דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפה הכי כדאי לאכול סושי בארץ? הנה כמה הצעות למסעדות סושי ששווה לבקר בהן 

מאת    [ 18/11/2013 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 14428 פעמים ]

 

 

בשנים האחרונות הפך הסושי למנה פופולארית ואופנתית בישראל, וברחבי הארץ החלו לקום עוד ועוד מסעדות סושי איכותיות ומצליחות, שלמרות שהן מגישות גם מנות אסייתיות נוספות, בפעמים רבות הסושי נחשב למנת הדגל שלהן.

סושי יוקטה ברמת ישי מציע תפריט כשר, בריא ובעיקר טעים. במקום תוכלו למצוא מנות סושי ומנות מוקפצות בתוספת רטבים המעשירים את המנות ומעניקים להן טעם עשיר ומיוחד. בסושי יוקטה משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובעיקר במוצרים אורגניים. מנות הסושי מגולגלות לפי בחירת הלקוח וכך גם המנות המוקפצות, כך שתוכלו לקבל בדיוק את מה שהזמנתם.

הסינית האדומה היא המסעדה הסינית הוותיקה בארץ, המהווה מקום מפגש לאנשי עסקים וידוענים רבים. המסעדה מעוצבת בהשראת התרבות האסייתית, על טהרת הצבע האדום המעטר את דגל סין, ומציעה תפריט עשיר המשלב בין סגנונות שונים וכולל מנות סיניות, תאילנדיות וכמובן סושי.

מסעדות בירושלים- מסעדת ריו, הממוקמת במושבה הגרמנית בירושלים, היא מסעדת שף אסייתית המציעה תפריט כשר למהדרין, ומחברת בין מוצרים מהשוק האסייתי לחומרי גלם ים תיכוניים מהשוק הישראלי. תפריט המסעדה כולל מנות סושי, דים סאם ומנות נוספות הנעשות בתנור, בווק ובגריל. במסעדה חלל פנימי ומרפסת גדולה, והיא מעוצבת בסגנון מודרני ועכשווי.

מסעדת נאמוס היוקרתית, הממוקמת במרינה הרצליה, היא מסעדת שף וסושי בר. במסעדה תוכלו ליהנות ממנות ייחודיות, מקוריות ומעוצבות העשויות מחומרי גלם איכותיים מהמטבח הים תיכוני, ליהנות מהעיצוב היוקרתי והאווירה המיוחדת וכל זה - על הים.

מסעדת אסיה מוניקה, הממוקמת במתחם קניון שרונים בהוד השרון, מציעה תפריט מגוון המשלב בין מזרח למערב וכולל סושי, נודלס, כיסונים ופירות ים יחד עם מנות גריל קלאסיות בנוסח קליפורניה, אך עם נגיעות אסייתיות. שם המסעדה מבטא גם הוא את השילוב הזה, כמו השילוב בין אסיה לבין סנטה מוניקה. בנוסף, את הסושי שתזמינו יכינו לנגד עיניכם, ממש כמו ביפן.

המטבח האסייתי הוא מטבח מרענן ומגוון המכיל מנות מיוחדות ורטבים עשירים, אולם דווקא הסושי היה זה שכבש לבבות רבים בזכות הטעם המיוחד וחזותו החיצונית הצבעונית המרהיבה. אז בואו לנסות את אחת ממסעדות הסושי המומלצות ותוכלו לטעום ולהיווכח בעצמכם מה סוד הקסם.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב