דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות לסטודנטים, תלמד לחשב קודם 

מאת    [ 14/11/2013 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 13779 פעמים ]

 

כולם יודעים כיום, שלהיות סטודנט זה מצב נתון כלכלי לא פשוט. רק לאחרונה פורסם כי כיום סטודנטים רבים נתמכים על ידי ההורים או שכמובן הם עובדים במהלך התואר. עם זאת, גם סטודנטים שעובדים במהלך התואר, עדיין יכולים להימצא במצוקה כלכלית כלשהי והם יתקשו מאוד לגמור את החודש. ללא ספק מדובר על אורך חיים תובעני.

יותר מכך, יש סטודנטים שמרוב שקשה להם יחסית לשלב בין עבודה ללימודים יפספסו לא מעט שיעורים, ובכך בעצם תיפגע היכולת שלהם להצליח בלימודים וחלקם יגיעו למצב של עד כדי נשירה מן התואר. כמובן שאפשר למצוא פתרון ביניים, שיהיה נוח לאותו סטודנט על מנת שיוכל ללמוד בשקט, גם לעבוד וכמובן גם לסיים את התואר.

כיום לא הרבה סטודנטים מודעים לכך, או שהם מודעים ודי חוששים, אך יש להם לא מעט מסלולים של הלוואות לסטודנטים וזה באמת משהו שכדאי לשקול אותו אם יש בכך צורך. לא מדובר על הלוואות בסכומים גדולים, אלא על הלוואות שיספיקו לעבור את התואר בשלום וכמובן גם בצורה מכובדת. בדרך כלל יש אפשרות לבקש הלוואה דרך המכללה שבה לומדים, כמו למשל המכללה למיסים, המציעה מגוון מסלולי הלוואות.

מסלולים של הבנקים

כמובן, שהמקום הראשון שאליו הולכים ליטול הלוואות אלו הבנקים. הבנקים מציעים מספר מסלולים אטרקטיביים לנטילת הלוואות לסטודנטים. לרוב לוקחים את ההלוואה במהלך התואר, ורק לאחר שמסיימים אותו מתחילים להחזיר את ההלוואה וגם זה בטווח זמן של כמה שנים, על מנת לתת לסטודנטים להתרגל לחייהם שלאחר התואר.

כמובן, שבאופן טבעי כל אחד היה מעדיף לקחת את מסלול ההלוואה שהבנק שבו הוא לוקח מציע לו, אך לפני שמחליטים לקחת הלוואה, חשוב מאוד לבחון את כל האפשרויות שעומדות גם בבנקים האחרים, כי לפעמים דווקא הבנקים יעניקו ללקוחות חדשים מסלולי הלוואות אטרקטיביים יותר. כך שחשוב לבחון את כל המסלולים השונים.

מה לגבי עוד מקומות?

כיום, כמובן שניתן למצוא עוד אפיקים אפשריים של נטילת הלוואה לסטודנטים. גם חברות האשראי השונות לדוגמא מעניקות הלוואות לסטודנטים וכן גם חברות חוץ בנקאיות פרטיות. הדבר החשוב ביותר שכדאי לבדוק הוא את הנושא של הריביות שמציעים, שכן יש מסלולים של הלוואה ללא ריבית, אולם לרוב היא תהיה נמוכה יותר בסכום מאשר השאר.

בסופו של דבר, חשוב לדעת כי סטודנטים שרוצים לסיים את התואר יכולים לעשות זאת, בלי להתיש את עצמם לדעת בעבודות מרובות. הרעיון של התואר, הוא להפיק ממנו את המרב ולסיים אותו בצורה ראויה וטובה על מנת שלאחר התואר ניתן יהיה להשתלב בשוק העבודה בצורה טובה יותר, ובכך להתחיל קריירה כלשהי.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב