כיצד עמוד עיסקי בפייסבוק יכול לתרום לגידול במכירות?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כיצד עמוד עיסקי בפייסבוק יכול לתרום לגידול במכירות? 

מאת    [ 20/11/2013 ]
מילים במאמר: 398   [ נצפה 2116 פעמים ]

 
 

בישראל יש כארבעה מליון ישראלים הגולשים בפייסבוק  כל חודש  2.4 מיליון מתוכם נכנסים לפייסבוק על בסיס יומיומי!

בעלי עסקים רבים אשר הצליחו להבין את הפונטציאל השיווקי האדיר כאן, עובדים קשה כדי להפוך את העמוד העיסקי שלהם למקור הכנסה משמעותי. אומנם מדובר בקהל גולשים עצום אבל בטח כבר גיליתם שאין יחס ישיר בין כמות הגולשים שנחשפים לתוכן של העמוד העיסקי שלנו למכירות בעסק. גם כאן צריך לדעת איך להוציא לידים.

ישנם פרמטרים רבים המשפיעים על ההמרה מאוהדים ללקוחות בעמוד העיסקי , להלן כמה נקודות למחשבה שיעזרו לכם להגדיל מכירות:

פרסום מפולח - הפרסום לפייסבוק מתאפיין ביכולת שלו לפלח את הקהל באופן ממוקד ביותר! בניגוד לעיתון בו אתה מפרסם בלי לדעת ממש למי הפרסום מגיע ואם הוא באמת קורא אותו. פייסבוק מאפשרת היום להגיע למימדי פילוח שאף רשת פרסום אחרת לא מציעה.

אתה מורה נהיגה בירושלים? עם פייסבוק אתה יכול לפרסם לנוער בגילאי 17-21 מירושלים שמתעניינים ב#נהיגה #טסט #מורה נהיגה .

"השילוש הקדוש" של פרסום מפולח לקהל היעד + מודעות רלוונטיות לקהל היעד + הנעה לפעולה = עובד כאן במיטבו.

ויראליות- אם התוכן שלך מספיק מעניין הוא יכול גם לעניין את החברים של האוהדים שלך ואת החברים של החברים שלהם וכך בלי לשים לב להגיע לאלפי ואף עשרות אלפי צפיות וחשיפות! הקפידו ליצור תחרות או תוכן בעל פונטציאל ויראלי לפחות אחת לחודש.

להבין את הלקוח - פייסבוק Insights מאפשר לך להבין טוב יותר מה מעניין את אוהדים שלך? מה מניע אותם לפעולה? הכלי הזה מאפשר לעקוב ולדעת כמה אנשים נחשפו לכל תוכן, מה הכי עניין אותם ומה הניע אותם לפעולה. קריאה נכונה של הנתונים יכולה לעזור לך להגדיל מכירות על ידי תוכן רלוונטי וממוקד לאוהדים שלך.

מכירות- מחקרים שנעשו בשנים האחרונות, הוכיחו כי אנשים רוכשים יותר מוצרים ושירותים מחברות שהם אוהדים של דפי הפייסבוק שלהם. על פי מחקרים אלה, לעמוד פייסבוק המנוהל כהלכה יש השפעה חיוביות משמעותית על מחזור המכירות.

מתי מתחילים לראות לידים?

דף אוהדים פעיל ומתפקד הוא שווה ערך לרשימת תפוצה מטוייבת ואיכותית במיוחד. בעזרת העמוד העיסקי  ניתן לעניין את האוהדים עם  עם מבצעים, הטבות פעילויות ומסרים שיווקיים, באופן רציף ואפקטיבי ועל יד כך, להגדיל משמעותית את המכירות. עם זאת, זכרו שלהרכיב רשימה טובה ואפקטיבית לוקח זמן והשקעה. המצב כאן אינו שונה . כדי להינות מהפירות של העמוד העיסקי צריך להשקיע בעבודה נכונה בפייסבוק, יצירת תכנים יצירתיים ומעניינים לגולשים, להיות עקבי ולהקפיד לעלות תוכן לפחות אחת ליומים.

וכמובן, אם יש לכם שאלה אתם מוזמנים לפנות אלי לייעוץ

קטי - kathy@katyusha.co.il

קטי בעלת תואר B.A בכלכלה מאוניברסיטת בר-אילן,ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מתמחה בבניית תוכניות שיווק המשקפות את מטרות ויעדי החברה תוך כדי מסגרת התקציב והזמנים שנקבעו, נוסף לליוווי וקידום בפועל של החברות שאני עובדת איתן.



  • לקטי למעלה מ-6 שנות ניסיון בניהול השיווק, מיתוג, ניהול קמפיינים PPC, יצירת לידים, ניהול מדיה חברתית, יח"צ ועוד. קטי עוזרת  לעסקים "לעלות מעל הרעש" את המוצרים והשירותים שלהם ולסלול עבורם את הדרך ללקוחות חדשים ומיתוג רוחבי.

  • ניסיון רחב בעבודה עם מגוון של חברות החל ממותגים מקומיים כמו הולנדיה ואירופלקס ועסקים קטנים ועד לחברות אינטרנט גדולות וסטארט אפים.  

  • ליצירת קשר: Kathy@katyusha.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב