דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת וקניית בר מים לבית 

מאת    [ 27/11/2013 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1851 פעמים ]

בר מים הוא תוספת מצוינת לכל בית בזכות היכולת שלו לטהר את מי השתייה. אם גם אתם רוצים לקנות בר מים לבית שלכם, יש שני שלבים שאתם צריכים לעבור. השלב הראשון קשור לבחירה של המכשיר והשלב השני הוא הרכישה. כל אחד מהשלבים האלה מצריך בדיקה של מספר דברים כדי לעשות את הרכישה הנכונה עבורכם.

שלב הבחירה של המכשיר

היום יש היצע רחב של מכשירי בר מים לבית שאפשר לרכוש. המכשירים מגיעים במגוון עיצובים, צבעים וגדלים, וגם פונקציות שונות. תוכלו למצוא מיני בר שתוכלו למקם בנוחות על שיש המטבח, ויש לו פונקציות דיגיטליות רבות ומסך משוכלל ומואר, ותוכלו לקנות מכשיר פחות מתוחכם שעושה את העבודה אבל מאפשר לכם פחות שליטה על אופן הרתחת המים או קירור שלהם, זמני הרתחה וכדומה.

בבחירת המכשיר המתאים לכם, כדאי לקחת בחשבון את היכולת שלכם מבחינה כלכלית, שכן מידת השכלול של המכשיר משפיעה על המחיר שלו. מכשיר יותר משוכלל, עם יותר פונקציות, יעלה יותר מדגם פחות משוכלל של אותו מכשיר.

חשוב לבחון את היצע המכשירים של כל החברות, ויש הרבה. אם אתם רוצים ללכת על בטוח, שימו עין על החברות הגדולות והמוכרות יותר.

שלב רכישת המכשיר

לפני שאתם קונים את המכשיר, אתם צריכים להחליט, קודם כל, האם אתם רוצים לקנות מיני בר לבית חדש או שאתם מעדיפים לקנות מכשיר יד שנייה? בבחירה בין שני אלו יש דברים שאתם צריכים להבין, ואת ההשלכות של כל אחת מהבחירות האלה. באשר למכשיר יד שנייה, היתרון הגדול הוא במחיר המופחת מזה המוצע מחנויות ומשווקים, מכיוון שהוא משומש. עם זאת, אתם לא יכולים לדעת מה מסתתר מתחת לפני השטח- יכול להיות שהמכשיר ספג חבטות וכתוצאה מכך חווה תקלות חוזרות ונשנות, ייתכן שכמה מהפונקציות אינן פועלות כראוי, ואולי המסננים כבר לא עובדים ולא הוחלפו בעת הצורך. אם כן, המחיר נמוך ומפתה, אבל יכולים להיות מוקשים רבים ברכישת בר של מים יד שנייה.

לעומת זאת, בר מים לבית שלא היה בשימוש מעולם, חדש מהניילונים, עולה יותר, וזה לפעמים מהווה מכשול בפני מי שרוצה לקנות מכשיר חדש, אבל בעבור תשלום גבוה יותר של כמה מאות שקלים, או יותר, מקבלים מכשיר שאין בו הפתעות, והוא עובד בלי תקלות. בנוסף לכך, המכשיר מגיע עם אחריות (וספק עם האחריות על מכשיר משומש עדיין בתוקף), והיא תגן עליכם מפני הוצאה כספית נוספת במידה ומתרחשת תקלה במכשיר לפני תום תקופת האחריות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב