דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה לבחור- פליירים או גלויות? 

מאת    [ 18/11/2013 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 13715 פעמים ]

מה לבחור- פליירים או גלויות?

 

פליירים מודפסים הם אמצעי פרסום זול, כמעט כל עסק, אפילו הקטן ביותר, יכול להרשות לעצמו הדפסה של פליירים לפרסום. פליירים מדפיסים על נייר כרומו דק יחסית, לרוב בעובי של 110-170 גרם לכל היותר.

 

 גלויות, לעומת זאת, מדפיסים על נייר עבה ואיכותי יותר, לרוב גלויות מודפסות על נייר הזהה לנייר של כרטיסי ביקור, כרומו 300 גרם. מכאן גם ההבדל המהותי במחירים בין הדפסה של פליירים להדפסה של גלויות, גלויות נחשבות למוצר דפוס יקר יותר בשל הנייר המהווה כמחצית מעלות ההדפסה.

 

אם כן, מדוע להדפיס גלויות? ומתי כדאי לבחור בהדפסה של פליירים או להשקיע בהדפסה של גלויות לצורך פרסום העסק? גלויות מתאימות יותר לעסקים יוקרתיים, כאלו שחשוב להם להצטייר באור יוקרתי ומושקע בעיני הלקוח, ובמקרים בהם שווי העסקה גבוה כדאי להשקיע בפרסום יקר ומושקע יותר. למשל, עסקים יוקרתיים הנחשבים למותרות כמו בוטיקים, ספא, מכוני יופי וכו' מתאים להם להדפיס גלויות שיראו יותר מושקעות ויוקרתיות מסתם פליירים פשוטים. גם עסקים בהם שווי העסקה הוא גבוה כמו נדל"ן ועסקי רכב כדאי להשקיע בפרסום בגלויות מודפסות.

 

פליירים, לעומת זאת, מתאימים לעסקים פשוטים המיועדים לקהל הרחב. עסקים כאלו גם לא כדאי שיראו על בזבוז מיותר של כספים, ודווקא עבורם מראה יוקרתי עלול לגרום לפרסום שלילי, כי עסק שפונה להמון הרחב לא כדאי שיחשבו שהמחירים אצלו יקרים מדיי, אלא להפך, דווקא פרסום זול באמצעות פליירים פשוטים הוא פרסום שיעבוד טוב יותר עבור עסקים כאלו. פליירים מתאימים לכל עסק המוני, מכולת, חנות שמוכרת מוצרים בזול, בעלי מקצועות כמו שרברבים, שיפוצניקים, צבעים, קוסמטיקאיות וכו'.

 

אם כן, ההחלטה אם להדפיס פליירים או גלויות יוקרתיות עבור העסק שלכם תלויה בסוג העסק שלכם ובמסר שתרצו לשדר ללקוח. גם העיצוב הגרפי של הגלויות או הפליירים שלכם אמורים לשדר את אותו המסר בהתאם. אם בחרתם להשקיע בהדפסה של גלויות כדאי להשקיע גם בעיצוב גרפי שיראה מושקע ויוקרתי. בהדפסה של פליירים עדיין צריך לחשוב על הפן השיווקי אך פחות במראה יוקרתי אלא להפך ליצור עיצוב שפונה אל הקהל הרחב ולא לתת הרגשה שמדובר במוצר יקר מדיי. בכל מקרה אם אינכם בטוחים מה עדיף לכם להדפיס, התייעצו עם בית הדפוס לגבי העלויות ולגבי מה מתאים יותר עבור העסק שלכם - להדפיס גלויות או פליירים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב