דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות של ליסינג לרכבים 

מאת    [ 17/11/2013 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 3225 פעמים ]

מה הוא ליסינג פרטי/תפעולי לרכב? ליסינג פרטי הוא אלטרנטיבה לרכישת רכב עסקי באמצעות הלוואה מהבנק, אבל זה יכול להיות אופציה מצוינת גם עבור אנשים פרטיים. אם אתה רוצה לקנות מכונית, או אפילו רק לשכור אחת לתקופה כלשהי, ייתכן שליסינג תפעולי או פרטי הוא הפתרון המתאים עבורך. ליסינג לרכב כרוך בהחכרת הרכב, באותו אופן שאתה אתה שוכר משרד אוד ירה. עם זאת, כשעושים ליסינג למכונית, חברת הליסינג רוכשת עבורך את המכונית שאתה רוצה, ואז מאפשרת לך להשתמש במכונית למשך תקופה כלשהי, הכל בכפוף לתשלום מסויים כמובן.

יתרונות של ליסינג

לרכישת רכב באמצעות ליסינג פרטי או ליסינג תפעולי ייתרונות רבים, ראשית כל ניתן להשכיר גם רכבים חדשים וגם רכבים משומשים, המגוון אין סופי, זאת בניגוד למצב בו אתה קונה רכב מהיבואן או מסוכנות מוכרת. כמו כן ישנם תנאים נוחים, חוזה זמני של 2-5 שנים לרוב, והרכב עצמו משמש ערבות כנגד הסכם הליסינג. התשלום והריביות לרוב יותר נמוכים בהשוואה להלוואה שנוטלים מהבנק לרכישת רכב, וזה נותן לך את האופציה להחליף את הרכב כל מספר שנים במסגרת שידרוג. ייתרון נוסף הוא שניתן לקבל זיכוי מס הכנסה כנגד התשלומים לליסינג במידה ומדובר בליסינג תפעולי עבור עסק.

סוגים של ליסינג

ישנם 3 סוגים עיקריים של ליסינג לרכב: ליסינג תפעולי, ליסינג מימוני וליסינג פרי. ההבדל העיקרי בין ליסינג תפעולי לליסינג מימוני הוא למעשה רק בסוף תקופת השכרת הרכב. בליסינג תפעולי, חברת הליסינג מחזיקה בבעלות מלאה על המכונית, בעוד שבליסינג מימוני, יש לך תשלום סופי נוסף של סכום כלשהו בסוף תקופת ההשכרה ואז הרכב עובר לידיים שלך. בסוף תקופת ההשכרה ברוב חוזי הליסינג המימוני האפשרויות שלך הן כדלקמן: 1) לשלם את התשלום נוסף ולזכות בבעלות מלאה על הרכב. 2) לעשות טרייד-אין לרכב, ולשדרג לרכב חדש יותר במסגרת הסכם ליסינג נוסף. ליסינג תפעולי הוא להלכה השכרת רכב הכוללת בתוכה את העלויות ואת כל השירותים הנלווים לרכב כגון מוסכים, דלק, החלפת צמיגים וכו'. סוג זה של ליסינג הוא מושלם עבור אנשים אשר רוצים עלויות קבועות בכל חודש, ורוצים למנוע הפתעות ומצב של תשלומים לא ידועים - כמובן שמחיר של ליסינג שיהיה לרוב יותר יקר מבדרך כלל - בגלל התוספות האלו. בניגוד לשניים הללו, ליסינג פרטי, עובד בצורה אחרת. הוא מיועד לא עבור עסקים אלא עבור אנשים פרטיים שמעוניינים לפצל את התשלומים עבור הרכב החדש שלהם.

למי זה מתאים?

ליסינג יכול להתאים לכל מי שרוצה להיות תמיד עם מכוניות חדשות, או לעסקים שדורשים מכונית חדשה לשם שמירה על תדמית העסק. ליסינג יכול להיות כדאי לשימוש אישי או עסקי - אבל ליסינג הוא באופן כללי שימושי במיוחד למימון מכוניות המשמשות לצרכים עסקיים. בגלל שהתשלומים לרוב נמוכים יותר מאשר הלוואה, זה יכול להתאים להרבה אנשים אשר מתקשים להרשות לעצמם לקחת הלוואה לרכב. אם אתה שוקל לעשות ליסינג פרטי, תוכל להשאיר פרטים באתר שלנו ולהשוות בין מספר חברות ליסינג שונות, ולבחור את העסקה הכדאית ביותר עבורך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב