דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הטיפולים השונים של אטופיק דרמטיטיס 

מאת    [ 24/11/2013 ]

מילים במאמר: 347   [ נצפה 5115 פעמים ]

כיום, רוב האנשים מכירים את האסטמה בתור אותה מחלה נשימתית אשר עלולה ליצור התקפי של קוצר נשימה מתמשך עד אשר מתרחקים מהגורם שגרם לכך או לחלופין משתמשים בתרופות שונות שמקלות על ההתקף. עם זאת, מחלת האסטמה יכולה להופיע לא רק בנשימה אלא לעיתים גם על העור. אם כן, מה היא אותה מחלה, כיצד היא נקראת ומה הם הטיפולים האפשריים?

האסטמה של העור

המחלה, אשר נפוצה בעיקר בעולמם של התינוקות עד לגילאי 3 בערך, נקראת בשפה המקצועית אטופיק דרמטיטיס ונקראת במקרים רבים גם בתור האסטמה של העור. עם זאת, במקרים רבים, ניתן לראות כי אנשים עדיין סובלים מהמחלה או מגלים אותה לפתע לאחר זמן מה. המחלה עצמה בעיקר מפריעה מסיבות שונות ולכן מומלץ לטפל בה באופן בלתי מתפשר.

הסימפטומים למחלה

הסובלים מהמחלה, מוצאים עצמם בעיקר בעלי עור יבש במיוחד, גרודים שאינם פוסקים באזורים מסוימים בגוף ולעיתים באזור נרחבים יותר. כמו כן, התופעה עלולה להתלוות עם קשקשים, בין אם על עור הפנים, ברגליים, ידיים ועוד. חשוב לציין, כי לא בהכרח כל מי שסובל מהמחלה יתגרד, מכיוון שיש לה דרגות רבות ולעיתים היא אך ורק מייבשת את העור או גורמת להופעת קשקשים. אצל מבוגרים, המחלה עשויה להתעורר גם באזור המפשעות, הצוואר, החזה ועוד.

טיפול חשוב

לפני שבכלל מתחילים לטפל במחלה, כדאי קודם לנסות ולזהות אותה, לא רק באופן עצמאי אלא גם על ידי רופא המתמחה בטיפול באלרגיות (אלרגולוג). במידה והאלרגולוג מזהה את המחלה המדוברת, מומלץ קודם להירגע ולדעת שהיא בעלת פתרון. אחד מהפתרונות המוכרים כיום, קשור דווקא למצב רוח, אשר עלול ליצור גירודים, להגדיל את כמות הפריחה ועוד. לכן יש להישמר ממתח נפשי ולדעת כי ישנם פתרונות איכותיים הקיימים כיום.

לאחר מכן, מומלץ להימנע ככל שניתן מהזעה שעלולה ליצור גירודים ותחושה לא נעימה באזורים בהם האסטמה קיימת על העור. הטיפולים השונים, יכולים להגיע בדמותן של משחות אותן מורחים על האזור המגורה והבעייתי או לחלופין גם טיפול הניתן בבליעה ומשפיע גם הוא. לעיתים, עלול להיווצר גם זיהום עקב גירוד יתר ולכן ייתכן ויינתנו גם אנטיביוטיקה. כמו כן, ישנם גם טיפולים טבעיים, משחות טבעיות כמו אלוורה ועוד מגוון אופציות נוספות אשר יכולות להקל על התופעה באופן משמעותי ואף להעלים אותה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב