דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור טכנאי מחשבים אמין מקצועי וזמין? 

מאת    [ 16/11/2013 ]

מילים במאמר: 680   [ נצפה 1367 פעמים ]

איך לבחור טכנאי מחשבים אמין ומקצועי וזמין?

 

איך בוחרים טכנאי מחשבים?
לא כל בעיה במחשב מצריכה ביקור של טכנאי מחשבים בביתנו או לקיחת המחשב למעבדת מחשבים אשר על הליך הבדיקה גם תצטרכו לשלם מכיסכם ולכן להלן מספר מצבים עיקריים אשר כן יצריכו בדיקת ותיקון המחשב בידי טכנאי מחשבים מוסמך:


    • מקרים בהם המחשב מחובר לחשמל, אין כל בעיה בשקע או בכבל אך יחד עם זאת המחשב אינו נדלק.
    • מחשב אשר מכבה עצמו באופן עצמאי.
    • כאשר מדובר בתקלה או בעיה אשר אינה ניתנת לפתרון עצמאי או דרך שיחת טלפון עם טכנאי המחשבים.
    • כאשר המחשב "אינו עולה", אינו מגיב ומערכת ההפעלה לא פועלת כראוי ואינכם שולטים בתוכנות או יודעים כיצד לטפל בבעיות השונות הנובעות ממנה.

כאשר אינכם בטוחים כיצד לטפל במחשב בעצמכם או אינכם רוצים להסתכן בהחמרת הבעיה צריך להזמין טכנאי מחשבים לבדיקת הבעיה. לעיתים בעת טיפול עצמאי במחשב תוכלו שלא במקרה להחמיר את המצב הקיים או לגרום לבעיה אחרת כמו מחיקת קבצים חשובים ואף נזק לחומרה.  טכנאי מחשבים יבצע עבורכם את העבודה וישיב את המחשב לפעילות. אנחנו, בקוסמי מחשבים מספקים שירות טכנאי מחשבים בנתניה , טכנאי מחשבים בחדרה


אז איך לבחור?

אנו מעניקים שירות באיזור חדרה ונתניה מאמינים בנתינת שירות אמין מקוצעי ואפקטיבי עד לבית הלקוח. במיוחד לאור העובדה שישנם המון טכנאי מחשבים בשוק וכל הזמן המספר רק עולה וגדל מכיוון וקורס טכנאי המחשבים מאוד מבוקש הן מבחינת אורכו והן מבחינת הנוחות שבו ועקב כך קשה לדעת באם הטכנאי מחשבים אשר אליו פניתם הוא אכן מקצוע ב 100%, ומעבר למקצועיות עליו להיות בקיא בכל תחום מחשבי ה PC וטכנאי מחשבים שידע לתת פתרון לתקלה או לבעיה הקיימת אצלכם. הכלל הפשוט והחשוב מכל אומר כי "אם לא יודעים, לא נוגעים" ובדיוק לשם כך רצוי וכדאי לקרוא לטכנאי מחשבים מאשר להסתכן במחיקת קבצים חשובים לכם או החמרת הבעיה הקיימת.

החלטתם כי טכנאי מחשבים הינו איש המקצוע לטפל בבעיות המחשב שלכם, אז כיצד תבחרו בטכנאי אמין, מנוסה ומקצועי?


    • 

      • התרשמות ראשונית - טכנאי המחשבים הינו קודם כל בנאדם ולכן חשוב כי ההיכרות והתקשורת עימו יהיו נעימים ופרודוקטיביים, כי לא תפחדו לומר לו כל דבר אשר הנכם חושבים או יודעים אודות התקלה, לכן כבר בשיחת הטלפון הראשונה עימו שימו לב לטון הדיבור שלו, הסבלנות שלו והרצון הכללי לתת שירות ולעזור לכם.

 


    • 

      • אבחון - טכנאי מחשבים מקצועי לא ייתן אבחון מלא של הבעיה או פתרונה בטלפון שכן לא ניתן לדעת מהי הבעיה לפני שרואים ובודקים את כלל המחשב אך כן ניתן להצביע על כיוון מסויים. לכן, טכנאי אמין יסייג את האבחון עד שיראה את המחשב וזאת על מנת לתאם עמכם ציפיות כדי למנוע אי-נעימויות אודות הזמן הנדרש לתיקון ומחיר התיקון.

 


    • 

      • ידע וניסיון - טכנאי מחשבים טוב יידע לשאול את השאלות הנכונות אודות הבעיה עוד לפני שהוא רואה ובודק את המחשב. לפי שאלות הטכנאי עוד לפני שראה את המחשב תוכלו לדעת האם מדובר בטכנאי מקצועי או חסר ידע וניסיון אשר יגיע ולא יידע כיצד לטפל בבעיה או חלילה אף יחמיר אותה.

 


    • 

      • עלות בדיקה ותיקון - טכנאי מחשבים מקצועי יגבה מכם מחיר סביר, לא גבוה מידי ולא נמוך מידי אודות הטיפול בבעיה. בממוצע הבדיקות נעות בין 300-150 ש"ח במעבדה או בבית ועד 450 ש"ח עבור פתרון בעיות כמו התקנת מערכת הפעלה עם רישיון, הרחבת זיכרון, ניקוי וירוסים כולל פרמוט והתקנת מערכת הפעלה על-גבי המחשב. טכנאי מחשבים לא מיומן יגבה סכום נמוך יותר אך זמן התיקון עלול להיות ארוך יותר ואולי אף לא בהצלחה מלאה.

 


    • זמינות - טכנאי טוב הינו טכנאי אשר יהיה זמין עבורכם, יעיל מבחינת העבודה, עומד ביעדיו ובלוח הזמנים אשר קבע. כמובן לא תמיד איחור של טכנאי יעיד על ניסיונו או איכותו אך עמידה בזמנים וביעדים בהחלט מעידים על מקצועיות ואחריות מצד הטכנאי.

כדי לחסוך לכם זמן רב, החלטנו להעלות מאמר זה, בכדי לתת לכם את הטיפים והדברים שיש לבדוק לפני שמזמינים טכנאי אליכם הביתה , אנחנו מאמינים בשירות ללקוח על ידי כך שלבוא ללקוח במינימום זמן ובמינימום עלות עבור הלקוח.

השירות שאנו מעניקים הוא באיזורים הבאים, זכרון יעקב,חדרה,פרדס חנה,כרכור,קיסריה,אור עקיבא,ישובי עמק חפר,נתניה,אבן יהודה,כפר יונה,המושבים על כביש 4,כפר סבא,רעננה,הרצליה, כמעט בכל איזור השרון. מתמחים בתיקון מחשבים נייחים, תיקון מחשבים ניידים, בעיות חומרה חמורות ותוכנה. תיקון מחשבים בנתניה

קוסמי מחשבים שירות מחשבים עד בית הלקוח - תמיכה/תיקון תקלות/שדרוג/ומכירת ציוד הקפי חומרה ומחשבים.


טכנאי מחשבים בחדרה , טכנאי מחשבים בנתניה


התקשרו עכשיו 09-7444616 ונשמח לעמוד לשירותכם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב