עם עבודת שטח, לימודים פרונטאליים עם צבירת ניסיון בשטח הלכה למעשה. כאשר מדובר בעולם העסקי, חשוב לא פחות מהידע הוא הניסון.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב